مت Wellens ستون: جدید CCHA کمیسر همین لوسیا می خواهد به بحث در مورد همکاری میان لیگ در officiating. این دیر در غرب است.

"مایک Sertich — که یک مربی دیرین در دانشگاه مریلند و در واقع یکی از دبیرستان معلمان و مربیان بیش از حد — همیشه

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399

"مایک Sertich — که یک مربی دیرین در دانشگاه مریلند و در واقع یکی از دبیرستان معلمان و مربیان بیش از حد — همیشه می گفت ما باید به مراقبت از بازی" لوسیا گراند رپیدز بومی گفت: در طول یک مجازی مقدماتی کنفرانس مطبوعاتی. "این یکی از اهداف من این است که برای کمک به مراقبت از بازی کالج هاکی در این منحصر به فرد ،

لوسیا به کار حق دور نه تنها کمک به خود در لیگ جدید از مردگان افزایش یابد اما با در نظر گرفتن چالش شفاف ظروف سرباز یا مسافر است که officiating در غرب به عنوان یکی از اولین وظایف به عنوان CCHA کمیسر قبل از اینکه لیگ شروع می شود بازی در 2021-22.

در حال حاضر دانشگاهی ملی هاکی کنفرانس بزرگ ده و غرب دانشگاهی هاکی انجمن یک مدیر officiating که نظارت هر لیگ را در تیم خود از مقامات با حداقل همپوشانی از داوران و صف نگهدار بین لیگ های.

لوسیا — که بیش از 31-plus-سال مربیگری حرفه ای مشغول به کار در هر دو WCHA و ده بزرگ — گفت: ساختار فعلی "را ندارد یک کل بسیاری از حس به من" به ویژه هنگامی که شما در نظر بگیرید چقدر غربی لیگ از لحاظ جغرافیایی با هم همپوشانی دارند.

"استفاده از میشیگان به عنوان مثال گفت:" لوسیا که می تواند همچنین با اشاره مینه سوتا یا اوهایو در صبح روز پنجشنبه طی یک مصاحبه تصویری با بازی زندگی می کنند. "شما CCHA اعضای شما بزرگ 10 عضو و شما باید NCHC اعضای واقع در ایالت میشیگان. آن را فقط باعث می شود حس به من که یک داور باید توانایی داور هر سه لیگ و قادر به دریافت در ماشین و رفتن به یک بازی در مقابل پرواز در سراسر کشور با هزینه اضافه شده و هر چیز دیگری."

لوسیا نیست اولین کمیسر به زمین همکاری میان لیگ وقتی که می آید به officiating. سابق WCHA کمیسر بروس مک لئود پیشنهاد یک طرح طی عمده دور از واقعیت است که در زمان اثر در سال 2013 ترس بهترین مقامات از کاهش بودجه در حال حاضر پرت و دور افتاده لیگ — و مرگ CCHA — خواهد بود غارت جدید NCHC و 10. او به ضرب گلوله کشته شد و به اندازه کافی مطمئن است که چه اتفاقی افتاده است.

هفت سال بعد لیگ به نظر می رسد بسیار بیشتر مایل به همکاری با یک دیگر وقتی که می آید به خوبی از این بازی — مگر اینکه شما در حال صحبت کردن در مورد گرفتن در برنامه ها از آلاسکا, آلاباما و آریزونا.

NCHC کمیسر جاش فنتون است اشاره کرد بهترین منافع کالج هاکی — به عنوان به خوبی به عنوان خود را در لیگ اجرا از مسابقات قهرمانی ملی — به عنوان یک دلیل برای balking در این ایده از گسترش عدم تمایل به پاره از هم جدا یک لیگ را به نفع خود.

در ضمن در ده لوسیا را پیدا خواهد کرد خود را یک آشنا و احتمالا دلسوز صدای در Berenson سابق دیرین میشیگان مربی که به تازگی استخدام شده توسط این لیگ در یک عملیات نقش.

لوسیا گفت: پیست زنده در روز پنج شنبه او قصد دارد برای رسیدن به فنتون و بزرگ ده هماهنگ کننده مقامات استیو Piotrowski — که همچنین وزیر امور خارجه-قوانین ویرایشگر برای NCAA — برای شروع گفت و گو در بهتر همکاری و اشتراک منابع است.

این COVID-19 همه گیر و تاثیر آن بر دانشگاه و کنفرانس بودجه خواهد شد به احتمال زیاد نیروی هر کس در کالج های ورزشی به کار نزدیک به هم در آینده که آیا آنها می خواهند یا نه.

لوسیا آماده است برای گرفتن توپ نورد در هاکی با شروع با بچه ها او صرف 30 به علاوه فریاد از روی نیمکت به عنوان مربی Nanooks ببر و Gophers.

"من فکر می کنم وجود دارد مقدار زیادی از مثبت" لوسیا گفت: از های officiating منابع است. "این بدان معنی نیست که آن اتفاق می افتد و اتفاق خواهد افتاد اما من فکر می کنم, آن را قطعا ارزش بحث 'است که وجود دارد در مورد یک مدل بهتر است در این زمان است ؟ هر چیزی که ما می توانید انجام دهید به هزینه بیشتر کارآمد و موثر, من فکر می کنم بهتر است برای فرد مدارس و من فکر می کنم آن را بهتر خواهید بود برای کالج هاکی. کسانی که بحث من می خواهم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب