مینه سوتا حکم دادگاه به دنبال ممنوعیت گردن محدودیت خفه کردن دارای زیر جورج فلوید مرگ

مینیاپولیس مأموران اجرای قانون اجازه داده نمی شود به مهار یک فرد توسط گردن و یا محل آنها را در یک ببرن اگر یک

توسط NEWSMINERAL در 16 خرداد 1399

مینیاپولیس مأموران اجرای قانون اجازه داده نمی شود به مهار یک فرد توسط گردن و یا محل آنها را در یک ببرن اگر یک قاضی موافق به سفارش. یک افسر نیز نیاز به مداخله باید همکار خود شروع به استفاده غیر مجاز از نیروی.

کسانی که کوتاه مدت اصلاحات گذاشته شد در پیشنهادی به دستور دادگاه به نظر می رسد برای رسیدگی به برخی از نگرانی های وارد در پلیس پس از فلوید مرگ است. فلوید, 46, یک مرد سیاه و سفید از سنت لوئیس پارک, Minn., درگذشت مارس 25 بعد از یک سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس, Derek چوین دوخته او را با گردن به زمین با زانو خود را در حالی که در پاسخ به یک گزارش ممکن است ارز تقلبی استفاده کنید.

فلوید بود و دستبند به دست در زمان و فیلم برداری توسط تماشاچی گریه که او نمی تواند نفس کشیدن در یک لحظه که به موازات 2014 پلیس-بازداشت مرگ اریک گارنر در نیویورک سیتی. فلوید از مرگ برانگیخته موج از اعتراضات و ناآرامی های مدنی است که سفر از شهرهای دوقلو منطقه در سراسر ایالات متحده و منجر به دستگیری و اتهامات جنایی برای چوین و سه نفر دیگر از افسران درگیر در این حادثه.

چوین شده است به اتهام قتل درجه دوم و قتل نفس. سه دیگر افسران در حال حاضر توماس لین Tou Thao و J الکساندر Kueng شده اند به اتهام کمک و معاونت در جرم قتل.

رهبران محلی و نمایندگان مجلس و همچنین رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اند در پاسخ به این حادثه با تماس به صورت سریع اصلاحات برای جلوگیری از تبعیض و رفتار خشونت آمیز توسط پلیس. آنها و دیگران از جمله اعضای فلوید خود خانواده گفته اند که سه تن دیگر از افسران که به دستگیری فلوید در هفته گذشته باید پاسخگو نیست در آینده به کمک او یک نقطه خطاب پیشنهادی و مورد نیاز برای استفاده از نیروی مداخله.

وزارت امور خارجه حقوق بشر در ادامه به بررسی مینیاپولیس اداره پلیس در پاسخ به Floyd مرگ است. مینیاپولیس شورای شهر موافقت کرد که به نظر از حکم دادگاه که فقط به شهر مینیاپولیس پلیس روز جمعه به عنوان به خوبی.

در اخبار انتشار Walz را به نام حرکت بی سابقه است.

"ما در حال حرکت به سرعت به ایجاد تغییر اساسی," Walz در بیانیه ای گفت:. "من سپاسگزار به شهر مینیاپولیس رهبری برای در نظر گرفتن این مهم گام با ما به آدرس سیستمیک بی عدالتی است که باید همچنان برای نسل ما در سیستم عدالت کیفری."

دیگر اقدامات پیشنهادی در دادگاه عبارتند از مطلب به موقع اقدامات انضباطی برای پلیس سوء رفتار و توانایی برای محلی حقوق مدنی سازمان حسابرسی با پلیس دوربین فیلم. این امر نیاز به رئیس پلیس تایید برای استفاده از کنترل جمعیت سلاح در تظاهرات چیزی است که به دنبال استفاده گسترده از مواد شیمیایی محرک و دیگر چنین اقداماتی در طول تظاهرات فلوید مرگ در سراسر ایالات متحده



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن