Jayalalithaa را خواهر زاده برادرزاده به ارث دارایی به ارزش بیش از 900 تومان کرور روپیه

نوشته شده توسط Janardhan Koushik | Chennai | به روز شده: مه 27 سال 2020 4:06:39 pm اواخر وزیر J Jay

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399
نوشته شده توسط Janardhan Koushik | Chennai | به روز شده: مه 27 سال 2020 4:06:39 pm
اواخر وزیر J Jayalalithaa در بیمارستان بستری شد و بعد از درگذشت در دسامبر 05, 2016 با توجه به عوارض. (فایل)

مدرس دادگاه عالی روز شنبه به رسمیت شناخته شده و رئیس سابق وزیر J Jayalalithaa خواهر زاده J Deepa و برادرزاده J دیپاک به عنوان "class II وارثان قانونی" از املاک و دارایی های دیگر به ارزش بیش از 900 تومان کرور.

یک بخش از نیمکت از قضات متشکل از N Kirubakaran و Abdul Quddhose مجاز یک نرم افزار ثبت شده توسط دیپاک و مسلم او و خواهر خود را به اداره تمام خواص اواخر Jayalalithaa.

دیپاک درخواست خود را از طریق مشاور SL Sudarsanam و خواهر خود یک مخاطب. دادگاه را رد کرد و از برنامه های دیگر نقل مکان کرد توسط AIADMK کارمندان N Pugazhendhi و P Janakiraman که آغاز اقدامات برای اعطای نامه های اداری به نفع خود و یا مدیر کل, Tamil Nadu. روی نیمکت گفت: فرجام واجد شرایط هستند برای حفظ نرم افزار و در نتیجه هیچ منبع مر برای فرجام به درستی برگزار می شود قبلا توسط یک نیمکت قاضی.

لیست دارایی ها (1/2).

دادگاه پیشنهاد کرد که Poes باغ اقامت – 'وداع Nilayam' – می تواند تبدیل به یک اقامت رسمی-تقدیر دفتر رئیس جمهوری به جای تبدیل آن به طور کامل به یک یادبود به عنوان مورد نظر توسط دولت است.

"دولت پول نمی توان تلف هدف از احداث بنای یادبود. واقعی ادای احترام به هر رهبر باید پرداخت شود با پیروی از خود اصول و کاری به نفع مردم و توسعه جامعه است. اگر دولت در نظر دارد برای اقامت از اواخر وزیر یادبود به عنوان محل اقامت وجود دارد خواهد بود هر گونه پایان برای چنین طرح" نیمکت مشاهده شده است.

لیست دارایی ها (2/2).

اما آن اضافه شده است که یک بخش از محل اقامت به تنهایی می تواند تبدیل به یک بنای یادبود. با توجه به قضاوت مقدار کل دارایی های که به احتمال زیاد برای آمدن به دست درخواست (دیپاک) و مخاطب (Archimedes) در مورد Rs 913, 42,68,179.

دادگاه گفت که خواهر و برادر ابراز تمایل خود را برای ایجاد یک اعتماد به نام عمه خود برای اقدامات رفاهی. دادگاه همچنین به دولت برای ارائه round-the-clock امنیتی برای هر دو Deepa و دیپاک در هزینه های خود را.

قضاوت می آید در پی فرمان گذشت تامیل نادو فرماندار Banwarilal Purohit برای دولت به طور موقت در اختیار گرفتن سابق تامیل نادو وزیر ارشد محل اقامت و دیگر آیتم های متحرک مانند مبلمان و کتاب و جواهرات و غیره برای ساخت بلند مدت ترتیبات برای تبدیل سه طبقه ساختمان به یک بنای یادبود.

با توجه به بیانیه صادر شده توسط تامیل نادو دولت, بنیاد خواهد شد که وزیر Edappadi K Palanisamy به عنوان رئیس معاون وزیر O. Pannerselvam وزیر اطلاعات و تبلیغات و دیگر مقامات دولتی به عنوان عضو و مدیر اطلاعات و روابط عمومی به عنوان عضو ،

اواخر وزیر J Jayalalithaa در بیمارستان بستری شد و بعد از درگذشت در دسامبر 05, 2016 با توجه به عوارض.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن