باران همچنان به خمیر Saurashtra

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد راجکوت | منتشرشده: ژوئیه 7, 2020 5:25:30 am از اب اشباع جاده در M

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد راجکوت | منتشرشده: ژوئیه 7, 2020 5:25:30 am
Gujarat rainfall, Gujrat weather, IMD Department, Gujarat news, Indain express news از اب اشباع جاده در Maninagar منطقه احمدآباد در روز دوشنبه. (عکس از: جاوید رجا)

به عنوان بسیاری از 70 نفر تخلیه شدند از Saurashtra منطقه پس از خانه های خود بودند مستغرق به عنوان بسیار سنگین باران در ادامه به شلاق Saurashtra برای دومین روز متوالی در روز دوشنبه تحت تاثیر قرار زندگی عادی ترافیک جاده و برق حتی به عنوان 17 سد در این منطقه آغاز شده و سرشار.

Kalavad در جمنگر دریافت 11 اینچ از بارش باران از ساعت 6 صبح تا 6 بعد از ظهر به عنوان موسمی جنوب غربی باقی مانده شدید بیش از Saurashtra و Kutch. در حالی که بیش از 82 درصد از دولت — 208 talukas از مجموع 251 — ثبت بارش پددهری در Rajkot دهرل در جمنگر, Bhachau در کوچ و راجکوت taluka ثبت بارش سنگین همه بالای 100 mm تا جمعه شب. هند و هواشناسی بخش (IMD) پیش بینی شده است بسیار سنگین و بارش باران تا 9 ژوئیه در منطقه است.

Heavy rain در ادامه به پوند Devbhumi دورکا در طول شب و در طول روز, جاری شدن سیل در مناطق کم ارتفاع در Khambhaliya, Kalyanpur و دورکا talukas.

"ما تا به حال برای تخلیه 20 نفر از Khambhaliya شهر و 50 ماهیگیران از ساحلی Bhogat روستا در Kalyanpur talukas. هیچ نامطلوب حادثه گزارش شده از هر نقطه در منطقه هر چند قدرت عرضه به برخی از روستاها مختل شد" گفت: Narendra Kumar, مینا منطقه جمع آوری Devbhumi دورکا.

در Saurashtra منطقه برق قدرت به 123 روستا مختل شد به عنوان 537 برق قطب سقوط کرد.

مینا اضافه شده است که تیم ملی در واکنش به این فاجعه نیروی (NDRF) رسیده است این منطقه به کمک دولت های منطقه در هر وضعیت اضطراری.

در ضمن یک NDRF تیم و راجکوت آتش نشانی در ادامه عملیات خود را برای نجات Bhikho یک 28 ساله که جاروب دور در یک آب گرفتگی Khokhaddadi رودخانه در Rajkot در صبح روز یکشنبه. اما مداوم باران بود مانع تلاش های خود را.

"این است که باران به شدت در حوضه رودخانه و در نتیجه رودخانه است که هنوز متورم است. تیم ما قادر به سرمایه گذاری به آب گرفتگی رودخانه و ما شده اند قادر به ردیابی مرد گمشده," Bhikha Theba رئیس آتش افسر Rajkot, افزود خودرو است که در آن مرد رفت و آمد بود واقع شده بود.

در موروی منطقه Travis جامعه منطقه در Tankara شهر آب گرفتگی شد پس از چهار اینچ از بارش باران در طول روز. سه سد در Devbhumi دورکا منطقه شش در جمنگر هفت در راجکوت و یکی در پربندر بودند و سرشار از آب شد و مرخص شدن از آنها. سدهای بزرگ که سرشار شامل ثانی در Devbhumi دورکا; Und-من Kankavati, Fulzar, Vadisang در Jamangar منطقه; Aji-II, Aji-III Nyari-III و Venu-II در راجکوت و Sorathi در پربندر.

"یک هشدار بوده است صدا برای Aji-IV در جمنگر همچنین به عنوان ما در حال تخلیه 2.51 لاخ cusecs آب از Aji-III سد. این Aji-IV در حال حاضر تا 70 درصد از ظرفیت خود را" یک افسر در کنترل سیل-اتاق راجکوت آبیاری دایره گفت.

این مسئول اضافه شده که 24 دیگر عمده مخازن از جمله Bhadar دومین سد در Saurasthra و Aji-من منبع آب آشامیدنی برای راجکوت شهر در این منطقه ثبت شده تازه جریان.

سنگین باران مختل جاده ترافیک در برخی از نقاط منطقه است. جاده اتصال به Bamnasa ایجاد کرد در کشید taluka از جوناگاد منطقه تحت تاثیر قرار شد پس از یک پل Sabli رودخانه سقوط در روز دوشنبه. "این یک مصالح ساختمانی-کار پل. هیچ کس مجروح شد در این حادثه و Bamnasa متصل است به بقیه منطقه از طریق جایگزین جاده" جوناگاد جمع Sourabh Pardhi گفت.

احمدآباد شهرستان هم شاهد بارش باران در طول روز با سنگین دوش به سمت شب ثبت شده است که به طور متوسط از یک اینچ است. با توجه به خوبی مشخص شده منطقه کم فشار بیش از Saurashtra و محله آی پیش بینی شده است بسیار سنگین باران تا جولای 9.

بسیار سنگین باران با جدا بسیار سنگین می افتد انتظار می رود در Rajkot جمنگر, پربندر Dwarka و Gir Evellyn روز دوشنبه آی بولتن اعلام کرد. همچنین سنگین و بسیار سنگین باران شد به احتمال بسیار زیاد در مکان های جدا شده در Anand وادودارا بهروچ سورت Navsari, Valsad, دامان, Dadara Nagar Haveli, Junagadh, امرلی, باونگر, موروی, Kutch, Aravalli, خدا احمدآباد Panchmahal, Dahod, Mahisagar, تلجا, Narmada سورندرنگر و بتد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب