شاهزاده خانم کی و کره, مجسمه سازی را ادامه دهد در سال 2020

ST. پل — مینه سوتا 67 شاهزاده خانم کی از راه شیری خواهد شد تاج گذاری Aug. 12 در یک مهمانی خصوصی برای 10 نامزد

توسط NEWSMINERAL در 26 تیر 1399

ST. پل — مینه سوتا 67 شاهزاده خانم کی از راه شیری خواهد شد تاج گذاری Aug. 12 در یک مهمانی خصوصی برای 10 نامزد و خانواده خود را. این مراسم خواهد بود بصورت زنده از طریق شاهزاده خانم کی Facebook صفحه.

در حالی که در نمایشگاه ایالتی مینه سوتا لغو شده است برای سال 2020 کره-سنت غنی از تازه تاج گذاری شاهزاده خانم کی مثل بودن تراشيده از یک کره بلوک ادامه خواهد داد Aug. 13. این مجسمه را در کره غرفه در داخل لبنی ساختمان در مینه سوتا دولت Fairgrounds.

با توجه به کروناویروس همه گیر دیرین کره مجسمه ساز لیندا کریستنسن از کالیفرنیا نمی خواهد در سفر به مینه سوتا در این سال خواهد شد اما شرکت عملا در مجسمه سازی از سال 2020 شاهزاده خانم کی. کریستنسن را بازگشت به مینه سوتا در سال 2021 برای او 50 سال از دخالت در کنده کاری از شاهزاده خانم کی.
مینه سوتا مجسمه ساز جری Kulzer یک هنرمند و معلم از Litchfield خواهد بود مجسمه سازی تمام 10 فرد کره, مجسمه های این ماه اوت است. Kulzer شده است apprenticing در این رویداد برای دو سال گذشته است.

شاهزاده خانم کی نامزد قضاوت در دانش عمومی خود را از صنایع لبنی مهارت های ارتباطی و شور و شوق برای فراورده های لبنی.

شاهزاده خانم کی برنامه اسپانسر شده از طرف غرب میانه لبنی و بودجه توسط دامداران از طریق ارتقاء خود را amira foods uk برنامه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن