کانگ نگه می دارد در یک شات برنده شدن در رانندگی در مسابقات قهرمانی

Aug 2 (ایسنا) - دانیل Kang برگزار شد عصبی به ادعای یک شات پیروزی بر فرانسه سلن Boutier در رانندگی در مسابقات

توسط NEWSMINERAL در 13 مرداد 1399

Aug 2 (ایسنا) - دانیل Kang برگزار شد عصبی به ادعای یک شات پیروزی بر فرانسه سلن Boutier در رانندگی در مسابقات قهرمانی روز یکشنبه Aug. 2 به عنوان تور LPGA ساخته شده چشمگیر بازگشت از نزدیک به شش ماه COVID-19 shutdown.

دور نهایی در drizzly اینورنس, باشگاه, تولیدو اوهایو آغاز شد و با Kang, Boutier و بریتانیا Jodi Ewart Shadoff همه های منجر به پایان رسید و در آفتاب با آمریکا در بالا پس از کاردینگ 2-زیر 70.

دشوار به ثمر رساند در تمام هفته در یاد اینورنس باشگاه که به میزبانی چهار متحده باز می شود و دو PGA قهرمانی دیدم تنها چهار بازیکن به پایان تحت همتراز Kang 6-تحت 209 کل به اندازه کافی برای به دست آوردن دنیا شماره چهار یک چهارم حرفه ای تور LPGA عنوان.

Boutier نصب شده نه بازگشت به شارژ اما متوقف شده بیش از بسته شدن سوراخ برای امضای یک تحت 71 برای runnerup مجموع 210 پس از استرالیا Minjee لی که birdied سه نهایی چهار سوراخ برای 70 به نشستن به تنهایی در سوم 212 سه پشت برنده است.

"من می دانستم که من ایستاده بود و با سه سوراخ سمت چپ و من می خواستم به دانم که در آن من بود در آخر سوراخ کشش" گفت: Kang. "شما باید به احترام گلف و این چیزی است که من سعی کردم به انجام حتی کمی putts من مسلم است."

کانگ خاموش کردم و به شروع با birdies در دوم و چهارم به خروش روشن در بالای رهبران.

کار بر روی یک خطا رایگان روز Kang باز کرد تا سه شات کوسن با سوم مرغک روز در 11th قبل از همه چیز شروع به سفت شدن.

به عنوان کانگ در زمان او برای اولین بار دیو در 13 Boutier در حال حاضر افزایش فشار با بازگشت به عقب birdies در 11 و 12 به ریز ریز کردن آمریکایی منجر به یک.

پس از Boutier نورد در 7 پا زدن توپ مرغک در تاریخ 14 برای پیوستن به کانگ رهبران بالا نبرد برای عنوان کرده بود آب پز را به دو زنان با چهار بازی.

این Frenchwoman برای اولین بار به چشمک زدن با یک دیو در 15 در حالی که کانگ خواهد او را نگه دارید عصب از طریق به پایان با چهار مستقیم پارس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب