پنبه و ذرت و آمار توسط باران کشاورزان تقاضا برنج کشت در panchayat زمین بیش از حد

نوشته شده توسط Sukhbir Siwach | Chandigarh | به روز شده: ژوئیه 24 سال 2020 4:07:08 am بهلا سینگ تصویر

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399
نوشته شده توسط Sukhbir Siwach | Chandigarh | به روز شده: ژوئیه 24 سال 2020 4:07:08 am
manohar lal khattar, haryana rains, haryana maize farmers, haryana maize cultivation hit by rain, haryana paddy farmers, haryana paddy cultivation, indian express news بهلا سینگ تصویری به اشتراک گذاشته شده در سیستم عامل رسانه های اجتماعی به ادعای چگونه شرایط تحمیل شده تحت mera pani - meri virasat' طرح تبدیل به زهر برای کشاورزان است.

"دیدن وضعیت ما لطفا. دولت اجازه نمی دهد ما را کشت برنج در panchayat زمین. ما تا به حال کشت پنبه است که نمی تواند زنده بماند. پس از آن ما تصمیم گرفتند برای ذرت که در حال حاضر غرق به دلیل غرقاب (زیر باران) می گوید:" بهلا سینگ یک کارگر مزرعه در حالی که ایستاده در اب اشباع در زمینه ایجاد کرد Hasanga از رتیا بلوک در فتهبد منطقه.

بهلا سینگ با این نسخهها کار در زمینه کشاورز میله Singh, چه کسی می گوید که کل محصول در 18 هکتار از panchayat زمین در اجاره نامه گرفته شده آسیب دیده است به دلیل باران های اخیر.

بهلا سینگ تصویری آپلود در Facebook به اشتراک گذاشته شده توسط مزرعه فعالان در سیستم عامل رسانه های اجتماعی ادعا می کنند که چگونه شرایط تحمیل شده تحت 'mera pani - meri virasat' طرح ویژه برای panchayat زمین تبدیل به زهر برای کشاورزان است. از این سال به دولت تحمیل کرده است یک بیماری است که برنج نمی تواند کاشته شده در panchayat زمین در 26 بلوک که در آن سطح آب زیرزمینی در حال حاضر در 35 متر و درخواست کشاورزان برای انتخاب جایگزین محصولات کشاورزی مانند پنبه و ذرت.

"ما تا به حال گرفته شده 18 هکتار از panchayat زمین سالانه اجاره در نرخ 32,000 تومان در هر هکتار. ما همچنین صرف 10 ، 000 تومان در هر هکتار برای کاشت پنبه و ذرت. اما در حال حاضر همه از آن رفته است. ما نمی خواهد با آن مواجه اند از جمله ضرر و زیان به حال ما اجازه داده شده به گیاه برنج در panchayat زمین مانند سال های گذشته" Mela سینگ گفت: هند اکسپرس.

یک مزرعه محلی فعال Om Prakash گفت: باران که گرفت دوشنبه و سه شنبه آسیب دیده اند محصولات در حدود 50 درصد مساحت کل 80 هکتار از panchayat زمین در این روستا است. مزرعه فعالان تقاضا است که به کشاورزان اجازه کشت برنج حتی در panchayat زمین به خصوص در این مناطق که به صورت سیل و غرقاب به دلیل فصلی رودخانه ها و باران.

در ابتدا دولت ساخته شده بود آن را اجباری برای کشت جایگزین محصولات کشاورزی در محل برنج در حداقل 50 درصد از زمین های کشاورزی در 19 بلوک که شامل هشت برنج غنی از بلوک های به آنها صورت مشکل از تخلیه آب. اما پس از اعتراض توسط کشاورزان این شرط برداشته شد. "کشاورزان باید اجازه کشت به عنوان در هر راحتی خود را حتی در panchayat زمین که عمدتا کوچک و حاشیه ای کشاورزان این زمین در اجاره برای امرار معاش خود گفت:" هاریانا Bhartiya Kisan اتحادیه (BKU) رئیس جمهور Gurnam سینگ Chaduni.

فتهبد Kisan Sanghrash برای samiti جمهور Mandeep Nathwan تخمین می زند که باران های اخیر را ناشی از ضرر و زیان در حدود 2000 هکتار در فتهبد منطقه به خصوص در زمینه پنبه و ذرت. یک هیئت از برای samiti ملاقات فتهبد معاون کمیسر Narhari سینگ سوسیس پنج شنبه به دست بیش از یک تفاهم نامه خطاب به وزیر. این برای samiti در پی جبران خسارت برای کشاورزان که محصولات آسیب دیده اند به غیر از نصب و راه اندازی با مته سوراخ چاه برای شارژ آب زیرزمینی.

معاون مدیر بخش کشاورزی و کشاورزان وزارت رفاه راجش Sihag تایید کرد که آنها با دریافت گزارش از غرقاب در زمینه های. "ما خواسته مقامات برای جمع آوری اطلاعات مربوط به دسترسی به ضرر و زیان است. ما نیز خواست به کشاورزان برای بیمه اعمال می شود که محصولات بیمه" اضافه شده Sihag.

افسر گفت که دولت می دهد 7,500 تومان در هر هکتار به panchayats به عنوان تشویقی در ازای این وضعیت به معنای اجازه می دهد تنها جایگزین محصولات کشاورزی در محل برنج در panchayat زمین.

توصیف 'mera pani meri virasat' به عنوان یک طرح با هدف حفاظت از منابع آب در بهره از کشاورزان و نسل های آینده هاریانا وزیر منهر لعل به تازگی اعلام کرد که 1000 با مته سوراخ چاه خواهد بود ساخته شده برای شارژ آب های زیر زمینی. برای شروع این طرح را اجرا و در سه بلوک از Guhla, Ismailabad و رتیا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب