ما می توانیم دوباره به شدت: دارنده

با وجود کوتاه بودن زمان چرخش بین آزمون در سری غرب هند کاپیتان Jason دارنده احساس می کند در کنار او به خصوص سری

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399

با وجود کوتاه بودن زمان چرخش بین آزمون در سری غرب هند کاپیتان Jason دارنده احساس می کند در کنار او به خصوص سریع پرتاب کنندگان می توانند به شدت در decider در اولدترافورد.

"من بیش از حد نگران حجم کار از آنجا که این افراد انجام شده است آن را برای در حالی که حتی اگر چرخش کوتاه تر از حد نرمال است. اما ما باید انگیزه کافی برای نگه داشتن فشار به عنوان ما هنوز هم شانس خوبی برای برنده شدن در این سری" گفت: دارنده در دوران قبل از مسابقه در کنفرانس مطبوعاتی روز پنج شنبه.

کاپیتان دوباره برجسته نیاز برای ضربه به تبدیل خود را شروع می شود و همچنین با اشاره به این که فیلدینگ به بهبود پس از چند قطره در آخرین بازی.

"فیلدینگ یک منطقه برای ما قرار داده بسیار بهتر تلاش و بلند آن است. ما بود که موضوع اصلی در آخرین بازی. ما رقابتی در دو جبهه.

"ما همچنین می خواهیم ما batters به تبدیل آن شروع می شود و این فرصت مناسبی برای گام و دریافت که صد" دارنده اشاره کرد.

پس از تسطیح سری انگلستان شروع می شود به عنوان مورد علاقه و افزایش با در دسترس بودن جیمز اندرسون و Jofra کماندار.

تنها از نگرانی های منطقه خواهد بود در اطراف بن استوکس توانایی کاسه به عنوان او پرستاری یک عضله چهار سر خرده گرفتن.

کاپیتان تیم ملی انگلستان جو Root گفت که استوکس باید متناسب به بازی به عنوان یک رودخانه و یک تصمیم در بولینگ گرفته خواهد شد قبل از بازی.

سرعت نور

ریشه نیز به شدت به حمایت از آرچر که به تازگی گفت که او در معرض نژادی, سوء استفاده, پس از نقض COVID-19 زیستی امن پروتکل که او را مجبور به بیرون از تست دوم. "من فکر می کنم Jofra آماده خواهد شد" گفت: ریشه. "او دو روز خوب تمرین کردم تا خود را پشت لبخند بولینگ در سرعت نور.

"آن را نفرت انگیز برای دیدن برخی از چیزهایی که او تا به حال قرار داده تا با در هفته گذشته است. به عنوان یک تیم ما تلاش کرده اند برای دریافت در اطراف او و مطمئن شوید که او می داند ما وجود دارد برای او."

سومین آزمون بین انگلستان و غرب هند خواهد شد پخش زنده سونی شش کانال از 3.30 بعد از ظهر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن