لیگ برتر: استرلینگ کلاه ترفند به شهرستان ترش برایتون 5-0

در فرم نیمه به ثمر رساند کلاه ترفند به منچستر سیتی شروع یک برنامه به طور بالقوه آشفته چند روز توسط باد دور بر

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399

در فرم نیمه به ثمر رساند کلاه ترفند به منچستر سیتی شروع یک برنامه به طور بالقوه آشفته چند روز توسط باد دور برایتون 5-0 به امن مقام دوم در لیگ برتر در روز شنبه.

گابریل عیسی و برناردو سیلوا نیز در هدف برای کمک به شهرستان یقین پایان اجرای سه فورا ضرر و زیان است.

پپ گواردیولا طرف است که اطمینان از اتمام دونده تا به حال در حال حاضر-تاج قهرمان لیورپول اما این که آیا آن را واجد شرایط برای فصل آینده لیگ قهرمانان باقی مانده است موضوع دیگری.

باشگاه کشف خواهد شد در روز دوشنبه نتیجه آن درخواست تجدید نظر در برابر یک دو سال محرومیت از حضور در رقابت های اروپایی زیر اتهام نقض باشگاه صدور مجوز و مالی fair play مقررات.

در حالی که این موضوع در حال انجام باقی مانده است یک نگرانی عمده وجود دارد مقدار زیادی برای شهر به لبخند مورد در این زمینه به عنوان استرلینگ در زمان هدف خود را شمارش در تمام مسابقات به 27 و آن را نیرومند ترین کمپین کار خود را به تاریخ.

شهر بود که در آن مسحور بهترین و به روز دیگری را به دست آورد و حتی بیشتر به عنوان حاشیه عیسی و کوین ده بروین در هر ضربه به هدف قاب. شهرستان دارای 23 گل در هفت بازی از آنجا شروع مجدد لیگ در ماه گذشته.

Brighton & Hove Albion's Yves Bissouma in action with Manchester City's Kevin De Bruyne, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease

Brighton & Hove Albion را Yves Bissouma در عمل با منچستر سیتی کوین ده بروین به عنوان بازی رزومه پشت درهای بسته پس از شیوع این بیماری کروناویروس | عکس های اعتباری: ایسنا

برایتون بود outclassed و بارها و بارها آن فراهم غالب مخالفان مقدار زیادی از فضای بدون ارائه هر گونه مقاومت در برابر. Seagulls باقی مانده هشت امتیاز از منطقه سقوط پس از دومین شکست خانگی در فقط چهار روز پس از 3-1 به لیورپول.

ده بروین کاپیتان های شهرستان به عنوان گواردیولا چرخش پیراهن خود را با ساخت شش تغییرات به این تیم که کوبید 5-0 نیوکاسل در اواسط هفته.

استرلینگ ساخته شده است دستیابی به موفقیت ماهرانه خم یک پایان به گوشه پایین سمت راست از 20 متری (متر) و پس از او اجازه داد فضای بیش از حد زمانی که عیسی راننده سرشونو تکون دادن Riyad Mahrez را جستجو تصویب به مسیر خود است.

شهر دو برابر مزیت آن دو دقیقه قبل از استراحت زمانی که ده بروین را outswinging گوشه ای از حق کمک کرده بود توسط Rodri اجازه می دهد عیسی یک شیر آب ساده در پشت پست.

ده بروین فر یک ضربه آزاد مقابل پست فقط پس از راه اندازی مجدد با برایتون دروازه بان متیو رایان ممنون کلاچ استرلینگ را پیگیری تلاش است.

استرلینگ به سرعت atoned برای هدر دادن که شانس با عنوان در Mahrez لذت بخش عبور از سمت راست به نتیجه فراتر از شک با 37 دقیقه هنوز هم به رفتن.

شهر بازی بود verging در نمایشگاه از مسائل در زمان و تنها سه دقیقه بعد سیلوا افزود: یکی دیگر از اتمام یک شنبه پس از رایان موفق به نگه داشتن خود را در تلاش های اولیه.

سالم منجر مجاز گواردیولا به یک رشته از نیمه دوم تغییرات که شاید متوقف شد این تیم را با شتاب و در امان برایتون بیش از حد خجالت.

استرلینگ هنوز در زمان حال به امن خود را سه برابر - و آن را وارد ده دقیقه از پایان در مد عجیب و غریب.

پس از سقوط به زمین در داخل جعبه انگلستان بین المللی به نحوی موفق به سر توپ goalward و آن را به هفت گل به عنوان بسیاری از بازی ها پس از راه اندازی مجدد به ادعای مطابقت با توپ به عنوان دن رایت موفق به پاک کردن خط.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن