به بی پرده بی جی پی حمله TMC بانک ها در ارتش آنلاین جدید استخدام

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 8:31:46 am این TMC نیز برنامه ریزی بر

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 8:31:46 am
West Bengal coronavirus cases, Bengal coronavirus cases, Cyclone Amphan, Bengal cyclone, India news, Indian Express این TMC نیز برنامه ریزی برای آغاز مبارزات خیابانی برای مقابله با بی جی پی را به اتهام در برابر آن.

پس بی جی پی را در برابر یورش Mamata بانرجی دولت پس از Covid-19 همه گیر و تخریب ایجاد اغتشاش توسط طوفان Amphan این Trinamool کنگره (TMC) در حال حاضر مصرف زعفران در رسانه های اجتماعی و دیگر سیستم عامل آنلاین. شبکه ای از جوانان در حال استخدام در شرکت مرکزی این حزب استراتژی برای پیروزی در این نبرد.

حزب حاکم را تغییر در استراتژی این است که یک نتیجه از موفقیت بی جی پی که توانمند حضور آنلاین. تعدادی از سران TMC رهبران و وزرای دولت اول رفت و پس از اخذ تاییدیه پس از اتحادیه خانه وزیر Amit Shah مجازی رالی در ژوئن 9, متهم حزب از اولویت بندی در سال آینده مجمع انتخابات بیش از مشکلات بودجه ای دولت است.

روز یکشنبه TMC MP و Mamata بانرجی برادرزاده Abhishek بانرجی هدفمند نارندرا نخست وزیر پس از, West Bengal نیست ویژگی در مرکز "Garib Kalyan Rojgar Abhiyan". تعداد دیگری از رهبران حزب پس از آن در پیوست نخوری مرکز.

حزب حاکم نیز در تلاش برای جذب جوانان برای مبارزه با بی جی پی را به حملات سیاسی است. در ژوئن 11, Abhishek نوری است که Trinamool جوانان کنگره رئیس جمهور راه اندازی یک پلت فرم به نام "Banglar Yubo شاکتی [بنگال جوانان قدرت]" به منظور جلب بیش از یک لاخ جوانان است. منابع تا به حال پس از آن گفت: این ابتکار را قادر می سازد TMC برای ارزیابی خلق و خوی جوانان و پیدا کردن رهبران جدید.

این رهبران خواهد بود تعیین شده به عنوان "Yubo Yoddhas [جوانان رزمندگان]" MP کرده بود گفت: "این خواهد بود که به خوبی روغن TMYC دستگاه خواهد بود به طور موثر مورد استفاده برای شناسایی و به طور مستقیم در رسیدن به چنین نجیب و با انگیزه جوانان از سراسر کشور. به این منظور سه کمیته در امور منطقه و زمینه ایجاد شده اند متشکل از حدود 2,800 TMYC اعضا برای اجرای موثر این طرح. این افراد مایل به کمک به مردم در محلات و جوامع در طول این زمان از بحران است."

بانرجی گفت: 55,000 جوانان شده اند استخدام شده است. با توجه به منابع در TMC پس از ثبت نام یک "جوانان جنگجو" هدایت خواهد شد به یک گروه واتساپ دیگران مانند آنها را در خود مجمع گشود.

"ما می خواهیم به آن را به یک شبکه جامد از جوانان و نیروهای خود را برای مبارزه با بی جی پی را در شبکه های اجتماعی کمپین. برای این منظور پس از یک دوره 30 روز یک مگا مجازی تعاملی جلسه برگزار خواهد شد به ملاقات و ارتباط برقرار کردن با یک لاخ 'yubo yoddhas' و به منظور اطلاع رسانی در مورد فعالیت های است که آنها نیاز به انجام به سمت تلاش برای کمک به مردم بنگال" گفت: TMC رهبر جوانان.

به گفته رهبر این نیروهای جدید خواهد شد در ابتدا استفاده می شود برای تسکین و سپس برای مبارزه با بی جی پی را کمپین رسانه های اجتماعی. "این نیز کمک خواهد کرد که برای مبارزه با BJPs مبارزه با فساد در کار امداد رسانی در panchayat و شهرداری مناطق," او اضافه شده است.

این TMC نیز برنامه ریزی برای آغاز مبارزات خیابانی برای مقابله با بی جی پی را به اتهام در برابر آن. Mamata بانرجی در حال حاضر به دستور دولت و رهبران منطقه برای آغاز مبارزه علیه BJP در سراسر کشور.

"در این بحران شدید وضعیت دولت نمی تواند همه خوشحال. بی جی پی با استفاده از آن برای استفاده مردم و احساسات در برابر حزب حاکم است. بنابراین ما باید برای شروع به مبارزه علیه بی جی پی و دولت مرکزی گفت: یک ارشد TMC رهبر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن