دلوت شورای ریزش به هیچ کس 'رئیس' از شهرستان عنوان شغلی

قدیمی, Sandman, یک عضو از دلوت بومی کمیته گفت که بدن به اتفاق آرا رای دادند در حمایت از تغییر و نظر او توضیح د

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399

قدیمی, Sandman, یک عضو از دلوت بومی کمیته گفت که بدن به اتفاق آرا رای دادند در حمایت از تغییر و نظر او توضیح داد که "این فرهنگی مناسب برای سالن شهرستان به استفاده از کلمه 'رئیس.'"

اما عنوان تغییر مورد نیاز خواهد بود یک تغییر به شهرستان منشور — یک عمل است که نیاز به اتفاق آراء توسط شورای شهر است. اصلاح سقوط کوتاه از آن علامت با در بزرگ عضو شورای درک Medved ممتنع.

عضو شورای رنه ون بدون که است نیز از میراث بومیان آمریکا خواست این شورا به حرکت به جلو با عنوان تغییر دهید.

اما Medved که در خدمت به عنوان مالک و مدیر عامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای گفت: "این حمایت تمام راه برگشت به دفتر شهردار پیشنهاد شد با بخش داشته باشید. و ما می تواند ثابت کرده اند که point blank اگر شهردار و همه از ما بودند در همان صفحه به گفتگو بهتر. پس حق کردن خفاش, این شکست را در ذهن من برای به دست آوردن پاها و پشتیبانی به اتفاق آرا در جامعه ما است. اگر آن را با ارائه مناسب آغاز آن شده اند که چیزی است که من می تواند حمایت کرده اند."

"این bugged من همیشه از آن ارائه شد چون من را نگه دارید به عنوان 'رئیس' در شرکت من که هیچ بی احترامی به جامعه بومی اما من فقط نمی تواند پیدا کردن زمینه های مشترک و اعتقاد من آن است که بسیار مایه تاسف است که من می خواهد که به نگرانی در مورد ارتباط من با دولت حرکت رو به جلو همکاران من و من و ترکیبات" Medved گفت.

عضو شورای Joel Sipress گفت که او نمی خواهد غبطه خوردن Medved برای رای دادن وجدان خود را.

"من با شما موافقم 100% درصد است که شهردار را از دست داده و این پیشنهاد شده است وحشتناک است و ما به عنوان شورای گذاشته شده اند برگزاری کیسه برای چیزی است که می تواند به کار گرفته شده بسیار بهتر و هرگز تا به حال ایجاد اختلاف است که آن را ایجاد کرده است در این جامعه" او گفت:.

برای او بخشی از منطقه 5 عضو شورا جانت کندی پیشنهاد موضوع تا به حال تبدیل شدن به بیش از حد پیچیده است.

"این یک موقعیت است که آقای Schuchman نگه می دارد و او را در انتخاب یک نام را تغییر دهید. کاملا رک و پوست کنده, که همه در آن است. او می تواند انتخاب کنید به نام یک رئیس و یا نمی توان به نام یک رئیس. او را انتخاب نمی شود. می کند که تاثیر هر کس دیگری که به نام رئیس یا عضو شورا Medved یا هر عضو جامعه احساس می کند که این یک تقلید مسخره امیز. این یک موقعیت است که یک مرد انتخاب شده را تغییر دهید. و این انتخاب خود," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن