پسر بود در قایق است که در زمان آتش سوزی از, ایتالیایی, تفنگداران دریایی, ادعای خانواده; به دنبال 100 تومان cr جبران

توسط: PTI | کوچی | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 12:26:10 pm سالواتوره Girone (راست) و Massimilia

توسط NEWSMINERAL در 21 تیر 1399
توسط: PTI | کوچی | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 12:26:10 pm
Enrica Lexie case, italian marines case in kerala, Enrica Lexie compensation case, kerala news سالواتوره Girone (راست) و Massimiliano Latorre ترک کمیسر پلیس در کوچی در سال 2013. (ایسنا/فایل)

خانواده یک مرد که فوت بر اثر خودکشی اعلام کرده اند که در یک قایق ماهیگیری که زیر آتش از تفنگداران دریایی هشت سال پیش زمانی که او 14 سال دارد و در اعتراض به این مرکز برای دریافت 100 تومان کرور روپیه غرامت از ایتالیا RPT ایتالیا.

پس از شاهد شلیک توسط تفنگداران دریایی از نفت تانکر "Enrica Lexie" که به کشته شدن دو ماهیگیر در فوریه 15, 2012 در کرالا ساحل Prijin یک وحشت زده شد و تا به حال پایدار برخی از جراحات جزئی از این خانواده ادعا کرد که در آن 6 جولای درخواست خطاب به اتحادیه کابینه ،

گفتند Prijin شد بسیار ناراحت و پس از آن کاهش یافت و به افسردگی و در نهایت به پایان رسید عمر خود را در ماه ژوئیه سال گذشته است.

با توجه به خانواده نقطه از Kanjampuram در Kanyakumari منطقه تامیل نادو Prijin قربانی یک Enrica Lexie حادثه است.

هشت عضو خانواده متشکل از Prijin را 59-ساله مادر و خواهر در اعتراض به این مرکز به گام برای به دست آوردن جبران "برای تخلف انجام شده علیه او" از ایتالیا تحت شرایط این یافته ها از یک دادگاه داوری تشکیل شده تحت کنوانسیون سازمان ملل متحد در مورد حقوق دریا.

Prijin بود "ارائه نشده است حفاظت از حقوق که یک کودک در سن 14 سال به عنوان در هر بین المللی حقوق کودک و قانون اساسی هند توسط جمهوری هند و جمهوری ایتالیا" خانواده گفت: در دادخواست خود را به وزیر ارائه شده از طریق یک مدافع درگیر آنها است.

او مشغول بود و به عنوان یک عضو خدمه در هیئت مدیره کشتی ماهیگیری "سنت آنتونی" توسط صاحب آن Fredy بنابراین به عنوان برای کمک به ماهیگیران و همچنین برای پخت و پز.

پس از این حادثه او با عجله به ساحل در یکی دیگر از هند قایق ماهیگیری خانواده گفت.

در رسیدن به کرالا ساحل Prijin به عنوان کارگردانی صاحب قایق رفت به خانه اش.

پس از آن او به نظر می رسید بسیار آشفته و بدون داشتن خواب مناسب و با عجله از خواب بیدار و همچنین فریاد در حالی که خواب.

Fredy سفر کرده بود Prijin چندین بار و اطمینان داد که اقدامات لازم در حال گرفته شد برای گرفتن عدالت برای او خانواده ادعا کرد.

وجود دارد و نه کمک های پزشکی و روانی, مشاوره کودک که تا به حال شاهد "خونسرد قتل" از Ajeesh صورتی (نیز او را دوست و همسایه) و دیگری ماهیگیر Jelastine.

این حرکت توسط خانواده آمده است نزدیک به یک هفته پس از لاهه-مقر دیوان دائمی داوری دادگاه تایید رفتار مقامات هند در Enrica Lexie مورد که در آن تفنگداران دریایی متهم به قتل دو ماهیگیر هندی.

در حالی که حاکی از این است که هند بود و حق دریافت غرامت در مورد دادگاه برگزار شده بود که تفنگداران دریایی را نمی توان محاکمه با توجه به رسمی ایمنی لذت می برد توسط آنها.

این مشاور خانواده گفت: میزان غرامت ادعا توسط خود مشتریان است "با نگه داشتن آزادی به رویکرد مناسب فروم (داخلی و بین المللی) برای نقض عدالت طبیعی و بین المللی حقوق بشر انجام می شود در برابر Prijin" و خانواده "منطقی محاسبه شده به عنوان 100 تومان کرور."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب