گجرات: مناطق سبز در امرلی عدم وزوز مستند تسهیلات

نوشته شده توسط Gopal Kateshiya | امرلی | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 6:19:38 am ارائه صاحبان

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Gopal Kateshiya | امرلی | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 6:19:38 am
Coronavirus cases, Covid 19 test, gujarat lockdown, Gujarat news, Indian express news ارائه صاحبان فروشگاه گفت عجله از مشتریان عادی بود روز دوشنبه نیز می باشد. (بازنمودی)

Shailesh Salla یک آرایشگر بسته بندی ناهار خوردن و رفت به سمت اتوبوس ایستاده در روستای خود را از Bhad در Khambha taluka از امرلی در ساعت 7 صبح روز دوشنبه و منتظر گجرات دولت شرکت حمل و نقل جاده (GSRTC) اتوبوس پیمودن بین Savarkundla و Khambha که او رفت و آمد معمولا.

آرایشگر شد خوش بین تفکر او قادر خواهد بود خود را باز مو-سالن برش در Khambha پس از 43 روز. او منتظر برای یک ساعت این اتوبوس در نمی آمد. و نه یک ماشین و یک مینی کامیون که مسافران کشتی بین Bhad و Khambha در روزهای عادی بود دیده می شد. در نهایت Salla به خانه بازگشت نا امید کرد.

"من شرایط مالی بدتر روز به روز. دولت ممکن است مجاز برش مو سالن. اما بدون حمل و نقل عمومی چگونه افرادی مثل من را در رسیدن به مکان ما را از کار پرسید:" 39 ساله آرایشگر.

Salla گفت که او بدست آورده به طور متوسط 8,000 تومان در هر ماه از سالن است که در 11 کیلومتری از روستای خود را. او خود را نمی کند هر وسیله نقلیه. همسر خود را Vaishali یک یاور در یک anganwadi می شود 3,500 تومان حقوق و دستمزد. زن و شوهر دو پسر در مدرسه هستند.

BN Charola, امرلی بخشی کنترل از GSRTC گفت: خدمات نمی تواند از سر گرفته می خواهم از تصویب از GSRTC ستاد در احمدآباد. "ما آماده برنامه ریزی و ارسال آن به دفتر مرکزی ما در روز یکشنبه به دنبال تصویب به عمل 37 برنامه در منطقه... اما تصویب در حال بررسی است," او گفت:.

امرلی منطقه نه ثبت شده هر COVID-19 مورد تا کنون و از این رو است که یک منطقه سبز. روز یکشنبه دولت اعلام کرد که مغازه ها و کسب و کار می تواند باز از دوشنبه در مناطق سبز. همچنین اعلام کرد که اتوبوس می تواند رفت و آمد در داخل منطقه با حداکثر 50 درصد صندلی اشغال. اما به غیر از یک زن و شوهر از ارائه فروشگاه های بسیاری از مغازه ها بسته بودند در Khambha.

مغازه فروش وسایل غیر ضروری باقی مانده بسته در امرلی شهر به عنوان منطقه دولت دستور داد آنها را به دنبال فرد حتی فرمول یا چپ و سمت راست خیابان به صورت روز کسب و کار. "زیر بخشی بازپرس امرلی به ما دستور دادند به فرد-حتی اعداد را به ما مغازه و آنها را باز نگه درآمده است. بنابراین ما تصمیم به باز کردن مغازه های فروش غیر ضروری کالا در روز دوشنبه به طوری که ما می توانید برچسب های عجیب و غریب-حتی اعداد در فروشگاه ما. منظور از SDM به معنی تنها نیمی از مغازه ها در شهر باز باقی خواهد ماند" گفت: Sanjay Vanzar رئیس جمهور Vepari Mahamandal, امرلی.

ارائه صاحبان فروشگاه گفت عجله از مشتریان عادی بود روز دوشنبه نیز می باشد. "وجود دارد هیچ افزایش در بلند. اما در مستند من کسب و کار افزایش یافته است و 30 درصد به عنوان مردم به مصرف بیشتر در حالی که در خانه گفت:" سانجی پاتل صاحب پاتل ارائه فروشگاه در Rajkamal Chowk از موروی شهر.

Vishal Brahmbhatt صاحب یکی دیگر از ارائه فروشگاه در برج چوک شهر گفت: قیمت پالس را افزایش حدود 30 درصد است. "این است که با توجه به اختلال در زنجیره تامین به طور عمده حمل و نقل است. تقاضا باقی مانده است پایدار," او گفت:.

Mehezbin شیخ (54) و محقر بود که با پسرش Migdad (24) برای خرید تخم گشنیز گفت: این مستند تا به حال آمار امور مالی ، "ما یک خانواده شش عضو و Migdad که یک RTO عامل است که نان آور اصلی. او شده است قادر به باز کردن دفتر خود را برای بیش از 40 روز. ما در حال اجرا هستند از پس انداز ما," او گفت:.

امرلی منطقه جمع آوری Ayush بلوط گفت: این فرد حتی چپ و سوار سمت قوانین لازم اجتماعی را حفظ فاصله. "برخی از خیابان های این شهر هستند و صرفا هشت تا 10 فوت عرض و اگر همه مغازه ها باز به طور همزمان و اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای هستند به احتمال زیاد به تجاوز به مردم خواهد آمد اگر برای خرید چیزی از حتی برای دیدن آنچه که باز است و چه چیزی نیست. بنابراین ما به سمت چپ به آن را به معامله گران و آنها تصمیم گرفته اند در میان خود که باز باقی خواهد ماند که" بلوط گفت.

کلکتور منطقه گفت: اولویت بود برای رسیدگی به حدود 1.5 لاخ افرادی که انتظار می رود به بازگشت به خانه های خود در امرلی از شهرستانها مانند سورت و احمدآباد که در آن کار می کنند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب