آناند می رسد هند

در نهایت Viswanathan آناند است. تقریبا.پنج بار قهرمان شطرنج جهان بود که رشته در آلمان حدود سه ماه به دلیل از c

توسط NEWSMINERAL در 10 خرداد 1399

در نهایت Viswanathan آناند است. تقریبا.

پنج بار قهرمان شطرنج جهان بود که رشته در آلمان حدود سه ماه به دلیل از coronavirus فرود در بنگلور در شنبه اما او را مجبور به صبر کنید برای یکی دیگر از دو هفته برای رسیدن به خانه اش در چنای. "او رفته است به 14 روز از نهادینه قرنطینه"آرونا آناند همسرش که او نیز دو برابر به عنوان مدیر خود گفت هندو بیش از تلفن. "او است رها و خوشحال است که او در گذشته است قادر به رسیدن به هند است."

او افزود که آناند بود ممنون به دولت مرکزی برای تسهیل بازگشت از سرخپوستان رشته در نقاط مختلف جهان است. "او با قدردانی از تلاش های دولت در این راستا" آرونا گفت. "قطعا آن را نمی خواهد آسان شده اند به سازماندهی تمام این پروازها."

آناند رفته بود به آلمان در ماه فوریه به بازی در بوندسلیگا. ویروس کشنده را متوقف مسابقات است.

با اروپا به شدت تحت تاثیر این بیماری همه گیر خوش مشرب نابغه مجبور شد برای ادامه اقامت خود را در آپارتمان خود در فرانکفورت. او ادامه داد: به بازی شطرنج آنلاین ،

او رهبری یک جمع آوری کمک برای PMCARE, به عنوان, بالا, هندی, استادان زمان در سایر نقاط جهان در بازی های همزمان. او همچنین رقابت در جام ملت های آنلاین مسابقات که در آن او آمد تا با برخی از نمایش خیره کننده از جمله 17-حرکت پیروزی در برابر روسیه ایان Nepomniachtchi.

این مستند نیز شاهد آناند ساخت اولین خود را به عنوان یک مفسر برای داوطلبان مسابقات در یکاترینبورگ که تنها رویداد بزرگ ورزشی در جهان است که به نظر می رسید که فراموش ویروس در حالی که تا زمانی که آن را بیش از حد متوقف شد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب