کرالا پلیس ثبت پرونده Maneka گاندی بیش از صدای جیر جیر در شرنور

توسط: PTI | شرنور | به روز شده در: 5 ژوئن 2020 10:47:39 pm شش شکایات دریافت شده در برابر Maneka گاند

توسط NEWSMINERAL در 16 خرداد 1399
توسط: PTI | شرنور | به روز شده در: 5 ژوئن 2020 10:47:39 pm
Maneka Gandhi's 'won't help Muslims' remark: What the Model Code of Conduct says on invoking religion during polls شش شکایات دریافت شده در برابر Maneka گاندی. (اکسپرس فایل عکس از داش علی Nath Pandey)

کرالا پلیس ثبت شده یک مورد در برابر بی جی پی MP Maneka گاندی برای او به اتهام اظهارات تحریک آمیز در ارتباط با مرگ یک فیل وحشی در پلککد on May 27.

مورد ثبت شده بود تحت IPC بخش 153 (از روی عیاشی و بیفکری دادن تحریک با قصد به علت شورش) بر اساس شکایت توسط یک فرد به نام Jaleel بیان کرد که Maneka گاندی بود وارد اتهامات بی اساس علیه مردم شرنور با قصد به علت شورش, Malappuram منطقه رئیس پلیس عبدالکریم U گفت PTI.

تحقیقات در مورد این مسئول اضافه کرد: شش شکایات دریافت شده است و در برابر او.

سابق اتحادیه وزیر تحت حمله از برخی از افراد در دولت پس از او در توییتی که شرنور منطقه شناخته شده بود برای "آن شدید فعالیت های جنایی" به خصوص با توجه به حیوانات.

"شرنور (sic) شناخته شده است برای آن شدید cirminal فعالیت speciallywith احترام به حیوانات. هیچ اقدامی تا به حال صورت گرفته در برابر یک شکارچی دزدکی یا حیات وحش قاتل به طوری که آنها در حفظ و انجام آن را," او گفت:.

وب سایت رسمی مردم برای حیوانات (PFA) یک حقوق حیوانات غیر دولتی تاسیس شده توسط گاندی هک شد در روز جمعه توسط یک گروه از "اخلاقی هکرها" بیش از اظهارات او.

15-year-old فیل مشکوک به مصرف آناناس پر از آتش قدرتمند کراکر که منفجر شد در دهان حیوان در سکوت دره جنگل و آن را فوت کرد و یک هفته بعد در Velliyar رودخانه.

لاستیک tapper بازداشت شده است در ارتباط با این حادثه و جستجو برای دو متهم در مورد, پلیس گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب