مت Wellens ستون: هیچ چیز ضربان پخت و پز بیش از یک آتش

مثلا آیا از من بپرسید هر چیزی در مورد ماشین من. درخواست همسر من است. اما آنچه که من می توانید انجام دهید این ا

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399

مثلا آیا از من بپرسید هر چیزی در مورد ماشین من. درخواست همسر من است.

اما آنچه که من می توانید انجام دهید این است که شروع یک آتش بدون توجه به شرایط.

هیچ بنزین یا مایع سبک تر مورد نیاز است. فقط من یک مسابقه یا دو برخی از پوست درخت غان برای جرقه زنی و خشک شاخه های کاج به عنوان آتش زنه و به دور ما.

این یک مهارت بسیار مفید است برای کسی که مثل خودم به عنوان توانایی من برای همیشه خشک سوخت پس از سیل بارندگی و همچنین Roxie قادر به خر خر کردن هر غذایی کودک نو پا از برگ های در دسترس از سگ پوزه.

زمانی که اردو زدن, من دوست دارم به طبخ بیش از آتش. بدون جرم به من اعتماد کوره گاز و تمام brats آن خشکیده در طول سال اما غذا فقط سلیقه بهتر است زمانی که پخته شده بیش از یک شعله یا تخت خواب گرم زغال است که شما ایجاد شده است.

به همین دلیل بیش از چهارم جولای آخر هفته در شنگرف خط الراس من تصمیم به ساخت یک آتش سوزی کوچک به طبخ برخی از هات داگ و سوسیس برای ناهار به جای شکستن گاز قابل حمل کوره. اگر من می خواستم به طبخ گاز, من می خواهم در خانه بمانند.

بعد در شب من ساخته شده است یک بزرگتر آتش برای طبخ یک بسته از redskin سیب زمینی ورقه نازک قلعی و کباب برخی از ذرت شیرین. مرغ و سبزیجات کباب شد دوره اصلی نیز بیش از آتش است. بعد از آن شب بعد از یک طوفان نورد از طریق — و یک درایو در اطراف پارک برای کودک نو پا در خواب — و من دیگر آتش رفتن برای s'mores.

من مطمئن ساخته شده به ارزش پول من که آخر هفته از $6-هر-روز آتش اجازه می دهد که شما دسترسی نامحدود به چوب از خود را ریختن. من که هر روز و ذخیره پروپان.

از همه کمپینگ سنت در طول سال پخت و پز بیش از آتش باز یکی از چند که جان سالم به در آزمون زمان و رشد خانواده — به عنوان این سفر را زیرفشار نزدیک تر و نزدیک تر نسبت به آنچه من در نظر "آلن...."

فقط چهار تابستان پیش ماشین کمپینگ برای سگ و من شامل پرتاب ما کوچک گنبد چادر کیسه خواب و پد ما وسایل پخت و پز و روی یک صندلی به تنه من کرولا. پس از آن ما می خواهم درایو را به یک جنگل ملی اردوگاه.

در حال حاضر ما در حال بکسل — با یک SUV نه کرولا — پاپ آپ camper که مجهز به نزول قدرت بالابر مینی یخچال کوره و گرم تشک به اردو با Wi-Fi. و در علاوه بر این به کلمن اجاق گاز ما همراه بسته یک ماهی تابه برقی به سرعت صبحانه و حتی یک توستر به این دلیل که کودک اصرار دارد که نان خود را PB&J بود تست.

آخر هفته گذشته ما در سمت چپ ماهی تابه برقی در خانه و در یک سفر کوتاه به زالو دریاچه .... و به ارمغان آورد و بلژیک ساز به جای. من خجالت تایپ شده اند که.

مانند پدر من که وقتی آشنایی مادرم اجازه نمی دهد او را به یک بالش کمپینگ — من تا به حال به پیچ و تاب آنچه که به نظر من کمپینگ چند سال گذشته حتی با پیری من pup اعتراف به من در تابستان گذشته با غم چشم یک شب "ما در حال گرفتن بیش از حد قدیمی به خواب بر روی زمین است."

شانس من بود غارنوردی دوباره پایین جاده و تجارت در پاپ آپ برای یکی از کسانی که در اتاق های هتل لوکس چرخ روزی, اما من نمی توانم پیش بینی با استفاده از تریلر سفر را در فر باید آن را با یک.

شما پیدا کردن من در خارج در کنار آتش کباب مرغ با آبجو می تواند تا آن لب به لب.

مت Wellens است که هاکی خبرنگار اخبار تریبون که تا حد زیادی ادویه وقت خود را دور از این پیست در offseason. او در ویسکانسین تعطیلات در تابستان با خانواده اش در پارک دولت در چادر. او یک بار بالش-ممنوعیت پدر پس از به روز رسانی به RV بنابراین او هنوز هم سلب آن را بیش از او را. دنبال ماجراهای کمپینگ در Instagram (@mattwellens).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن