17 سال پس از Vajpayee گذاشته پایه و اساس سنگ آهن مسابقه آماده بیهار پل

نوشته شده توسط Avishek G Dastidar | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 2:05:19 am به عنوان

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399
نوشته شده توسط Avishek G Dastidar | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 2:05:19 am
Bihar railway mega bridge, Kosi river railway bridge, Atal Bihari Vajpayee, Bihar leections, indian railways به عنوان در هر دستورالعمل از راه آهن بالا برنج منطقهای مقامات سریع دنبال کار و منابع گفت: تلاشهایی انجام شده برای تکمیل کار این پل در زمان برای مرکز آن را عملیاتی در ماه اوت. (فایل عکس/بازنمودی)

دو کيلومتر راه آهن مگا پل بر روی رودخانه کسی که سنگ تهداب آن گذاشته شده توسط نخست وزیر سابق در اواخر اتل بیهاری واجپایی 17 سال پیش ممکن است افتتاح اطراف دومین سالگرد مرگ در نظرسنجی محدود بیهار.

این پل از اهمیت استراتژیک برای هند و به دنبال ارائه یک مسیر کوتاه به شرق.

به عنوان در هر دستورالعمل از راه آهن بالا برنج منطقهای مقامات سریع دنبال کار و منابع گفت: تلاشهایی انجام شده برای تکمیل کار این پل در زمان برای مرکز آن را عملیاتی در ماه اوت.

پل سنگ تهداب گذاشته شد توسط واجپایی در سال 2003 به عنوان بخشی از تصمیم دولت برای ارائه استراتژیک ارتباط به شرق مرزی راه آهن. هر طرح عملیاتی خط را بهبود زمین accessibilities و هند توانایی به حرکت مردان و مواد از طریق مسیر جایگزین از شمال هند به ایالات متحده.

"این را به یک مسیر جایگزین در سراسر نپال از مرز. در حال حاضر قطار از غرب را مجبور به پایین آمدن به کاتیهار و Malda به رفتن در هر نقطه از کشور از طریق آنچه که به نام " مرغ گردن. پس از آن نیز سهولت تراکم در "مرغ گردن'," گفت: یک ارشد راه آهن رسمی. پل را قادر به باز کردن مسیر از طریق دربنگا, Nirmali و در نهایت به جدید Jalpaiguri از آن مسیر به آسام شروع می شود.

راه آهن وزیر Piyush Goyal آموخته است به خواسته منطقهای راه آهن به پایان کار سریع و مقامات گفت: پل است بیشتر یا کمتر کامل عنوان شده است یکی از پروژه های اولویت از شرق مرکزی راه آهن است. تنها مسئله این است که در طول موسمی می شود آن را دشوار است به انجام این نوع از کار و پل است و در عین حال متصل کنید از Nirmali جانبی که برای آن کار در حال پیشرفت است, مقامات گفت.

در سال 2003 پل تحریم شد در هزینه Rs 323.41 کرور. 17 سال پس از آن را به اضافه هزینه است و در حال حاضر انتظار به پایان خواهد رسید در اطراف تومان 516.02 کرور, مقامات گفت.

این پل بخشی از Nirmali-Saraigarh سنج گسترده ای که اصل تحریم در اوایل دهه 1970 به جای یک متر سنج خط ساخته شده در سال 1887. در آن زمان کسی نبود جریان بین این دو ایستگاه و یک پل کوچک ارائه شد در سراسر انشعاب رودخانه Tiljuga نزدیکی Nirmali در سوپول منطقه در شمال بیهار. با توجه به پیوسته به سوی غرب تغییر کسی این راه آهن لینک آسیب دیده بود توسط سیل و هند-نپال, زلزله در سال 1934. "با توجه به meandering طبیعت, رودخانه, کسی, هیچ تلاش شد پس از آن ساخته شده به بازگرداندن این لینک برای یک دوره زمانی طولانی" یک مقام ارشد در شرق مرکزی راه آهن گفت: هند اکسپرس.

مقامات گفت: کار در نوسان کامل قبل از این مستند به اجرا در آمد. 'موتور-چرخ بازرسی انجام شده توسط رئیس اداری افسر ساخت و ساز در شمال شرق مرکزی راه آهن در ژانویه 10.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن