اوتار پرادش: 40 برگزار شد برای هجوم مستند در عید

نوشته شده توسط Manish Sahu | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 12:11:11 pm حداقل 40 نفر دست

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399
نوشته شده توسط Manish Sahu | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 12:11:11 pm
Uttar Pradesh: 40 held for defying lockdown on Eid حداقل 40 نفر دستگیر شده بودند در نقاط مختلف استان در 24 ساعت گذشته به اتهام نقض مداوم مستند سفارشات ارائه شده توسط نماز در مساجد به مناسبت عید سعید فطر در روز دوشنبه. (عکس)

حداقل 40 نفر دستگیر شده بودند در نقاط مختلف استان در 24 ساعت گذشته به اتهام نقض مداوم مستند سفارشات ارائه شده توسط نماز در مساجد به مناسبت عید سعید فطر در روز دوشنبه.

آن است که به ذکر است که پس از گسترش مستند تا مارس 31, محدودیت های خاص برداشته شد. اما تا دولت مجاز جماعت اشاره کرده است.

در اوریا پلیس بازداشت 26 نفر از یک مسجد در Aryanagar محل در روز دوشنبه و رزرو آنها را تحت IPC بخش از جمله 188 (نافرمانی به منظور بموقع اعلام شده توسط بنده), 269 (در عمل غفلت به احتمال زیاد به گسترش عفونت از بیماری های خطرناک به زندگی) 270 (بدخیم عمل به احتمال زیاد به گسترش عفونت از بیماری های خطرناک به زندگی) 271 (نافرمانی به قرنطینه حکومت) و بیماری های همه گیر عمل می کنند و مدیریت بحران عمل می کنند.

ایستگاه خانه افسر Ajitmal ایستگاه پلیس Sudhir کومار گفت: تمام این 26 نفر بودند بعد از آن منتشر شد در پیوند شخصی.

در امتی پلیس بازداشت 17 نفر که در یک مسجد در Shivratan محل به نماز عید می آیند. آنها همچنین بعد از آن منتشر شد در پیوند شخصی.

در مظفرنگر پلیس با عجله به یک مسجد در Kaziyana محل در روز دوشنبه پس از دریافت یک اخطار است که مردم تا به حال مونتاژ وجود دارد برای عید نماز. اما در رسیدن به وجود پلیس نیست پیدا کردن کسی.

"ما تسلیم FIR در ختولی ایستگاه پلیس تحت IPC بخش 188 ملی و مدیریت بحران عمل در برابر 33 نفر است. ما را شناسایی کرده اند هشت نفر از آنها تا کنون از طریق فیلم در حالی که تلاشهایی انجام شده برای شناسایی باقی مانده" معاون سرپرست پلیس Ashish Pratap Singh گفت.

او همچنین گفت که متوجه شده اند در خدمت به کسانی که شناسایی شدند که تا کنون اما هیچ اقدام قانونی می تواند علیه آنها گرفته شده به این دلیل که دادگاه های محلی در حال بسته با توجه به مستند."اقدام خواهد شد در برابر آنها یک بار به دادگاه باز می شود" Singh اضافه شده است.

در ضمن در علیگر دو گروه از مردم درگیر شدند و بیش از ارائه عید نماز در روز دوشنبه. درگیری آغاز شد و پس از یک گروه اعتراض به یک گروه از مردم هجوم مستند به خواندن نماز در مسجد است. این موضوع حل و فصل شد و پس از مداخله پلیس. بعد 13 نفر دستگیر و به نقض صلح است. آنها بعد از آن به قید وثیقه آزاد شد.

با آپادانا مرتا

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن