دلوت را مشکلات مالی تعمیق

این شهر پیش بینی کرده بود که آن اموال مجموعه های مالیاتی می گیرند 5%-20% خجالتی از 15 میلیون دلار در بودجه خود

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399

این شهر پیش بینی کرده بود که آن اموال مجموعه های مالیاتی می گیرند 5%-20% خجالتی از 15 میلیون دلار در بودجه خود را به دلیل coronavirus اما لارسون گفت که کمبود می تواند حتی بیشتر به عنوان St. Louis County اوایل این هفته اعلام شد که آن را صرف هزینه های برای بسته های پول مالیات دهندگان که قادر به پرداخت با توجه سهشنبه, مارس 15.

لارسون در زمان برخی از دلداری که از جمعه این شهرستان در حال حاضر دریافت پرداخت از 60 درصد از صاحبان اموال. اما او اذعان کرد آن را دشوار است به حدس بزنید چقدر مجموعه افزایش خواهد یافت و در روزهای آخر قبل از مالیات مهلت.

به عنوان برای فروش مالیات لارسون گفت: شهر مجموعه آغاز شد و در این سال -- 4 درصد بالاتر از ژانویه گذشته سطح — اما خاموش شد 26 درصد از فوریه. در حالی که coronavirus shutdown هنوز آغاز شده توسط بهمن, لارسون با اشاره به مالیات جمع آوری شده یک ماه بعد در ماه آوریل زمانی که شوک اقتصادی موج همه گیر احساس می شد. هر دو دولوت مینه سوتا و مجاز در حال حاضر مضطرب کسب و کار زمان بیشتری به حواله فروش آن پرداخت مالیات به عنوان یک نتیجه.

دلوت گردشگری جمع آوری مالیات به صورت ماهانه و کسانی که حدود 61 درصد کمتر از سطح سال گذشته این راهپیمایی لارسون گفت.

"است که تعجب آور نیست," او گفت:. "این کمی بیشتر از ما در حال صحبت در مورد عموم, اما آن را به طور کامل unshocking."

حدود نیمی از 12 میلیون دلار در گردشگری مجموعه های مالیاتی دلوت پیش بینی کرده بود در سال 2020 در حال حاضر متعهد به ارائه خدمات بدهی های مرتبط با سرمایه های بزرگ و فشرده شرکت مانند روح کوه دولوت سرگرمی مرکز کنوانسیون.

لارسون گفت: این شهرستان باید به افتخار کسانی که تعهدات اما هشدار داد که آن را به وضوح خواهد بود قادر به پاسخگویی به تعهدات خود به گردشگری دیگر همکاران که معمولا دریافت کاهش مالیات است.

"من فکر می کنم این واقعا مهم است که به طور مستقیم و کون" لارسون گفت.

"در بسیاری از سال های گذشته من فکر می کنم ما توانسته ایم به سنگ فرش چیز با هم," او گفت:. "که نمی خواهد در این مورد برای سال 2020 است. آن را نمی خواهد در این مورد برای 2021."

لارسون گفت که او تا به حال به تصمیم گیری های دشوار مانند به طور موقت کاهش کارکنان شهرستان با بیش از 100 موقعیت.

"ما به معنای واقعی کلمه نمی خواهد بود قادر به ارائه همان سطح از خدمات است که شما باید به تکیه بر" او گفت:. "بنابراین ما در حال رفتن به درخواست ساکنان به گام بیشتر با ما در مراقبت از این جامعه" لارسون گفت: با اشاره به فعالیت های اخیر جامعه گسترده پاکسازی.

"ما انجام خواهد شد کمتر و کمتر به عنوان یک شهر," او گفت:. "این نیست که هر چیزی یک شهردار می خواهد می گویند. که قطعا یک تجربه هر شهردار می خواهد به. اما از آن است که یکی از ما در حال داشتن و آن این است که ما کار ما راه را از طریق."

لارسون گفت: دولت همچنان برای دیدار با چانه زنی واحد است که نماینده کارگران شهرستان به بحث در مورد چگونه به بهترین وضعیت هزینه های.

اگر امتیازات بیشتر و کاهش بخشی از تصویر لارسون بود پرسید که آیا کارکنان اداری شامل خواهد بود. او پاسخ داد: "بله, ما در حال داشتن که بحث. بله من متعهد به های در قربانی است که همه ما باید به های در."

اما لارسون اشاره به مذاکرات بیشتر با چانه زنی واحد مورد نیاز خواهد بود برای پیشرفت در این جبهه.

"من انتظار می رود شما به شنیدن بیشتر از ما که در هفته آینده یا دو" او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب