بیش از 1 لاخ موارد در ماهاراشترا سوم وزیر آزمایش مثبت برای Covid

نوشته شده توسط تبسم Barnagarwala | بمبئی | منتشرشده: ژوئن 13 سال 2020 5:10:37 am بمبئی در حال حاضر

توسط NEWSMINERAL در 24 خرداد 1399
نوشته شده توسط تبسم Barnagarwala | بمبئی | منتشرشده: ژوئن 13 سال 2020 5:10:37 am
coronavirus in maharashtra, covid-19 cases in maharashtra, covid-19 cases cross one lakh in maharashtra, covid-19 cases toll in maharashtra, covid-19 deaths in maharashtra, Dhananjay Munde tests positive, maharashtra coronavirus news, indian express news بمبئی در حال حاضر در مجموع از 55,451 موارد است. این شهر تلفات در ضمن لمس 2,044 روز جمعه به عنوان 90 بیشتری در برابر عفونت است. (بازنمودی)

ماهاراشترا عدالت اجتماعی وزیر Dhananjay Munde آزمایش مثبت برای coronavirus جمعه به عنوان دولت نقض یک لاخ-علامت گذاری – دولت تنها در هند به انجام این کار – برای Covid-19 عفونت 95 روز پس از آن ثبت نام خود را برای اولین بار مورد در مارس 9. روز جمعه 3,493 موارد جدید و 127 مرگ و میر ثبت شد در سراسر دولت است.

با مجموع 1,01,141 موارد و 3,717 مرگ و میر, Maharashtra کمک یک سوم از کل ویروس بار در هند. با 1,366 جدید موارد

بمبئی در حال حاضر در مجموع از 55,451 موارد است. این شهر تلفات در ضمن لمس 2,044 روز جمعه به عنوان 90 بیشتری در برابر عفونت است.

در حالی که ماهاراشترا گزارش کرده است که سریع ترین نرخ رشد Covid-19 نفر در هند آن را انجام داده بهتر از اسپانیا و ایتالیا و انگلستان است. مقامات را نسبت به تاخیر اولیه مستند از ماه مارس زمانی که دولت تا به حال موارد در دو رقم است.

با توجه به داده های جمع آوری Worldometers نسبت به ماهاراشترا که ثبت یک لاخ موارد در 95 روز نیویورک در زمان 22 روز به پرش از 348cases در مارس 12 به 1.05 لاخ در آوریل 3. در حالی که انگلستان در زمان 60 روز اسپانیا و ایتالیا در زمان کمتر از 63 روز به نقض آن است.

مقامات بهداشتی, اما, ابراز نگرانی دولت نرخ مرگ. در 3.6 درصد از مرگ و میر در ماهاراشترا همچنان بالاتر از میانگین ملی از 2.86 درصد است. دولت داده تا ژوئن 11, نشان داد بیشتر از این ویروس مبتلا بیماران – 18,857 مردم بودند در گروه سني 31-40 سال پس از 17,890 که سنی 21-30 سال است. مرگ و میر, اما کمتر در این گروه سنی نسبت به کسانی که سن بالای 60 سال است. در مجموع 15,003 ارشد شهروندان باید قرارداد عفونت در ماهاراشترا.

دادهها توسط Brihanmumbai شهرداری شرکت تا 25 مه نشان داد که 8.1 درصد از کسانی که سن بالای 60 سال و 0.5 درصد از کسانی که در سن کمتر از 40 نفر در بمبئی.

در روز جمعه 90 از مجموع 127 مرگ و میر گزارش شده در بمبئی به تنهایی به دنبال پونا (12), خان (11), Kalyan Dombivali (3), سنگلی (3), Nashik (2), Aurangabad (2) و هر یک در میرا Bhayander, Vasai-ویرر, دوله و امراواتی.

دولت بیش از 3000 مهار مناطق. دولت عمومی وزیر بهداشت راجش Tope گفت: مهار منطقه tag برداشته شده است اگر هیچ مورد گزارش شده از این منطقه در 28 روز.

او افزود که Munde بود که بدون علامت است اما از رنج اندکی تنگی نفس شده بود اعتراف به نقض نبات بیمارستان بمبئی روز جمعه. "او یک جنگنده است و ما انتظار داریم او را به بهبود می یابند در عرض یک هفته. حتی در جلسات کابینه و وزرا و نشستن در یک فاصله و پوشیدن ماسک. پس از آن اقدامات احتیاطی شدند و ما نگران عبور عفونت به دیگر وزرای" Tope اضافه شده است.

این NCP رهبر حضور داشتند یک دولت جلسه هیئت دولت در اوایل این هفته و گرفته در این بنیاد روز رویداد دو روز پیش. او سومین وزیر امور خارجه به قرارداد ویروس. Jitendra Awhad (NCP) و Ashok Chavan (کنگره) که تا به حال آزمایش مثبت زودتر باید هر دو بازیافت.

در حالی که دستورالعمل توسط دولت دستور بستری شدن در بیمارستان برای فقط در حد متوسط به شدت بيمار به منظور اطمینان از تخت های موجود برای بحرانی بیماران Munde شد, در بیمارستان بستری به عنوان یک اقدام احتیاطی مقامات ارشد گفت او کمی علامتی. نقض نبات مقامات حاضر به اظهار نظر در مورد وضعیت خود را.

Munde راننده طبخ و دستیار شخصی نیز آزمایش مثبت برای ویروس. منبع گفت که مقامات ارشد از Munde بخش نیز قرار داده شده است در زیر صفحه اصلی قرنطینه

در بمبئی در ضمن بیماران همچنان به مبارزه برای تخت. "بمبئی در حال حاضر تبدیل به مهم تر از نیویورک است. آن بوده است بیش از 2 ساعت را دریافت نمی ونتيلاتور در شهر بمبئی ایم" Dhara شاه در چهارشنبه tagging Tope و وزیر محیط زیست Aaditya Thackeray.

شاه بنا به گزارش جستجو برای سیستم تهویه در بیمارستان و تماس های مکرر به سال 1916 کردم ولی هیچ کمک زیر که مادر بزرگ او Pravina شاه (68) درگذشت اوایل روز شنبه با توجه به Covid-19. بیمارستان او با عجله به نیزه سه شاخه بیمارستان گفت: او می خواهم از یک حمایت.

در یک ویدئو کنفرانس پنج شنبه, Tope گفته بود اتحادیه وزیر بهداشت Harsh Vardhan که تمرکز بر بمبئی. "این سرمایه و این موارد در حال افزایش است... ما شده اند پس همه ICMR دستورالعمل وقتی که می آید به تست و تخلیه" Tope گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن