Balaji ترس برای پرتاب کنندگان با ممنوعیت استفاده از بزاق

کریکت است مورد علاقه ضربه پس از آغاز به کار. و در COVID-19 عصر که در آن طبیعی مایعات بدن از جمله بزاق اجازه دا

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399

کریکت است مورد علاقه ضربه پس از آغاز به کار. و در COVID-19 عصر که در آن طبیعی مایعات بدن از جمله بزاق اجازه داده نخواهد شد به درخشش توپ با پرتاب کنندگان به احتمال زیاد به حاشیه رانده و حتی بیشتر.

در حال حاضر وجود دارد خواستار توپ-دستکاری' به رسمیت شناخته شده برای برقراری نوعی تعادل بین بت و توپ است.

احساس deja vu اجتناب ناپذیر است و با توجه به داد و بیداد Sandpapergate شامل دو استرالیا بزرگترین نام استیو اسمیت و دیوید وارنر ایجاد می شود نه بیش از حد طولانی پیش.

سابق هند paceman و Chennai Super Kings بولینگ مربی L. Balaji ترس برای پرتاب کنندگان در این زمان.

جلا و براق

Balaji گفت: به هندو "از سن جوان bowlers در حال آموزش استفاده از عرق و بزاق بر روی توپ را به نگه داشتن یک طرف جلا و براق و سبک تر در حالی که طرف دیگر به تدریج سنگین تر می شود."

Balaji در میان قهرمانان هند تاریخی تست سری پیروزی در پاکستان در سال 2004 شفافی "در واقع کل تیم 'آثار' توپ را به 'حفظ' آن است. و استفاده از عرق و بزاق الزامی است و قانونی است."

این دراز و باریک سابق paceman مشاهده "برای pacemen برای رسیدن به معمولی و معکوس نوسان و یا درز جنبش و حتی برای ریسندگی برای گرفتن توپ به رانش به وزن توپ و چگونه از یک طرف حفظ شود حیاتی است."

او افزود: "هنگامی که توپ پس از نگاه عواملی مانند باد, باد مخالف بازی بولینگ با نسیم و پوشش ابر بازی بخش."

مکالمه جالب

Balaji به یاد می آورد جذاب گفتگو با پاکستان افسانه وسیم اکرم (ص) در مورد این موضوع.

"رسول اکرم (ص) به من گفت یک بار توپ شروع به انجام چیزی پاکستان pacemen حتی نمی خواهد اجازه می دهد که دونده به لمس یک قسمت از توپ خود را با خرما."

او شفافی, "رسول اکرم (ص) نازل کف خواهد بود بسیار عرق را یک طرف بسیار سنگین اخلال در تعادل ظریف مورد نیاز برای معکوس نوسان است."

آن را به عنوان

Balaji گفت: "ببینید این توپ تنها نوسانات معمولی و معکوس برای چند اور و در آن نقطه زمانی که حوزه می رسد که دولت شما را مجبور به ترک توپ آن را به عنوان به تحمیل خسارت حداکثر در طول آن مرحله است."

او افزود: "سنگین و عرق خرما را تغییر دهد که تعادل ظریف. آن علم که در آن وزن توپ بسیار مهم است."

چه گزینه های قبل از cricketing جهان در حال حاضر ؟ Balaji است در برابر legalising توپ دستکاری.

"هنگامی که شما شروع به دستکاری که شما رسم خط ؟ چگونه می تواند به شما می گویند خیلی دستکاری قانونی است و پس از آن غیر قانونی است."

او مطمئن نیستید در مورد ICC اجازه می دهد مواد خارجی مانند وازلین به درخشش در توپ. شده اند وجود دارد موارد هنگامی که توپ چرخش بیش از حد با وازلین.

Balaji گفت: "ما باید با روش آزمون و خطا. شاید یک ماده مانند یک sanitiser که شما با آن پاک کردن جداول و سطوح دیگر تلاش می شود بر روی توپ. اما من مطمئن هستم."

این بی سابقه ای برابر و پاسخ های پیچیده هستند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب