Cook County, تایید اولین COVID-19 مورد

هر پروتکل مینه سوتا وزارت بهداشت خواهد مصاحبه فردی و کار برای شناسایی و تماس با افرادی که در تماس فیزیکی با فر

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399

هر پروتکل مینه سوتا وزارت بهداشت خواهد مصاحبه فردی و کار برای شناسایی و تماس با افرادی که در تماس فیزیکی با فرد آلوده. تماس فیزیکی خواسته خواهد شد که برای قرنطینه به مدت 14 روز از تاریخ تماس و خواسته خواهد شد که به نظارت بر خود را به صورت تب و علائم تنفسی.

"ما شده اند در انتظار و آماده شدن برای این" Kurt Farchmin موقت, مدیر پزشکی, North Shore, بهداشت, گفت:. "با شناسایی زود هنگام موارد ما می تواند کمک به مردم منزوی به طوری که این ویروس می کند گسترش بیشتر است. این است چگونه کنترل کنیم, چگونه ویروس را وارد جامعه ما و آهسته منحنی."

طبخ شهرستان یکی از دو شهرستان چپ در دولت بدون تایید COVID-19 مورد است. آخرین باقی مانده شهرستان دریاچه جنگل.

MDH گزارش روز چهارشنبه COVID-19-مربوط به مرگ یک Itasca County ساکن در 80s. که به ارمغان می آورد تعدادی از COVID-19-مربوط به مرگ و میر در شهرستان ایتاسکا به 12. مرحوم ساکنان باید در بازه زمانی بین سنین 50 و 100.

در St. Louis County, یک نفر در بیمارستان بستری شد با COVID-19 خارج از بخش مراقبت ويژه تنظیم با توجه به این شهرستان روز شنبه به روز رسانی.

در میان 285 موارد جدید ویسکانسین گروه خدمات بهداشتی و درمانی گفت: هیچ یک از آنها در شمالی, ویسکانسین, شهرستان.

یکی دیگر از 354 موارد جدید COVID-19 گزارش شده در مینه سوتا و همچنین تکمیل یکی دیگر از 8,859 تست های تشخیصی.

در سطح ایالت 28,869 مردم باید آزمایش مثبت و 24,675 از آنها دیگر نیازی به جدا شده است.

تعداد زیادی از مردم در یک واحد مراقبت های ویژه کاهش یافته است شش تا 193. یکی دیگر از 234 Minnesotans در بیمارستان بستری هستند و با COVID-19 خارج از ICU تنظیم.

وزارت بهداشت گزارش 19 مرگ و میر بیشتر در مینه سوتا و 16 از کسانی بودند ساکنان مراقبت دراز مدت تسهیلات. تنها Itasca County مرگ ثبت شده در Northland.

این داستان به روز شده در 7:13 بعد از ظهر ژوئن 10 با اطلاعات در مورد طبخ شهرستان مورد اول و در 2:15 بعد از ظهر ژوئن 10 با اطلاعات اضافی از Wisconsin Department of Health Services and St. Louis County است. این اصل نوشته شده در 12:26 بعد از ظهر ژوئن 10.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن