باز کردن 2.0, روز, 10: حیدرآباد پارکینگ فرودگاه می رود به طور کامل تماس با ما-کمتر بنگال گردشگری dept بازگشایی 10 امکانات و بیشتر

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 11:36:34 pm کلکته پلیس اجرای دقیق مستند در

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 11:36:34 pm
کلکته پلیس اجرای دقیق مستند در شمال کلکته در روز جمعه. (اکسپرس عکس: Shashi Ghosh)

هند Covid-19 caseload صعود به 7,94,779 روز جمعه در حالی که مرگ و میر در 21,664 با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط وزارت بهداشت و رفاه خانواده. تعداد موارد فعال در هند افزایش یافت به 2,75,382 در حالی که در مجموع 497,733 افراد بهبود یافته اند تا کنون. از شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) انجام شده حدود 2.9 لاخ COVID-19 آزمون پس از 9 ژوئیه. این به ارمغان آورده است تعداد نمونه های آزمایش به بیش از 1.1 کرور (1,10,24,491).

به عنوان یک اندازه گیری برای دستگیری گسترش Covid-19 10 روز مستند تحمیل خواهد شد در پونا همسایه پیمپری- - چینچواد و چند قسمت دیگر از منطقه از ژوئیه 14. این منطقه گزارش ثبت افزایش 1,803 Covid-19 مورد در روز پنج شنبه در نظر گرفتن شمارش به 34,399 در حالی که تلفات افزایش یافت به 978. یک مستند با حداقل معافیت است که در نیروی در شهرستان تانه تا 12 جولای نیز تمدید شده است تا جولای 19.

در اینجا برخی از داستان های جالب از سراسر کشور در روز 10 از unlockdown 2.0

مگالایا به ثبت نام شاه در برابر 41 عروسی شرکت کنندگان برای نقض هنجارهای ایمنی

مگالایا وزیر کنراد K Sangma روز جمعه گفت مقامات به ثبت نام موارد در برابر 41 نفر به اتهام نقض Covid-19 پروتکل های ایمنی در حالی که حضور یک تابع عروسی. یک زن و شوهر از این متهم آزمایش مثبت برای coronavirus به تازگی. عروسی صورت گرفت در رفت و آمد مکرر در آسام در ژوئن 27 و یک پذیرایی کوچک برگزار شد مگالایا در جولای 2. حداقل 41 نفر در آن حضور داشتند این مراسم با وجود مگالایا دولت در جهت محرومیت شهروندان از سفر به آسام که شده است شاهد یک افزایش شدید در coronavirus موارد است.

پس از دو از 41 یافت مبتلا به کروناویروس های مگالایا دولت دستور داده است تا امرانه سوالات برای پیدا کردن اگر برگزارکنندگان و مهمانان در دو گردهمایی های اجتماعی تا به حال مسخره به Covid-19 پروتکل های. "من خوشحال هستم که به اطلاع شما که پرس و جو گزارش های دریافت شده توسط دولت از Ri Bhoi و شرق خاصی تپه معاون کمیسیون. این گزارش می گوید که آنها بسیار به وضوح نقض قوانین و مقررات دستورالعملهای عملیاتی استاندارد صادر شده توسط دولت" خبرگزاری PTI به نقل از معاون وزیر Prestone Tynsong عنوان کرد و گفت. (PTI)

پارکینگ اتومبیل در حیدرآباد فرودگاه می رود به طور کامل contact-less

GMR حیدرآباد فرودگاه بین المللی محدود (GHIAL) است که در عمل به فرودگاه شهر دوشنبه گفت: از آن ارائه شده است به طور کامل تماس با ما-کمتر از اتومبیل فرودگاه خدمات پارکینگ.

"به غیر از ارائه پایان به پایان تماس با ما-کمتر شبانه روزی تجربه برای سفر ایمن GHIAL نیز مقیاس آن NETC (ملی الکترونیکی تلفن مجموعه) FASTag پارکینگ خودرو با همکاری NPCI (ملی پرداخت شرکت هند)" آزادی مطبوعات از GMR گفت. با این توسعه حیدرآباد فرودگاه بین المللی در حال حاضر ارائه می دهد اولین بار در کشور و تنها به طور کامل تماس با ما-کمتر فرودگاه پارکینگ ماشین تجربه برای مسافران و بازدید کنندگان از انتشار گفت.

با اخیر سطح شیب دار تا فرودگاه تا به معرفی یک استاندارد بالای ایمنی با تماس با ما-کمتر تلفات معاملات در حال انجام COVID-19 وضعیت آن گفت. GHIAL مدیر عامل Pradeep Panicker گفت: به عنوان بخشی از تعهد ما به ارائه یک محیط امن فرودگاه تجربه در طول COVID-19 گیر ما خوشحال تا اعلام کند که در حال حاضر مسافران و بازدید کنندگان می توانند سود خود را از یک به طور کامل تماس با ما-کمتر پارکینگ ماشین تجربه و با همکاری با NPCI و NETC." (PTI)

مجلس پانل در علم و فناوری در دیدار برای اولین بار از مستند

مجلس کمیته علوم و تکنولوژی محیط زیست و تغییرات آب و هوا روز جمعه ملاقات برای اولین بار پس از coronavirus ناشی از مستند پس از اجرا در مارس 25. پانل به رهبری کنگره رهبر Jairam رامش برگزار شد اولین جلسه خود پس از مجلس موکول در مارس 23. Naidu گفت: تاخیر در از سرگیری مجلس جلسات کمیته مجبور شد با شرایطی خارج از کنترل است.

"من خوشحالم که بخش مربوط به مجلس ایستاده کمیته از سر عملکرد سه ماه و نیم از آخرین نشسته از مجلس در مارس 23," او در توییتر نوشت. این Rajya سبها رئیس گفت: هر کس مشتاق از سرگیری کار این کمیته "اما تاخیر مجبور شد با شرایطی خارج از کنترل ما است."

عکس های از سگ های در حال اجرا با PPE کیت در دهان خود می رود ویروسی تساوی توپخانه ضد هوایی

عکس از یک سگ در حال اجرا با یک PPE در دهان خود رفته اند ویروسی در رسانه های اجتماعی طراحی توپخانه ضد هوایی از شهروندان به ویژه در طول COVID-19 بار. سگ حمل PPE در نزدیکی یک Covid مرکز مراقبت در Coimbatore باعث شده است که نگرانی جدی بر شیوه ای که در آن از جمله تجهیزات به کار گرفته.

آن است که روشن نیست که آیا PPE در دهان سگ بود یکی تازه که ممکن است سقوط کردن یک آمبولانس یا استفاده از یکی از دفع یکسره یک وزارت بهداشت گفت. دوم این چنین عنوان مثال از یک PPE بر روی یک جاده در شهر چند روز پیش. تعدادی از فعالان اجتماعی باید جلو آمده و درخواست وزارت بهداشت برای رسیدگی به PPE از جمله ماسک را با دقت مطالعه و مراحل مناسب در زمانی که در حال دور انداخته و آن را به عنوان ممکن است منجر به گسترش بیماری های عفونی. (PTI)

West Bengal گردشگری dept بازگشایی 10 امکانات در میان COVID-19 همه گیر

غرب بنگال بخش گردشگری آغاز شده است حداقل 10 امکانات خود را در بخش های مختلف دولت و حتی به عنوان صنعت سفر همچنان به مبارزه تحت تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس. در این میان مورگان خانه گردشگری تسلیم در Kalimpong در شمال بنگال و یک ملک در تفریحگاه ساحلی شهر Digha باز شد برای مکان های گردشگری بخش رسمی گفت.

"از 34 توریستی لژ در سراسر کشور حداقل 10 شده اند بازگشایی شد," او گفت:. همه اقدامات در نظر گرفته شده برای اطمینان از ایمنی از گردشگران با sanitisation از هر اتاق پس از خروج از مهمانان رسمی گفت. "به منظور حفظ اجتماعی فاصله مواد غذایی خدمت کرده است در اتاق و نه تنها در خانه, رستوران," او گفت:. (PTI)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن