Ecumen Lakeshore می شود, خلاق, ارائه, هوای آزاد, بازدید

پس از کار او می خواهم هاپ در وسیله نقلیه خود را و درایو را از Verso کارخانه کاغذ سازی به بزرگ پردیس در سراسر ش

توسط NEWSMINERAL در 23 تیر 1399

پس از کار او می خواهم هاپ در وسیله نقلیه خود را و درایو را از Verso کارخانه کاغذ سازی به بزرگ پردیس در سراسر شهر لندن راه برای به اشتراک گذاشتن یک وعده غذایی با پدرش دری Gilberg.

"برخی از مردم فکر می کردند من در اینجا زندگی می کردند," تیم گفت. "آن را به خوبی کار می کرد برای من. من مجبور به رفتن به خانه طبخ و ظروف. من برای دیدار با همه کارگران و ساکنان است."

بیش از 100 روز گذشت از پدر و مادر شده اند قادر به انجام امور روزمره خود: رفتن برای درایوهای با هم در صبح شنبه, توقف برای نیش زدن به غذا خوردن در Tappa چیز قابل مسافرخانه.

"این یک تغییر بزرگ برای من" تیم گفت. "من همیشه لذت بردن از آمدن به او را انتخاب کنید تا و او را برای سوار شدن. در حال حاضر من نمی توانم."

پدرش دری افزود: "من به جلو نگاه به رفتن ماهیگیری و رفتن به صبحانه است."

آن را تا روز پدر که دو تن از آنان مجاز به نشستن در کنار هم — در صورت ماسک برای صورت ماسک — خارج پس از مینه سوتا وزارت بهداشت به انتشار دستورالعمل ارائه, هوای آزاد, بازديد بین مراقبت دراز مدت تسهیلات ساکنان و عزیزان خود. قبل از آن دو باقی ماند از طریق چند تماس تلفنی در روز و امواج را از طریق پنجره.

روز جمعه وزارت بهداشت منتشر شد دستورالعمل های اضافی است که اجازه می دهد ساکنان تسهیلات مراقبت دراز مدت به تعیین یک "ضروری مراقب." آن اختصاص داده شده افراد قادر خواهد بود برای ورود به ساختمان و کمک به مراقبت روزانه نیاز دارد. امکانات مانند Ecumen Lakeshore باید تا جولای 25 به بررسی پیش نویس دستورالعمل ها و برنامه های خود را.

کسانی که مراقبان نیاز به پوشیدن چشم و صورت پوشانده اند. برای برخی از ساکنان به ویژه کسانی که با اختلالات شنوایی, ارتباط, از پشت ماسک به شمار چالش های واقعی. به همین دلیل است که در حال حاضر وجود دارد دو سه طرفه پلکسی گلاس غرفه خارج Ecumen که ساکنان می تواند نشستن با خیال راحت به دیدار خانواده و دوستان بدون نیاز به پوشیدن چهره و پوشش.

Derry Gilberg (right) visits with his son Tim Gilberg from behind a Plexiglas booth Saturday at Ecumen Lakeshore rehabilitation center. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

دری Gilberg (راست) بازدیدکننده داشته است با پسر خود تیم Gilberg از پشت پلکسی گلاس غرفه شنبه در Ecumen Lakeshore مرکز توانبخشی. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

از پشت پلکسی گلاس دیوار دری قادر به مشاهده unmasked با پسرش شنبه و قادر به خواندن و عبارات صورت کمک کرده است.

"در غیر این صورت آن را فقط به دهان احساسات بیش از حد" دری گفت.

"این بهتر از هیچ چیز" تیم گفت: از, هوای آزاد, بازدیدکننده داشته است او را به برنامه ریزی در پیشبرد آنلاین. او حدود دو سفر کرده اند حدود هشت بار پس مجاز است.

ینا Evans, جامعه, مدیر روابط برای Ecumen كشور گفت: ملاقات غرفه ها به خصوص محبوب در میان ساکنان مبتلا به زوال عقل. به طور کلی, پردیس, حافظه, مراقبت از ساکنان ببینید بیشترین تعداد بازدید کننده.

"اتصالات مهم برای همه, برای هر سن و با هر توانایی یا ناتوانی اما برای ما مراقبت از حافظه (ساکنان) آنها فوق العاده مهم است فقط برای خود کلی شادی" ایوانز گفت: "ما می بینیم که آنها فقط به طور کلی شادتر زمانی که آنها باید مردم آشنا از زندگی خود را."

تحت وزارت بهداشت آخرین دستورالعمل جدید ایوانز گفت: همه ساکنان اختصاص داده خواهد شد ضروری مراقب خواهد بود که اجازه ورود به ساختمان است. پس از این دستورالعمل تنها اجازه می دهد تا برای یک بازدید کننده به او گفت: پلکسی گلاس ایستگاه ارائه یک راه برای ساکنان به خصوص کسانی که مشکل دارند با پوشیدن یک ماسک برای دیدن بیش از یک عضو خانواده است.

"داشتن این طیف گسترده ای از گزینه ها کمک می کند تا به گسترش فرصت ها برای ما ساکنان به این معنی اتصالات" ایوانز گفت.

پس اخیر را نسبت به اجازه می دهد خارج از منزل بازدیدکننده داشته است, در آغاز این هفته زندگی کمک ساکنان در Ecumen كشور قادر خواهد بود برای پیوستن به فعالیت های گروه و غذا خوردن با هم در اتاق ناهار خوری برای اولین بار در ماه با فاصله فیزیکی تاکید کرد.

در ژوئن 20, وزارت بهداشت آغاز شد, فهرست Ecumen Lakeshore در آن لیست با امکانات شیوع. زندگی کمک ساکن آزمایش مثبت در پردیس نخستین دور از آزمایش به عنوان بخشی از رژیم صهیونیستی است. تیم Walz پنج نقطه طرح است. پردیس از تحت آزمایش های بیشتری وجود دارد و در حال حاضر شناخته شده موارد مثبت. هنوز سایت باقی خواهد ماند و در دولت لیست حداقل تا 28 روز پس از آن گزارش نشده جدید قرار گرفتن در معرض.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب