مرد شنیده 'عسل دام برنامه های صوتی است که BJP کارگر نزدیک به رهبران حزب: Deshmukh به Fadnavis

نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 9:17:35 pm Deshmukh نیز منتشر ش

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399
نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 9:17:35 pm
Nagpur honey trap case, Nagpur honey trap audio tapes, Nagpur BJP leaders honey trap case, India news, Indian Express Deshmukh نیز منتشر شد چند عکس که در آن یک Sahil صیاد که گفته می شود یکی از این دو نفر شنیده می شود در این نوار دیده می شود felicitating و garlanding Bawankule و ایستاده پشت Fadnavis در یکی دیگر از عکس. (عکس)

ماهاراشترا صفحه اصلی وزیر آنیل Deshmukh روز جمعه گفت: یکی از دو conversationalists های در یک نوار صوتی که ظاهرا بحث در مورد یک طرح برای 'عسل-دام' بی جی پی را بالا مدنی رهبران در ناگپوراست BJP کارگر متصل به سران حزب سابق وزیر Chandrashekhar Bawankule و سابق MLA Sudhakar Deshmukh و حتی تا به حال کسب و کار و روابط با آنها.

وی افزود: این اظهارات در نامه ای به رهبر اپوزیسیون و رئیس سابق وزیر Devendra Fadnavis که تا به حال به دنبال یک پروب در این موضوع است.

Deshmukh نیز منتشر شد چند عکس که در آن یک Sahil صیاد که گفته می شود یکی از این دو نفر شنیده می شود در این نوار دیده می شود felicitating و garlanding Bawankule و ایستاده پشت Fadnavis در یکی دیگر از عکس.

در یک rejoinder نامه نوشته شده به Fadnavis, Bawankule است را رد کرد و اتهامات و گفت: Deshmukh باید با ارائه مدارک و شواهد از صیاد را به اتهام ارتباط با او و یا عذرخواهی می کنیم.

Bawankule نیز منتشر شد, عکس از صیاد با رهبران کنگره Nitin Raut, سونیل قیدار و NCP رهبر Ajit Pawar.

نوار که ویروسی رفت چند روز پیش دو نفر صحبت از یک طرح به "دام عسل" ناگپور شهردار Sandeep جوشی و ارشد بی جی پی corporator Daya شانکار Tiwari که آنها می گویند شدند مشکلات ناگپور Municipal Corporation (NMC) دستیار افسر پزشکی Pravin Gantawar.

هر دو جوشی و Tiwari به دنبال تعلیق Gantawar شده است که متهم به نقض قوانین برای اجرای یک بیمارستان خصوصی و متراکم کردن نامتناسب دارایی.

این نوار صوتی مورد در حال بررسی توسط ناگپور پلیس به جرم شعبه دارد.

Fadnavis نوشته بود به خانه وزیر از چند روز پیش به دنبال یک پروب در این موضوع پس از آن Deshmukh تا به حال کارگردانی پلیس به موضوع نگاه کنید. Fadnavis اشاره کرده بود که گفتگو در این نوار همچنین بحث "مدیریت قوه قضائیه".

روز جمعه Deshmukh نوشت: بازگشت به Fadnavis "یکی از مردان در نوار Sahil صیاد یک کارگر از حزب خود و بسیار نزدیک به Chandrashekhar Bawankule و Sudhakar Deshmukh و آن جمع آوری شده است که او نیز خود را شریک کسب و کار. که او در تلاش برای عسل دام رهبران خود را بسیار تعجب آور ماده است. به نظر می رسد یک موضوع از حزب خود را در اختلافات داخلی. صیاد نیز سخن گفته (در نوار) در مورد مدیریت قوه قضائیه. سفارشات صادر شده است به انجام یک پروب."

همانطور که قبلا گزارش با بیان Gantawar را رد کرده است هر گونه اتصال به نوار.

Sudhakar Deshmukh نیز با رد این اتهامات گفت: صیاد هرگز BJP کارگر و تا به حال هیچ کسب و کار ارتباط با او. "Deshmukh یا باید اثبات اتهامات و یا استعفا...," او گفت: هند اکسپرس.

در عین حال یکی دیگر از توسعه یک فرد شناسایی خود را به عنوان دیگر معروف به داماد این گزارش با نزدیک شدن پلیس در روز پنج شنبه به می گویند که او خود را به بیرون درز کلیپ های صوتی "برای خدمت به یک علت اجتماعی".

معاون کمیسر پلیس از جرم و جنایت در شعبه Gajanan راج یال حاضر به اظهار نظر در این مورد است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن