بای قصد دارد اردوگاه های آموزشی در حیدرآباد از 1 ژوئیه هیچ رویداد داخلی تا سپتامبر

بالا, هندی, shuttlers از جمله P. V. Sindhu قادر خواهد بود به آمار دادگاه از ژوئیه 1 اگر دولت می دهد چراغ سبز

توسط NEWSMINERAL در 6 تیر 1399

بالا, هندی, shuttlers از جمله P. V. Sindhu قادر خواهد بود به آمار دادگاه از ژوئیه 1 اگر دولت می دهد چراغ سبز به بدمینتون انجمن هند (بای) برای سازماندهی ملی کمپ در حیدرآباد.

در حالی که یک دسته از بازیکنان در شروع تمرین در Prakash Padukone آکادمی بدمینتون (PPBA) در بنگلور پس از ورزش اقتدار هند (SAI) وضع کردن قوانین برای از سرگیری آموزش اواخر ماه گذشته بازیکنان نخبه در حیدرآباد تا به حال هیچ شانس.

با COVID-19 موارد صعودی در حیدرآباد به Telangana دولت به عنوان یک اقدام احتیاطی تمدید مستند تا ژوئن 30, اما آن را به معنای بازگشت به ورزش رو بیشتر تاخیر برای بازیکنان در دولت است.

"همه گیر شده است قرار داده و یک شکست در ما آموزش اما پس از توزین وضعیت ما تصمیم به شروع به اردوگاه های آموزشی در حیدرآباد از 1 ژوئیه موضوع به دولت اجازه و تصویب" بای وزیر آجی Singhania گفت PTI.

در مارس بای تا به حال به تعویق افتاد, ارشد, مسابقات قهرمانی ملی برنامه ریزی در لکنو بین آوریل 27 آوریل 3 در پی COVID-19 همه گیر و آن را در حال حاضر تصمیم به از سرگیری داخلی مدار تا سپتامبر.

"بای تا به حال بحث با همه وزرای دولت در این وضعیت از سرگیری داخلی مسابقات و پس از مشاوره تصمیم گرفته شد که مسابقات داخلی نمی خواهد سر تا سپتامبر" Singhania گفت.

"این وضعیت همه گیر خواهد شد بیشتر قابل دسترسی و بررسی در ماه سپتامبر است."

در ماه فوریه بای اعلام کرده بود معرفی چند سطح مسابقات داخلی و ساختار آن را همراه پول جایزه از حدود ₹2 کرور روپیه به جای ارشد رتبه بندی مسابقات در کشور است.

نونما ساختار قرار بود به سه سطح از مسابقات - سطح 1 و 2 و 3 بود اما آن را نمی بینم نور روز با توجه به همه گیر.

از چهار تورنمنت بین المللی است که این کشور برنامه ریزی شده بود برای میزبان در این سال دو لغو شده اند تا کنون.

حیدرآباد باز فوق العاده 100 (اوت 11-16) و هند Junior بین المللی جایزه بزرگ (اوت 4-9) در پونا لغو شده اند در حالی که هند باز سوپر 500 برنامه ریزی شده در ماه مارس برگزار خواهد شد از ماه دسامبر 8-13 در ravamped BWF تقویم.

این مدار بین المللی شد و خاموش شدن بعد از اتمام تمام قهرمانی انگلستان در ماه مارس است. ماه گذشته BWF اعلام کرد 2020 مسابقات تقویم با تور جهانی مجموعه به بازگشت با تایپه باز از سپتامبر 1.

هند گزارش شده نزدیک به 5 لاخ ویروس موارد است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب