میله میله به Gadchiroli اول عمده واحد مورد مسائل امنیتی همچنان به مانع لویدز' پیشنهاد گیاهی

نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | به روز شده: ژوئیه 28 سال 2020 11:18:08 pm این شرکت اعطا شد

توسط NEWSMINERAL در 7 مرداد 1399
نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | به روز شده: ژوئیه 28 سال 2020 11:18:08 pm
naxalites, naxal hit area, Naxal-hit Gadchiroli, gadchirloli steel factory, Lloyds Metals, gadchiroli steel factory extablishment, indian express news این شرکت اعطا شد اجاره برای آهن سنگ معدن در 348 هکتار راه بازگشت در ماه ژوئن سال 2007 (بازنمودی)

برنامه ای برای راه اندازی یک مقدار پیش بینی کارخانه فولاد – اولین واحد صنعتی عمده در Naxal-آمار Gadchiroli — تقریبا به یک بن بست. هیچ سنگ آهن استخراج شده در 15 ماه در سایت با توجه به بن بست بین شرکت معدنی و پلیس تامین امنیت.

معدن عملیات شرکت لویدز فلزات و انرژی محدود در Surjagad در Etapalli tahsil از این منطقه باقی مانده است به حالت تعلیق در گذشته حدود 19 ماه محرومیت دو روز مارس 13 و 14 سال گذشته. این شرکت تا به حال گرفته شده در اختیار داشتن 50.29 هکتار زمین در Konsari روستا در آشتی tahsil برای آن پیشنهاد شده آهن اسفنجی کارخانه در 29 آگوست سال گذشته کار ساخت و ساز به نظر می رسد راه دور با استخراج سنگ معدن نشان دادن هیچ نشانه ای از سرگیری.

پیشنهاد کارخانه ساخته شود در سرمایه گذاری 700 تومان کرور روپیه شروع خواهد شد به عنوان یک آهن اسفنجی کارخانه با ظرفیت تولید از 10 ، 000 تن در سال است. انتظار می رود برای تولید حداقل از 1200 مستقیم و بیش از 3500 مشاغل غیر مستقیم. این شرکت اهداف به بعد در مقیاس های سرمایه گذاری تا 3,000 تومان کرور روپیه برای توسعه آن به یک مجتمع کارخانه فولاد.

این شرکت اعطا شد اجاره برای آهن سنگ معدن در 348 هکتار راه بازگشت در ماه ژوئن سال 2007. اما در ماه ژوئیه آن سال Naxals تا به حال ربوده شده دو شرکت مقامات S K Sharma و L V Raghuse از Surjagad که رفته بود به سایت به انجام یک نظرسنجی. آنها آزاد شدند و دو روز بعد.

یکی دیگر از آدم ربایی صورت گرفت بر ژوئن 14, 2011, زمانی که 40 کارگر بودند اسیر گرفته شده برای یک روز از معدن توسط سایت Naxals. دو سال بعد در ژوئن 12, 2013, شرکت دریافت یکی دیگر از عمده شکست زمانی که Naxals به قتل معاون رئيس جمهور J S Dhillon همراه با دو تن دیگر از کارکنان. در نهایت واقعی معدن در محل آغاز شد و در ماه مارس 2016. اما Naxal حملات خود ادامه داد و در 23 دسامبر آن سال آنها تنظیم شعله ور 74 کامیون و شش دیگر وسایل نقلیه در محل معدن.

بعد از کار معدن در ادامه به طور متناوب به مدت دو سال آن را دوباره متوقف شد و پس از یک کامیون رفتن به محل معدن برخورد با یک اتوبوس کشته شدن چهار اتوبوس مسافران در 16 ژانویه 2019. آن را تا به حال منجر به اعتراض عمومی با ساکنان محلی تنظیم شعله ور 12 کامیون اعزام به حمل و نقل استخراج سنگ معدن. متعاقبا با توجه به Lok سبها انتخابات و معدن متوقف شد, با توجه به بالا هشدار امنیتی در این منطقه است.

در تاریخ 1 مه آن سال یک بمب انفجار به کشته شدن 15 پلیس و معدن در ادامه به باقی می ماند بسته به علت این حادثه است. دولت مجلس بعد از انتخابات آن سال و ماه های طولانی شار ناشی از بن بست بیش از تشکیل دولت تاخیر عملیات بیشتر است. این Covid-19 همه گیر در این سال بیشتر متوقف شده عملیات استخراج از معادن.

بسیاری از حوادث تنها تأکید کرد که امنیت یک موضوع کلیدی برای فعالیت های معدنی در Surjagad. "ما نیاز به پلیس امنیت حداقل به مدت هشت ساعت در روز 20 روز یک ماه قادر به استخراج مورد نیاز از 50000 تن سنگ آهن در هر ماه برای اجرا پیشنهاد شده گیاه. برابر است که از مارس سال 2016 زمانی که ما شروع به Surjagad معدن بهره برداری استخراج شده تنها حدود 4.75 لاخ تن سنگ معدن در مجموع حدود 250 روز از معدن" گفت: منابع در این شرکت است.

Gadchiroli سرپرست پلیس Shailesh Balkawade اما گفت: "ما آماده برای ارائه امنیت هر زمان. این شرکت فقط به پرداخت هزینه."

یک شرکت رسمی گفت: "ما در حال آماده به پرداخت هزینه و با نزدیک شدن به دولت برای کمک به در که تعداد اما شده است وجود دارد هیچ پیشرفت".

برای اطمینان از امن معدن پلیس را برای استقرار حداقل 350 پرسنل گارد سایت برای 20 روز یک ماه اما مقامات گفت: وجود یک خطر ذاتی در چنین استقرار.

"آن را مملو از خطر تبدیل شدن به یک آشکار روال پلیس... پس مهم ترین عنصر غافلگیری در چنین نزاع-tron مناطق مانند Gadchiroli خواهد بود از دست داد. همچنین امنیت پایدار برای روزها و ماه ها در پایان است که همیشه احتمال زیاد برای تبدیل شدن به سهل انگاری بیش از یک دوره از زمان. حتی یک لحظه سستی می تواند به نوبه خود پلیس به اردک نشسته گفت:" یک مقام پلیس.

بلافاصله پس از مصرف بیش از به عنوان وزیر ماهاراشترا Uddhav Thackeray صحبت کرده و در مورد راه اندازی یک کارخانه فولاد در Gadchiroli به عنوان یکی از دولت دولت اولویت دارد.

"با معدن اجازه در حال حاضر کمتر از 30 هکتار, ما قادر به ارائه مستقیم اشتغال برای حدود 700 نفر در هر روز داده می شود. فقط تصور کنید که مقیاس اشتغال هنگامی که ما را قادر به تولید آن نه تنها عامل معدن بلکه ایجاد و در حال اجرا آهن کارخانه گفت:" شرکت رسمی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب