ملخ swarms: مرکز مختلف طول می کشد اقدامات لازم برای جلوگیری از تلفات محصول

توسط: PTI نوشته شده توسط دهلی نو | New Delhi | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 6:19:58 pm به کشاورز

توسط NEWSMINERAL در 21 تیر 1399
توسط: PTI نوشته شده توسط دهلی نو | New Delhi | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 6:19:58 pm
P'kula gears up for locust attacks, but authorities say desert thriving pest not likely to migrate to district به کشاورزان توصیه شده است به بازدید از زمین های خود را به صورت روزانه. (بازنمودی)

این مرکز گرفته شده در مراحل مختلف برای کنترل ملخ swarms و انجام عملیات در بیش از 1.5 لاخ هکتار منطقه پس از 11 آوریل برای جلوگیری از تلفات محصول.

"طبق دستورالعمل وزیر کشاورزی نارندرا سینگ تومار مستمر اقدام است که گرفته شده به کنترل ملخ swarms" یک بیانیه رسمی گفت: در روز شنبه.

با شروع از 11 آوریل تا جولای 9, کنترل عملیات انجام شده در 1,51,269 هکتار در منطقه راجستان, Madhya Pradesh, Punjab, Gujarat, Uttar Pradesh و هاریانا توسط ملخ دایره دفاتر (LCOs) به آن اضافه شده است.

کنترل عملیات نیز انجام شده است در 1,32,660 هکتار در منطقه راجستان, Madhya Pradesh, Punjab, Gujarat, Uttar Pradesh, Maharashtra, Chhattisgarh, هاریانا و بیهار توسط دولت.

تشریح اقدامات وزارت کشاورزی گفت که در مداخله شب از ماه جولای 9-10 کنترل عملیات انجام شد در 16 مکان در 8 منطقه – برمر Jaisalmer جودپور Bikaner چورو, رانی, سیکر و کرولی از راجستان 2 مکان در بوج منطقه گجرات و در 1 محل هر یک در اوریا و اتاوا منطقه اوتار پرادش توسط LCOs.

علاوه بر این, دولتی مربوطه کشاورزی بخش/s و همچنین انجام عملیات کنترل در 1 محل در منطقه الوار در راجستان; و در 1 محل هر یک در اوریا و اتاوا منطقه اوتار پرادش در برابر گروه های کوچک و پراکنده جمعیت ملخ.

"در حال حاضر 60 کنترل تیم با اسپری وسایل نقلیه deputed /مستقر در ایالت راجستان و گجرات, Madhya Pradesh و اوتار پرادش و بیش از 200 دولت مرکزی پرسنل مشغول در ملخ کنترل عملیات. علاوه بر این 20 اسپری تجهیزات در حال حاضر دریافت شده است" در بیانیه ای گفت:.

برای تقویت کنترل ظرفیت تدارکات 55 اضافی وسایل نقلیه انجام شده است.

بیشتر از پنج شرکت با 15 هواپیماهای بدون سرنشین مستقر در برمر, Jaisalmer Bikaner ناگور و فلدی در راجستان برای کنترل موثر از ملخ بر روی درختان بلند و در مناطق غیر قابل دسترس از طریق سمپاشی آفت کش ها.

بل هلیکوپتر اعزام شده است در راجستان برای استفاده در برنامه ریزی شده کویر منطقه به عنوان در هر مورد نیاز. بل هلیکوپتر انجام ضد ملخ سمپاشی هوایی پاشش عملیات در Bhopalgarh و Shekhala منطقه جوداپور.

نیروی هوایی هند نیز انجام آزمایشات در ضد ملخ عملیات با استفاده از یک Mi-17 هلیکوپتر و نتایج دلگرم کننده است.

"Swarms از نابالغ صورتی ملخ و بزرگسالان زرد ملخ فعال هستند در برمر Jaisalmer جودپور Bikaner چورو, رانی, سیکر و کرولی راجستان; بوج منطقه گجرات و اوریا و اتاوا منطقه اوتار پرادش" در بیانیه ای گفت:.

هیچ محصول قابل توجهی تلفات گزارش شده در گجرات اوتار پرادش Madhya Pradesh, Maharashtra, Chhattisgarh, بیهار و هاریانا. برخی از جزئی محصول تلفات گزارش شده در برخی از ولسوالی های راجستان.

به عنوان در هر غذا و کشاورزی سازمان ملخ به روز رسانی وضعیت در جولای 3, وزارت گفت که بسیاری از بهار-تربیت swarms مهاجرت به هند و پاکستان مرز قبل از باران های موسمی. برخی از باقی مانده در شرق به ایالت های شمالی هند و چند گروه رسیده نپال.

پیش بینی این است که این swarms خواهد شد بازگشت به راجستان با شروع باران های موسمی در روزهای آینده برای پیوستن به دیگر swarms هنوز هم پس از رسیدن از ایران و پاکستان به پیش می رود و تکمیل swarms از شاخ آفریقا در حدود اواسط ماه جولای آن اضافه شده است.

در اوایل پرورش رخ داده است در طول هند و پاکستان مرز که در آن قابل توجه کشی و گروه تشکیل خواهد شد در ماه جولای. این باعث خواهد شد نسل اول تابستان swarms به فرم در اواسط ماه اوت وزارت گفت.

هفتگی مجازی در بیابان ملخ از جنوب غرب کشور (افغانستان و هند و ایران و پاکستان) است که توسط سازمان FAO. 15 جلسات مجازی از ویژگی های افسران از جنوب غرب کشور جای گرفته اند تا کنون.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن