برنامه ریزی پروازهای بین المللی به حالت تعلیق تا ژوئیه 31: DGCA

توسط: PTI | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 3 سال 2020 4:30:17 pm هوایی هند و خصوصی دیگر داخلی شرکت های

توسط NEWSMINERAL در 13 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 3 سال 2020 4:30:17 pm
airports lockdown coronavirus, india domestic flights resuming, Indian Meteorological Department, IMD weaher data, weather data from flying airplanes, Indigo , coronavirus india lockdown, delhi airport, airports coronavirus spread هوایی هند و خصوصی دیگر داخلی شرکت های هواپیمایی شده اند عامل برنامه ریزی بین المللی بازگشت پروازهای تحت Vande بهارات ماموریت بود که آغاز شده در مارس 6 توسط دولت مرکزی.

حمل و نقل هوایی تنظیم کننده DGCA گفت: در روز جمعه آن را گسترش تعلیق برنامه ریزی شده بین المللی پروازهای مسافری در این کشور تا ماه ژوئیه 31 اما افزود که برخی بین المللی خدمات برنامه ریزی شده در مسیر انتخاب شده ممکن است مجاز بر اساس مورد به مورد.

برنامه ریزی شده بین المللی پروازهای مسافری بودند به حالت تعلیق در هند در 23 مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

بخشنامه صادر شده توسط DGCA

اصلاح آن در ژوئن 26 دایره که اظهار داشت که برنامه ریزی شده بین المللی پروازهای مسافری را به حالت تعلیق باقی می ماند تا 15 ژوئیه سال 2020 تنظیم کننده اظهار داشت: در روز جمعه این تصمیم به تمدید مهلت ارسال آثار تا 31 ژوئیه سال 2020 است.

بخوانید | این خطوط هوایی است که آغاز شده و عملیات پس از Covid-19 مستند

اما بین المللی در پرواز برنامه ریزی شده ممکن است اجازه داده شود که در مسیر انتخاب شده توسط مقامات صالح بر اساس مورد به مورد گفت:" دایره توسط اداره کل حمل و نقل هوایی عمران (DGCA).

هوایی هند و خصوصی دیگر داخلی شرکت های هواپیمایی شده اند عامل برنامه ریزی بین المللی بازگشت پروازهای تحت Vande بهارات ماموریت بود که آغاز شده در مارس 6 توسط دولت مرکزی.

هند از سر گرفته برنامه ریزی شده داخلی پروازهای مسافری در مه 25, پس از یک فاصله دو ماه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب