جلسه توجیهی روزانه: کنگره اجازه می دهد Gehlot نشان دادن قدرت; Pangong, Depsang در جدول به عنوان فرماندهان سپاه دیدار امروز

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 14 سال 2020 9:15:50 am جولای 14, 2020: نگاهی به اخبا

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 14 سال 2020 9:15:50 am
India China border dispute, India China LAC dispute, Chinese apps banned, India bans Chinese apps, India coronavirus, coronavirus cases India, India news, Indian Express جولای 14, 2020: نگاهی به اخبار امروز.

داستان بزرگ

بر خلاف Madhya Pradesh کنگره تقدیر در راجستان به نظر می رسد که اعداد است که می تواند آنها را ببینید بادبان را از طریق در این رویداد از یک طبقه تست. منابع در حزب گفت: Gehlot اردوگاه امن امضا از حمایت از 109 MLAs. در حالی که کنگره رهبری رسیده است را به شورشیان, Sachin خلبان ایستاده زمینی خود و در اعتراض به اعداد. چشم همه خواهد امروز کنگره مقننه نشست. خواهد او را نقض, پارتی, شلاق بار دوم ؟

در اواخر شب خلبان اردوگاه تصویری منتشر شده نشان میدهد برخی از حزب MLAs که در حال حمایت از او. وزیر Vishvendra سینگ نیز توییتی تصویری و زیر نویس آن را '#خانواده'. ما مشخصات 18 MLAsاز جمله وزرای کابینه که قلم مقننه کنگره حزب جلسه ای در جیپور با وجود حزب ،

شما نمی توانید سرزنش کنگره برای بازجویی زمان از روز دوشنبه مالیات بر درآمد کنند. به عنوان وزیر Ashok Gehlot گرفتار شد تا با قرار دادن از آتش است که تهدید به بی ثباتی دولت خود در بخش های مالیاتی انجام جستجو و بررسی عملیات در 43 محل در جیپور کوتا بمبئی و دهلی نو از بازرگانان و همکاران به او نزدیک است.

از صفحه اول

چهاردهم فرمانده سپاه Lt General Harinder سینگ خواهد شد دیدار با همتای چینی خود برای چهارمین بار به برگزاری مذاکرات در مرحله بعدی از متارکه از نیروهای نظامی در امتداد خط کنترل واقعی در Ladakh. این وضعیت در Pangong Tso منابع گفته شد که در آن سربازان چینی همچنان به حضور در سمتی از لاک زدن آنها آمده بود در 8 کیلومتری غرب انگشت 8 که هند می گوید نشانه لاک.

گوگل اعلام کرد قصد دارد به دم 10 میلیارد دلار به اقتصاد هند بیش از پنج به هفت سال از طریق ترکیبی از سهام سرمایه گذاری, مشارکت, عملیات زیرساخت ها و اکوسیستم سرمایه گذاری است. گوگل سرمایه گذاری طرح شامل یک تجدید "تمرکز روی آوردن بیشتر با کیفیت بالا و کم هزینه گوشی های هوشمند برای فعال کردن دسترسی به اینترنت".

بدن یک , West Bengal MLA داشت حلق آویز در نزدیکی خانه اش در Bindal روستای دولت شمال دینجپور منطقه در صبح روز دوشنبه. پلیس از خودکشی یک توجه داشته باشید در جیب پیراهن اما اعضای MLA خانواده و دولت بی جی پی اتهام که او به قتل رسیده بودند.

همه گیر

هیدروکسی کلروکین واضح است که یک نوش دارو برای موارد شدید Covid-19. داده های اولیه آن کمک می کند تا کاهش مرگ و میر حدود نصفنسبت به آن داده نشده به مواد مخدر.

برخی از پایین و کشورهای با درآمد متوسط می تواند افزایش ایدز سل و مالاریا مرگ و میر به میزان 10, 20 و 36 درصد به ترتیب بیش از پنج سال آینده با توجه به Covid-19 شیوع و تاثیر آن بر سلامت خدمات.

با وجود شک و تردید در میان برخی از کارشناسان بر استفاده از اشعه X به عنوان یک ابزار برای تشخیص عفونت ریه ناشی از Covid-19 کارناتاکا دولت تصمیم گرفته است برای رفتن برای خرید های بزرگ در مقیاس دیجیتال X-ray ماشین آلات.

بازیگر آمیتا باچان و پسرش آبیشک که بستری شده بودند به Nanavati بیمارستان پس از آزمایش مثبت برای Covid-19, پایدار, بیمارستان, مقامات گفت.

فراتر از Covid-19

روزنامه هند نسخه با عناوین مانند "هند اولین زن نخست وزیر" با اشاره به ایندیرا گاندی در انتخابات برنده در سال 1966 بوده است که از ذوب فرانسوی یخچال از Bossons در مون بلان رشته کوه در غرب اروپا و 54 سال بعد از حال و هوایی هند سقوط هواپیما وجود دارد.

BJP ملی سخنگوی Sambit Patra توییتی یک عکس نشان دادن نام دهرادون نوشته شده در زبان سانسکریت – "Dehradunam" – همراه با زبان هندی و انگلیسی, و جایگزین کردن زبان اردو ظاهرا در یک ایستگاه راه آهن لوحه در این شهرستان است. راه آهن مقامات گفتند که این مورد نه در زمین.

RLSP رئیس Upendra Kushwaha صحبت می کند به هند اکسپرس در mahagathbandhan چشم انداز در بیهار سنجی و به همین دلیل او فکر می کند مردم را رد Nitish کومار.

و در نهایت

حداقل دو دانش آموزان هندی از جمله ملی پرش ارتفاع رکورد دارنده Tejaswin شانکاردر صف اول تظاهرات ضد نژاد پرستی در مبارزات انتخاباتی در محوطه دانشگاه ایالتی کانزاس در ایالات متحده است.

🎧 در آخرین قسمت از این سه چیز پادکستDr Giridhar R ببو استاد و سر زندگی درس اپیدمیولوژی در بهداشت عمومی بنیاد هند (PHFI) می پیوندد ما به بحث در مورد تا چه حد مینی مستندات می تواند کمک به کشورهای مختلف و شهرستانها.

🎥 این سمی در تاریکی احتمالا 'الهام' کمدین Agrima جاشوا معتادان است.

تا فردا

للا پراساد G

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب