Astro باب: ماه کامل خواهد درخشید صورتی آن را به عنوان افزایش می یابد شب جمعه

تابستان بسته است در حال حاضر. هوا معطر است در شب و روز در حال بیشتر و مرطوب و من واقعا نیاز به توده یونجه یا

توسط NEWSMINERAL در 16 خرداد 1399

تابستان بسته است در حال حاضر. هوا معطر است در شب و روز در حال بیشتر و مرطوب و من واقعا نیاز به توده یونجه یا کاه حیاط به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. در جمعه 5 ژوئن ماه کامل خواهد شد و افزایش صورتی به عنوان یک نارس توت فرنگی. در واقع در ماه ژوئن ماه کامل شناخته شده است به عنوان توت فرنگی, ماه, و دلیل خوب است. این است که توت فرنگی رسیده کردن یا شدن. در حالی که من دیده ام این گل در اطراف من هنوز به نقطه هر انواع توت ها رسیده. اما هفته جوان است.

ماه خواهد درخشید از Ophiuchus مار حامل در روز جمعه. یک بخش کوچک از این بزرگ صورت فلکی صورت فلکی pokes بین عقرب و قوس به شرق است. صورت فلکی مرزهای استفاده می شود مبهم است, اما زمانی که آنها استاندارد در سال 1930 Ophiuchus خاک شامل بخشی از دایرةالبروج مسیر به دنبال خورشید و سیارات در آسمان است. ماه صرف یک شب در اینجا یک ماه.

یک ماه کامل همیشه نهفته است به طور مستقیم در مقابل نور خورشید در آسمان به طوری که هنگامی که خورشید مجموعه, در این ماه افزایش می یابد. غروب و طلوع نیوز به ندرت دقیقا همان دلیل که لحظه ای از ماه کامل به ندرت رخ می دهد در همان لحظه به عنوان محلی, غروب, اما آنها به اندازه کافی نزدیک. بازدید timeanddate.com/moon خود را برای پیدا کردن زمان طلوع. در Duluth, شما می خواهید در محل مورد 9 بعد از ظهر جمعه. برای مشاهده و پیدا کردن یک محل با یک پاک نمایی از افق شرقی. نزدیک به افق شما می توانید گرفتن افزایش ماه بیشتر کنجکاو همه چیز شما را ببینید.

هر دو رنگ و تحریف شکل افزایش ماه ناشی از جو است. بدون توجه به جایی که شما زندگی می کنند هوای نفس شما پراکنده دور و آبی و بنفش و برخی از چراغ سبز جریان از ماه (به یاد داشته باشید که نور سفید ساخته شده است تا تمام رنگ های رنگین کمان) بنابراین ما آن را افزایش نارنجی و زرد. جو نیز عمل می کند مانند یک منشور و خم ماه نور به سمت بالا از افق. ضخیم تر هوا نزدیکتر افق خم پایین نیمی از ماه را بیشتر از نیمه بالا بلند و "فشردن" پایین ماه به بالا deforming آن را به یک هندوانه یا لوبیا شکل.

شرایط آب و هوایی محلی تمبر منحصر به فرد خود را امضا و در ماه ظاهر. چند لایه های پایدار از هوا می تواند برش "مراحل" به طرف orangey گوی. متوسط وارونه — که در آن جریان هوای گرم را بیش از کولر آب و یا زمین را نگاه ماه مانند چسبنده ذوب باد صبا به عنوان آن را می کشد رایگان از افق.

"Astro" باب پادشاه یک نویسنده مستقل برای اخبار تریبون. جزئیات بیشتر از کار خود را در astrobob.areavoices.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن