'یک تصویر است نه یک جایگزین برای یک چشم انداز ملی': راهول گاندی حملات PM مودی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 12:17:06 pm راهول گاندی نخست وزیر نارندرا

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 12:17:06 pm
sonia gandhi, narendra modi, rahul gandhi, pm modi, modi swearing in ceremony, sonia modi swearing in ceremony, BJP, Congress, india news, راهول گاندی نخست وزیر نارندرا مودی (فایل)

در ادامه حمله خود را در این مرکز بیش از هند و چین مرز اختلاف کنگره رهبر راهول گاندی شنبه توییتی ویدیو جدید نشان می دهد که این کشور نیاز به "اتخاذ یک چشم انداز جهانی" برای مقابله با پکن پرخاشگری است. تیز حمله خود را در نارندرا نخست وزیر گاندی گفت PM توسط "100 درصد متمرکز بر ایجاد تصویر خود را."

"هند دستگیر موسسات همه مشغول انجام این کار است. یک تصویر است نه یک جایگزین برای یک چشم انداز ملی," گاندی نوشته شده همراه با دو دقیقه است ،

"روانی شما باید برای مقابله با چینی ها از موضع قدرت. اگر شما مقابله با آنها از موضع قدرت شما می توانید آنچه شما نیاز دارید. اما اگر آنها احساس ضعف و سپس شما تا به حال آن را" گاندی شنیده است گفت:. "برخورد با این وضعیت با چین نیاز به یک چشم انداز بین المللی و چشم انداز. (چین) کمربند و جاده ابتکار تلاش برای تغییر ماهیت این سیاره است. هند به یک چشم انداز جهانی. چیزی است که رفتن به محافظت از هند است که در فکر" او گفت:, و اضافه کرد که هند باید به یک چشم انداز جهانی و نیاز به تبدیل شدن به یک "بزرگ جهانی ایده." "ما باید به تغییر راه ما فکر می کنم."

"این نقطه که در آن جاده بخش است. به همین دلیل من تشدید... چون من می توانید ببینید که یک فرصت بزرگ از دست داده است. چرا ؟ چرا که ما در حال فکر کردن در دراز مدت ما در حال فکر کردن و ما نگران کننده داخلی ما تعادل است. ما در حال مبارزه میان هر یک از دیگر... فقط به دلیل سیاست" او می افزاید.

بیان کرد که نخست وزیر هیچ "چشم انداز روشن" برای کشور گاندی بیشتر گفت: "من می دانم که نخست وزیر یک حریف. مسئولیت من این است که سوال بپرسید و تحت فشار قرار دادن او به طوری که او می کند کار خود را. مسئولیت خود را به چشم انداز. من می تواند به شما تضمین آن وجود ندارد و به همین دلیل چین است که امروز وجود دارد."

در این ویدئو می آید روز پس از گاندی هدفمند نخست وزیر برای ساخت جعلی قدرتمند تصویر برای رسیدن به قدرت است که در حال حاضر تبدیل به هند بزرگترین ضعف به عنوان او را به محافظت از ایده '56 اینچ'. بی جی پی برخورد با پارتی رئیس جمهور J P Nadda متهم گاندی از غرقه شدن در "mudslinging" و توصیف سخنان خود به یکی دیگر از "شکست خورده" نسخه "پروژه RG مجددا راه اندازی".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب