پلیس: 2 مجروح در هرمانتاوون تصادف مربوط به سرقت خودرو

دو مرد را به اتهام پس از شکار کردن با سرعت بالا و تصادف در هرمانتاوون دوشنبه شب پلیس گفت:. حدود 6:15 بعد از

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399

دو مرد را به اتهام پس از شکار کردن با سرعت بالا و تصادف در هرمانتاوون دوشنبه شب پلیس گفت:.

حدود 6:15 بعد از ظهر هرمانتاوون افسران پلیس در پاسخ به یک گزارش از یک مرد دزد در خارج قرار دادن کالا به یک کوله پشتی. به محض ورود ماموران آموخته مشکوک بود و خروج از پارکینگ در یک ماشین با یک مرد دیگر با توجه به انتشار اخبار از اداره پلیس. یک پلاک بررسی نشان داد که خودرو به سرقت رفته بود از دلوت.

زمانی که ماموران اقدام به کشیدن ماشین بیش از آن فرار جنوبی در Loberg خیابان به سمت افرا گراو جاده ها است. پلیس پس از آن "فسخ پیگیری خودرو سرقت رفته ... در جهت منافع امنیت عمومی" انتشار گفت.

چند دقیقه بعد پلیس آمد در سراسر این ماشین که در آن آن را به حال سمت چپ جاده سقوط کرد یک ابزار جعبه و آمد به استراحت در یک منطقه پوشیده شده از درخت. با کمک از همسایگان در منطقه و یک سگ پلیس آنها دنبال مظنون که در حال فرار به جنگل ،

مردان سالخورده 41 و 30 گرفته شد به بیمارستان برای جراحات جزئی و مشخص شد آنها تحت تاثیر هروئین, پلیس گفت:. اخبار تریبون به طور کلی نمی, نام متهمان تا زمانی که آنها شده اند به طور رسمی متهم شده است.

هرمانتاوون رئیس پلیس جو Wicklund در بیانیه ای گفت که چراغ های ترافیک در افرا گراو و Stebner جاده ها بودند غیر قابل جراحی به دلیل تصادف و شهرستان خدمه مشغول به کار بودند دوشنبه شب به آنها را آنلاین.

این دلوت اداره پلیس سنت لوئیس شهرستان کلانتر دفتر و ناظر اداره پلیس کمک در صحنه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن