هند مستند خاطرات روز 47: بانک ها در پیدا کردن راه های جدید برای تعامل; 'Yamraj' خواستار مردم به ماندن در خانه در MP شهر; و بیشتر

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 10 سال 2020 7:52:25 pm ماهاراشترا هنوز هم دارای بیش

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 10 سال 2020 7:52:25 pm
coronavirus, coronavirus latest news, covid 19 india, coronavirus live news, news, live news, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, covid 19 tracker live, corona cases in india, corona cases in india, coronavirus latest news in india ماهاراشترا هنوز هم دارای بیشترین تعداد از موارد در کشور با 20,228 عفونت و مرگ و میر در 779.

به عنوان در یکشنبه coronavirus موارد در کشور نزدیک به 63,000-علامت گذاری (62,939) با 2,109 مرگ و میر و 19,358 بهبود. میزان بهبودی می ایستد در مورد 30.75 درصد است. ماهاراشترا هنوز هم دارای بیشترین تعداد از موارد در کشور با 20,228 عفونت و مرگ و میر در 779. دولت به دنبال آن است گجرات (موارد – 7797 مرگ و میر – 472) دهلی (موارد – 6542 مرگ و میر – 68) و تامیل نادو (موارد – 6535 مرگ و میر – 44).

به عنوان هند وارد آخرین هفته از مرحله سوم از مستند است که برنامه ریزی شده برای پایان دادن به در مارس 17, نخست وزیر نارندرا برگزار خواهد شد جلسه دیگری با دولت و وزرای ارشد از طریق ویدئو کنفرانس در بعد از ظهر دوشنبه در 3 ساعت. این خواهد بود که او پنجمین جلسه با سیستم مدیریت محتوا برای بحث در مورد پست-مستند استراتژی است.

در ضمن راه آهن وزیر Piyush Goyal است به دادگاه تجدید نظر به همه کشورها اجازه بهره برداری از مهاجر قطار ویژه به طوری که این رشته می تواند رسیدن به خانه در آینده سه تا چهار روز. "به هر جهت از Hon'ble PM, Narendra Modi, ji راه آهن به طور کامل بشود به اجرای 300 Shramik قطار ویژه روزمره در کوتاه اطلاع از آخرین شش روز" او هنوز توییتی. درخواست تجدید نظر می آید یک روز پس از خانه وزیر آمیت شاه نوشت: West Bengal وزیر Mamata بانرجی بیش از در حال اجرا از جمله قطار.

در اینجا یک لیست سرپرستی از برخی از داستان های جالب از سراسر کشور در روز 47 هند coronavirus مستند.

بانک ها در پیدا کردن راه های جدید برای مات و متحیر کردن و اطلاع رسانی در طول مستند

در زمانی که گسترش COVID-19 ساخته شده اجتماعی فاصله یک شعار بانک ها افزایش یافته و اعتماد خود را بر رسانه های اجتماعی برای تعامل با مشتریان خود را — برای انتشار اطلاعات و یا برای زدودن خستگی خود را.

در میان قابل توجه طرح ها توسط بانک ها در طول مستند HDFC بیرون آمد با یک طرح برای کمک به مشتریان خود را پیدا کردن استعداد هنری خود.

"خسته از ماندن در خانه و داشتن چیزی برای انجام ؟ HDFC Bank Fingage ارائه پروژه هنری به شما یک #BreakFromBoredom! باز کردن خلاقیت خود را در طول مستند و ایستاده یک شانس برای برنده شدن جوایز هیجان انگیز!," توییتی بانک در تلاش برای تعامل با مشتریان خود در طول مستند.

پنجاب بانک ملی (PNB) آمده است تا با یک مسابقه در روز مادر با یک جاذب شعار "برای او شما همیشه باقی می ماند یک کودک است."

از آنجا که مستند ساخته شده است که بانکداری آنلاین بیشتر در معرض کلاهبرداران چندین بانک ها به طور منظم هشدار به مشتریان خود را در برابر تقلب ممکن.

'Yamraj' chides مردم از موازین مستند قوانین در MP شهر

چادری سیاه و تاب لباس تاج با یک روسری طلایی و دارای حق اعمال یک مک این کارگر معدن مبدل به عنوان خدای مرگ دیده می شود ترسناک کسانی که از موازین مستند هنجارها در یک شهر معدن. همراه با اعتماد دستیار Chitragupt, Yamraj فرود در Parasia شهر در Chindwara منطقه, Madhya Pradesh, معروف برای معدن و Pench پارک ملی و به کار همه کسانی که هجوم مستند قوانین.

اجتماعی فاصله اغلب برای رفتن به یک بازی شیر یا خط در این منطقه و مردم برای پیوستن به قوانین گروهی از کارگران زغال سنگ هند بازوی غربی Coalfields با مسئولیت محدود (WCL) تصمیم به سازماندهی خیابان نقش به اصرار مردم برای محافظت از خود را از مرگبار coronavirus.

خیابان نقش — یک ابتکار مشترک از WCL Pench منطقه و Parasia ایستگاه پلیس هماهنگ توسط 'میترا' داوطلبان شرکت — انجام شد به مدت دو هفته در ماه گذشته سر گرفته خواهد شد و در هفته آینده.

coronavirus, coronavirus news, corona news, spain coronavirus, coronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus country wise cases, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases بوپال: یک تیم از پزشکان پوشیدن لباس محافظ بررسی ساکنان وللبه نگر locailty میان coronavirus بیماری همه گیر. (PTI عکس)

SHG اعضای 1.5 کرور وعده های غذایی به نیازمندان در Odisha

اعضای زنان گروه خود کمک (SHG) در Odisha ارائه کرده اند بیش از 1.5 کرور وعده های غذایی به نیازمندان در طول این مستند شامل گسترش این رمان coronavirus, مقامات گفت.

به عنوان بخشی از تلاش ها برای تامین امنیت غذا به مردم و اعضای ماموریت شاکتی SHGs ارائه شده
2.05 لاخ وعده های غذایی به Aahar Kendras, یارانه مواد غذایی مراکز در مناطق شهری گفتند.

به طور مشابه SHGs ارائه وعده های غذایی برای 44,832 بیماران در بیمارستان های مختلف در حال انجام در سراسر کشور مستند یک مقام ارشد گفت.

مستند ارائه: بنگالور باغ وحش می شود تشویق پاسخ به حیوانات تصویب برنامه

این Bannerghatta زیستی پارک (BBP) دریافت تشویق پاسخ به آن حیوان تصویب برنامه راه اندازی در طول COVID-19 ناشی مستند با ده ها تن از حفاظت از حیات وحش علاقه مندان گرفتن در هیئت مدیره.

"هفته گذشته 36 نفر به تصویب رسید 43 حیوانات و اهدا تومان 5.36 لاخ," BBP مدیر اجرایی Vanashree Vipin سینگ گفت PTI در روز یکشنبه.

آنها عبارتند از بنگالور در جنوب MLA M Krishnappa که به تصویب رسید یک فیل و یک ماده پلنگ با پرداخت تومان 2.75 لاخ. کاربران دیگر به تصویب رسید حیوانات مانند ببر و پلنگ و گورخر در BBP یک واحد از باغ وحش اقتدار کارناتاکا واقع شدهاست.

"وجود دارد که حدود 80 استعلام از تمام نقاط کشور و همچنین در خارج از کشور. پاسخ ها و اطلاعات فرستاده شده به آنها را. وجود خواهد داشت بیشتر فرزندخواندگی این هفته," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن