روز پس از Galwan PM می گوید: پاسخ مناسب اگر موجب; وزرای خارجه صحبت از حصول اطمینان از صلح

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 8:29:55 pm ارتش کاروان حرکت در

توسط NEWSMINERAL در 28 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 8:29:55 pm
pm modi on gawan face off, india china faceoff ladakh pm modi,china border ladakh, galwan valley, Pangong Tso, ladakh, china, china lac, india china, china india, defence minister rajnath singh, border violence, Indian army, PLA ارتش کاروان حرکت در امتداد یک سرینگر - له بزرگراه منجر به لاداخ (اکسپرس عکس توسط شعیب Masoodi)

در ابتدا از سخن گفتن در درگیری های خشونت بار بین هند و چین نیروهای Galwan دره که در آن 20 پرسنل نظامی کشته شدند نخست وزیر نارندرا جمعه گفت هند می خواهد صلح خواهد شد اما اگر پاسخ مناسب را برانگیخت. او گفت: قربانی از سربازان هندی را نمی خواهد بیهوده است.

مودی سخنان آمد و حتی به عنوان وزرای خارجه هند و چین صحبت کرد و برای اولین بار پس از درگیری دوشنبه شب. نخست وزیر همچنین تشکیل یک همه نشست روز جمعه به مختصر رهبران در مورد وضعیت در خط کنترل واقعی. در این جلسه دیده می شود به عنوان تلاش برای ساخت گسترده اجماع سیاسی در دهلی نو با پاسخ هر دو نظامی و اقتصادی و دیپلماتیک به تاخت و تاز چینی.

پس از بعد از ظهر تلفن مکالمه بین امور خارجی وزیر S Jaishankar و دولت عضو شورا و وزیر خارجه چین وانگ یی MEA گفت: هند و چین توافق کردند که به طور کلی وضعیت می تواند به کار گرفته شده در شیوه ای مسئول و هر دو طرف خواهد پیاده سازی متارکه درک درستی از 6 ژوئن صمیمانه".

"نه طرف خواهد به هر گونه اقدام به تشدید مسائل و در عوض اطمینان از صلح و آرامش طبق موافقت نامه های دو جانبه و پروتکل" یک MEA بیانیه ای گفت:. Jaishankar افغانستان منتقل هند در اعتراض خشونت آمیز چهره در Galwan ولی در قوی ترین شرایط. Jaishankar خود گفت همتای چینی که "بیسابقه" خواهد شد که تاثیر جدی در روابط دو جانبه.

دنبال هند-چین مرز اخبار به روز رسانی های زنده

در حدود همان زمان نخست وزیر در یک کنفرانس آدرس هیزم دهلی نو ، او به پرداخت ادای احترام به کشته و گفت: خود را قربانی نمی خواهد بیهوده است. او گفت: هند خواهد شد بصورتی پایدار و محکم محافظت از هر اینچ از زمین های خود را و دفاع از خود و عزت نفس است. مودی گفت که هند نمی خواهد "سازش با آن تمامیت ارضی و حاکمیت".

نخست وزیر هند از نظر فرهنگی و تاریخی بوده است صلح دوست کشور است. "ما همیشه کار با همسایگان ما در یک تعاونی و دوستانه است. همیشه آرزو های خود را برای توسعه و رفاه. ما همواره در تلاش برای اطمینان حاصل شود که تفاوت را روشن نکنید به اختلافات. ما هرگز تحریک هر کسی. اما ما نیز نه سازش با تمامیت ارضی و حاکمیت کشور ما. هر زمان که نیاز به وجود آمد ما نشان داده اند قدرت ما و اثبات توانایی های ما در حفاظت از تمامیت ارضی و حاکمیت این کشور است."

توضیح داد | چه اتفاقی می افتد بعدی در Galwan

ساعت مودی گفت که هند را "تمامیت ارضی و حاکمیت عالی است برای ما و هیچ کس نمی تواند ما را متوقف کند از حفاظت از آن است." مودی گفت: کشور باید افتخار سربازان کاهش یافته است به عنوان آنها درگذشت (Woh maarte maarte marein hai).

روز آغاز شد و با وزیر دفاع Rajnath Singh های خود افکار عمومی برای اولین بار پس از درگیری های خشونت آمیز. سینگ سوگواری از دست دادن سربازان و گفت: کشور را هرگز فراموش نکنید خود را قربانی. "از دست دادن سربازان در Galwan عمیقا نگران کننده و دردناک است. سربازان ما نمایش داده می شود نمونه شجاعت و جوانی در حین انجام وظیفه و خونشان در بالاترین سنت از ارتش هند. ملت هرگز خود را فراموش شجاعت و فداکاری. قلب من می رود به خانواده های سربازان کاهش یافته است. ملت ایستاده شانه به شانه با آنها در این دشوار ساعت. ما با افتخار از شجاعت و شهامت از هند breavehearts." سینگ گفت: در توییتر.

و مجموعه ای از جلسات بین رهبری سیاسی و نظامی ادامه داد: در روز چهارشنبه با سینگ شدن جریان در مورد وضعیت زمین توسط ارتش بالا برنج یک بار دیگر. منابع ذکر شده است که حتی یک تصمیم از بالا است و انتظار نیروهای خواسته شده است به هشدار و "آماده برای هر وضعیت در تمام طول مرز با چین است نه محدود به فقط لاداخ". منابع ذکر است که سینگ نگه داشتن چشم و نزدیک در این وضعیت بر روی زمین است.

بخوانید | در سال های اخیر, اظهارات هر دو کشور هند و چین صحبت از حل مسالمت آمیز

سینگ در زمان یک جلسه در ساعت 10 صبح با رئیس دفاعی ستاد کل Bipin Rawat, ارتش ژنرال MM Naravane نیروی دریایی رئیس دریاسالار Karambir سینگ و رئیس نیروی هوایی Air Chief Marshal RKS tony addison.

تصریح می کند که این کشتار وحشیانه از پرسنل ارتش با نیروهای متزلزل وجدان از کشور, کنگره رئیس جمهور سونیا گاندی مطرح شده چند سوال سخت به BJP دولت و نخست وزیر نارندرا مودی به کشور, چگونه چین قادر به اشغال سرزمین های هندی.

در یک پیام ویدئویی او گفت: نخست وزیر باید در افشای این کشور وضعیت بر روی زمین در Galwan دره. اشاره به این که وجود دارد این است که خشم بسیار در کشور بیش از قتل او گفت: "نخست وزیر باید به جلو آمده و به ملت این حقیقت که چگونه چین اشغال خاک هند و چرا 20 شجاع ما سربازان هندی شهید شدند? چه شده است که وضعیت بر روی زمین ؟ ما افسران ارتش و یا سربازان هنوز هم گم شده است ؟ چگونه بسیاری از افسران ارتش و سربازان به طور جدی زخمی شدند."

"Cheen ne hamare kitne hisse پر aur kahan رایگان kahan رایگان kabza kar rakha hain. چه تفکر و سیاست و راه حل دولت برای مقابله با این وضعیت... ما می خواهید برای اطمینان از که حزب کنگره می ایستد با ما ارتش خود را از سربازان و خانواده های آنها و دولت در این ساعت از بحران است. من مطمئن هستم که کل کشور را متحد و چهره دشمن در این زمان به چالش کشیدن. من مصرانه از نخست وزیر تا قبل از این کشور در این زمان بحران و اطمینان این کشور بر اساس حقیقت و واقعیت است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب