ماهاراشترا می خواهد بانک ها برای ارائه تازه وام به کشاورزان متخلف

نوشته شده توسط Sandeep یک Ashar | بمبئی | به روز شده در: 6 مه سال 2020 3:10:23 am یک داوطلب جمع آور

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Sandeep یک Ashar | بمبئی | به روز شده در: 6 مه سال 2020 3:10:23 am
Maharashtra wants banks to offer fresh loans to defaulting farmers یک داوطلب جمع آوری نمونه از تلفن همراه ون برای COVID-19 تست در خارج از یک مرکز قرنطینه در بمبئی. (اکسپرس عکس Nirmal Harindran)

پس از اعلام یک پتو ممنوعیت سرمایه جدید کار می کند تا مارس سال آینده, ماهاراشترا, بدترین ضربه توسط COVID-19 همه گیر در میان کشورهای در حال حاضر تبدیل به بانک های تجاری به صورت ویژه تقدیر.

قادر به نوشتن بدهی lakhs از کشاورزان واجد شرایط برای دولت مزرعه وام چشم پوشی طرح با توجه به بحران Uddhav Thackeray-led رژیم می خواهد بانک را به حالت تعلیق بهبود در انتظار عقب افتادگی برای یک سال و ارائه تازه های اعتباری به کشاورزان متخلف.

در طول یک جلسه با سطح دولت بانکداران کمیته (SLBC) هفته گذشته دولت مورد بحث و پیشنهاد برای تقدیر ویژه به عنوان بخشی از اقدامات برای مقابله با گسترش و تاثیر coronavirus.

"ما (دولت) خواسته اند بانک ها به reschedule همه از جمله بازپرداخت وام. ما در حال حاضر به موضوع نامه تعهد (لو) ارتکاب به نوشتن کردن بدهی های بد در تاریخ بعد" یک مقام ارشد گفت. در اصرار بانک ها از دولت است گفت: این امر نیز حاضر به دادن تضمین کتبی است که همه این بدهی ها حل خواهد شد مارس 2021.

اما در این جلسه با بانکداران نمی شد تا پاسخگو با حتی برخی از بانک های ملی و با استناد به مایع بحران برای تضعیف این پیشنهاد است. ماهاراشترا در حال حاضر به دنبال بانک مرکزی هند (RBI) مداخله.

در آوریل 28, دولت تا به حال قطعنامه اصرار RBI در نظر گرفتن تغییر زمان چنین محصول وام. وزارت امور خارجه دبیر کل Ajoy مهتا بود و سپس با نزدیک شدن RBI فرماندار Shaktikanta داس با یک پیشنهاد. "دولت خواهد شد به رول بیش از علاقه برای چنین برنامه ریزی مجدد بدهی" این مقام گفت.

در تعداد مطلق دولت به دنبال تغییر زمان پرداخت بدهی های 11.59 لاخ مزرعه حساب. جمعی بدهی با این نسخهها کار به تومان 9,866 کرور روپیه از ماه سپتامبر سال 2019.

تقریبا بلافاصله پس از به قدرت رسیدن در ماهاراشترا شیو سنا, NCP و کنگره داد اعلام کرده بود یک وام جدید چشم پوشی طرح ارتکاب به نوشتن مزرعه وام بدهی 29.73 لاخ کشاورزان که تا به حال وام availed بین آوریل 2015 مارس 2019. کسانی که عقب افتادگی ها بود در Rs 2 لاخ و یا کمتر به عنوان در ماه سپتامبر سال 2019 تلقی می شد واجد شرایط برای گرفتن.

پس از بحث و گفتگو با بانک ها و دیگر فرآورده های دولت در نهایت نورد وام چشم پوشی طرح — مهاتما Jyotirao Phule Karzmukti Yojana — در ماه فوریه است. در مارس 14, زمانی که ماهاراشترا اول اعمال محدودیت در حرکت با توجه به همه گیر دولت ادعا نوشته اند بدهی 18.14 لاخ کشاورزان پرداخت Rs 12,134 کرور. اما مقامات ارشد گفت که طولانی مدت مستند و آسیب های اقتصادی ناشی از آن است در حال حاضر ساخته شده آن را غیر ممکن است برای خزانه دولت به نوشتن بدهی بقیه ذینفع.

روز دوشنبه دولت اعلام کرده بود بی سابقه 67 درصد کاهش در توسعه هزینه سانسور هر سرمایه جدید با این نسخهها کار و یا خرید به غیر از تهیه اقلام و زیرساخت های مورد نیاز برای مبارزه با COVID-19. آن را نیز برآورد خود را از دست دادن درآمد بالقوه به لحن 50,000 تومان کرور روپیه و بیشتر با توجه به مستند.

مشروب مغازه برای بسته ماندن در بمبئی

احساس خطر بیش از جمعیت عظیمی جمع آوری نزدیک به مشروب مغازه های Brihanmumbai شهرداری شرکت کرده است لغو سفارش قبلی که مجاز "غیر ضروری" مغازه ها از جمله مشروب مغازه ها برای باز کردن در بمبئی تا سفارشات بیشتر.

"من معتقدم که آرامش اطلاع رسانی در حال رفتن به وخامت شرایط در شهرستان بمبئی و از این رو آرامش را به خارج برای بمبئی شهر" منظور صادر شده توسط BMC Praveen Pardeshi گفت.

منظور آمد و جمعیت زیادی جمع شده بودند در خارج از شراب مغازه ها در سراسر شهر در نقض فیزیکی فاصله هنجارهای.

بیان اخبار سرویس

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب