قهوه جینسینگ: هر آنچه که باید بدانید

آیا نمی دانید کدام مارک قهوه جینسینگ را انتخاب کنید؟ برخی از برندها به دلیل کیفیت محصول خود متمایز هستند. برای

توسط NEWSMINERAL در 25 اسفند 1400

آیا نمی دانید کدام مارک قهوه جینسینگ را انتخاب کنید؟ برخی از برندها به دلیل کیفیت محصول خود متمایز هستند. برای این منظور، جینسینگ گیاهی است که هزاران سال است در طب سنتی چینی استفاده می شود.

برای از بین بردن آسیب شناسی های مختلف توصیه می شود. برای ملایم کردن طعم تلخ آن، جینسینگ با مواد مختلفی ترکیب شده است، از این رو قهوه جینسینگ است. برای سهولت در انتخاب خود، خود را به سمت این چند برند معتبر در این زمینه سوق دهید.

با این حال، معیارهایی نیز وجود دارد که به شما در تشخیص اصالت محصول کمک می کند.

سری جینسینگ 101CAFFE

قهوه جینسینگ به دلیل مزایای مختلفی که ارائه می دهد، به طور فزاینده ای در بین مصرف کنندگان محبوب شده است. علاوه بر انرژی بخشی به مصرف کننده، در حفظ حافظه و تقویت سیستم ایمنی در برابر تشکیل سرطان موثر است.

همچنین ورزشکاران برای بهبود عملکرد ورزشی خود ارزشمند هستند.

101CAFFE' یکی از بزرگترین تولید کنندگان و توزیع کنندگان قهوه جینسنگ است. این برند طیف وسیعی از قهوه های جینسینگ را در اشکال، طعم ها و ترکیبات مختلف ارائه می دهد. محصول آنها با تمام دستگاه های قهوه ساز به خصوص دستگاه های ایتالیایی سازگاری دارد.

برای استراحت بار خود، جینسینگ کلاسیک را توصیه می کنیم. Caffè Gran Ginseng برای مصرف خانگی توصیه می شود، زیرا برای یک فنجان بزرگ در نظر گرفته شده است. اگر از تلخی قدردانی می کنید، روی Caffè Ginseng Amaro شرط بندی کنید. در غیر این صورت، Caffè Ginseng Leggero را انتخاب کنید.

قهوه های جینسینگ 101CAFFE به صورت کپسول عرضه می شوند. در این بسته بندی، جینسینگ با قهوه، پروتئین های شیر و سایر عناصر مخلوط می شود و نوشیدنی را غلیظ تر می کند. همچنین برای ارائه طعمی لذیذ و نشاط آور به صورت غلاف موجود است.

قهوه جینسینگ کینگ

این یکی از رهبران در تولید قهوه جینسینگ است. این محصولات در 2 نسخه موجود هستند. در یک طرف، قهوه جینسینگ که نیاز به شکر دارد، و در طرف دیگر یک نوع شیرین با شکر نیشکر.

با توجه به سلامت پیروان و شهرت آن، قهوه ارائه شده توسط این برند از مالزی وارد می شود. این به منظور این است که مصرف کنندگان از یک دستور غذای اصلی لذت ببرند. قهوه جینسینگ کینگ کاپ فاقد OMG، گلوتن و لاکتوز است.

قهوه جینسینگ کینگ کاپ چه کپسولی چه ساشه ای به راحتی تهیه می شود. در قالب محلول، به سادگی آن را در یک فنجان حاوی آب جوش حل کنید. در مورد کپسول ها، فقط باید قبل از فشار دادن دکمه، آن را داخل دستگاه قرار دهید.

اگر از طرفداران نوشیدنی های بدون کافئین هستید، سری جینسینگ دکا کینگ کاپ را پیشنهاد می کنیم. دومی همان سلیقه و خاصیت نسخه های دیگر را دارد. تنها تفاوت این است که حاوی کافئین نیست. همچنین در ساشه ها و کپسول های قابل حل نیز موجود است.

سایر مارک های قهوه جینسینگ را در نظر بگیرید

علاوه بر این دو شرکت، برندهای دیگری نیز وجود دارند که می توانید به آنها مراجعه کنید.

نسپرسو با جینسینگ از گاتوپاردو یکی از برندهایی است که در این محیط نامی برای خود دست و پا کرده و من این شانس را داشتم که آن را بچشم. این در یک کیسه 10 کپسول موجود است و در اکثر دستگاه های نسپرسو قابل استفاده است.

هر دوز حاوی 5% عصاره جینسینگ برای حفظ نسبت عالی بین طعم و اثرات مثبت "Panax" است که نام دیگر جینسنگ است.

یک قهوه جینسینگ از سوپر هم تست کردم. این محصول اورجینال است، زیرا مخلوطی از عربیکا، روبوستا و جینسنگ با منشاء کره ای است. می توانم به شما اطمینان دهم که هر فنجانی که بنوشید تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود. این قهوه دارای گواهی حلال است.

ما قهوه جینسینگ از برند Persalute را پیشنهاد می کنیم. اگر قهوه عربیکا دوست دارید، این نوشیدنی شما را خوشحال خواهد کرد. مخلوط با جینسنگ قرمز کره ای، یک کشف جالب آشپزی خواهد بود. بدون شکر و عطر، فقط در یک کیسه 250 گرمی موجود است.

معیارهای انتخاب قهوه جینسینگ

همه قهوه های جینسینگ یکسان ساخته نمی شوند. برای بررسی کیفیت جینسینگ موجود در قهوه خود، باید چند نکته را بررسی کنید یا مستقیماً از تولید کنندگان بپرسید.

از محتوای جین سنوزید محصول اطمینان حاصل کنید. قهوه جینسینگ شما زمانی در رده متوسط ​​قرار می گیرد که دارای سطح جین سنوزید بین 8 تا 10 میلی گرم در گرم باشد. بین 14 تا 15 میلی گرم در گرم، کیفیت خوبی دارد.

زمانی که میزان آن بین 20 تا 25 میلی گرم در گرم باشد از کیفیت استثنایی برخوردار خواهد بود. این اطلاعات ممکن است بر روی بسته بندی ذکر شده باشد. همچنین بررسی کنید که قهوه جینسینگ باشد و از گیاه دارویی دیگری تشکیل نشده باشد، زیرا کلاهبرداران ایده کافی ندارند.

قهوه ای با جینسینگ از کره، مالزی یا چین انتخاب کنید. در این کشورها کارهای استخراج طبق استانداردها انجام می شود. علاوه بر این، این گیاه در سنین بالغ، به طور دقیق تر پس از 6 سال کشت، در آنجا برداشت می شود.

قیمت نیز می تواند یک معیار مهم باشد. یک قهوه جینسینگ که با هزینه ای بی نظیر ارائه می شود باید شک شما را برانگیزد. از آنجایی که این یک محصول کمیاب است، این به سادگی امکان پذیر نیست مگر اینکه یک جینسینگ با کیفیت پایین باشد.

همه این عناصر برای تضمین طعمی که در یک قهوه جینسینگ به دنبال آن است، ضروری است. به طور خلاصه، قهوه جینسینگ در حال تبدیل شدن به بخشی از زندگی روزمره عاشقان نوشیدنی سیاه است. علاوه بر طعم و مزه آن، به خاطر بسیاری از فضیلت های پزشکی که ارائه می دهد ارزشمند است.

مانند تمام محصولات، قهوه جینسینگ با برندهای مختلف موجود است. با این حال، همیشه ارجاعاتی در این مورد وجود دارد. برای اطمینان از اصالت جینسینگ موجود در قهوه، لازم است چند مرحله تأیید را دنبال کنید.

فروشگاه اسپرسو میکر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن