من ایستاده اعمال من: Punjab وزیر دارایی Manpreet سینگ Badal

نوشته شده توسط Kanchan Vasdev | Chandigarh | منتشر شده در مارس 11, 2020 4:21:19 am "من نمی افتاد. م

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Kanchan Vasdev | Chandigarh | منتشر شده در مارس 11, 2020 4:21:19 am
coronavirus, india lockdown, punjab lockdown,punjab finance minister manpreet singh badal, amarinder singh, punjab liquor duty, punjab liquor sale, indian express news "من نمی افتاد. من برای فردا در جلسه هیئت دولت. من وزیر دارایی. این است که ما دولت و نه رئیس, منشی," Manpreet سینگ Badal گفت: هند اکسپرس. (فایل)

یک روز پس از پنجاب وزرای کابینه sparred با رئیس, منشی, Karan Avtar سینگ بیش از موضوع ارائه کمک به مشروب پیمانکاران با توجه به مقررات منع رفت و آمد پنجاب وزیر دارایی Manpreet سینگ Badal گفت: او می ایستد و با اقدامات خود.

"من نمی افتاد. من برای فردا در جلسه هیئت دولت. من وزیر دارایی. این است که ما دولت و نه رئیس, منشی," او گفت: هند اکسپرس.

همه چشم ها در روز دوشنبه در جلسه هیئت دولت به عنوان اینکه آیا مالیات غیر مستقیم سیاست پیش نویس توسط CS خواهد بود تایید شده توسط هیئت وزیران و یا آنها را به چوب خود ایستاده است. Manpreet اولین بار برای قدم زدن به بیرون از قبل از جلسه هیئت دولت در سیاست مالیات غیر مستقیم در چهار شنبه بعد از بحث با دبیر کل. وزرای مخالف این پیشنهاد دولت را به کمک به مشروب فروشندگان که باز vends با استناد به ضرر و زیان با توجه به مقررات منع رفت و آمد هستند و به دنبال آرامش است.

تعدادی از وزرای کابینه از جمله Brahm Mohindra, Manpreet سینگ بدل Charanjeet سینگ Channi, Balbir سینگ Sidhu, Gurpreet سینگ کانگار و Tript Rajinder Singh Bajwa ملاقات در دومی اقامت در شب یکشنبه برای بحث در مورد استراتژی برای کابینه جلسه.

منابع گفت: مسائل مختلف مورد بحث قرار گرفت از جمله مشروب که شد غرقه شدن در شیوه های غیر قانونی و باعث ضرر به دولت و خزانه داری و همچنین یک کارخانه یا محل تقطیر در Khanna بود که عملکردی حتی در زمان حکومت نظامی گفته می شود تحت حمایت برخی از مقامات.

وزیر مورد بحث که آنها نیز تقاضا از دولت ممیزی از سهمیه برای نه روز از مارس 23 uptill 31 مارس در طول حکومت نظامی به عنوان متمم مالیات غیر مستقیم در سیاست مورد بحث به آنها امداد در طول آن روز.

آن را آموخته است که وزیر Amarinder سینگ به نام چند وزیران و به آنها گفت vends باید باز به زودی بنابراین دولت نمی از دست دادن درآمد. برخی از وزرا گفت: آنها خواستار آن شدند که دبیر کل باید در حال حاضر در این جلسه.

این نشست در اصل برنامه ریزی شده برای 3 بعد از ظهر شده بود preponed یک ساعت با توجه به نخست وزیر ویدئو کنفرانس با وزرای ارشد. وزرای خواهد شد برگزاری یک جلسه در میان خود را دوباره در صبح قبل از کابینه.

خشم را در برابر مقامات دم بود

خشم در برابر بوروکراسی در دولت شده است و دم برای سه سال گذشته است. این است که اغلب در باز کردن در گذشته است. اما این رشد چند برابر طول دولت جنگ علیه COVID-19 زمانی که وزیر بود و تصور می شود در خط مقدم برگزاری و مقامات تصور می شد به برگزاری فورت. وزیر دیده می شد به تحت فشار قرار دادند در حاشیه حتی به عنوان سانتی متر بود دستور داد تا آنها را به ماندن در خانه و تمرین های اجتماعی فاصله. وجود دارد mumblings که سیاسی نظرات خود را در مورد وضعیت گرفته است.

با Ludhiana MP Ravneet Singh Bittu به دنبال وزرای استعفای خود را پس از اعتصاب وزرای نمی واکنش نشان می دهند به این بیانیه است. آن را آموخته است که وزرا در حال آماده سازی برای ارسال به AICC رییس جمهور موقت سونیا گاندی به عنوان کنگره شد خنده انبار با هر دو احزاب مخالف از جمله Shiromani Akali دال و AAP مصرف potshots در دولت است. در حالی که غمگین رهبر Dr Daljit چیمه گفت: وزرای کابینه از دست داده بود ایمان خود را دولت AAP را Harpal چیمه گفت: وزرا باید اوری شجاعت و بخشی از راه با خود دولت است. معاون سابق رئیس Vidhan Sabha Bir Devinder سینگ گفت: در پنجاب bureacucracy شد حاکم عالی به عنوان دموکراسی گرفته بود صندلی عقب در پنجاب.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب