بمبئی پلیس نقل و انتقالات: CM Uddhav Thackeray, Sharad Pawar دیدار به آهن از تفاوت

نوشته شده توسط محمد Thaver سندیپ یک Ashar | بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 7, 2020 2:24:47 am Sharad Pawar

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399
نوشته شده توسط محمد Thaver سندیپ یک Ashar | بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 7, 2020 2:24:47 am
maharashtra, uddhav thackeray, Mumbai cop transfers:, Uddhav Thackeray, Sharad Pawar, Uddhav Thackeray Sharad Pawar meeting, Indian express Sharad Pawar با Uddhav Thackeray. (فایل)

یک روز پس از اختلاف نظر بر سر انتقال از مقامات ارشد پلیس در بمبئی در معرض شکاف در درون Uddhav Thackeray-led Mahavikas Aghadi ارشد وزیر Uddhav Thackeray و ملی حزب کنگره رئیس جمهور Sharad Pawar ملاقات در سابق Bandra اقامت برای خنثی کردن تنش بین متفقین.

در این جلسه که به مدت یک ساعت و منابع گفت: دو طرف سعی آهن از تفاوت های خود را بیش از این مسئله است. ماهاراشترا صفحه اصلی وزیر آنیل Deshmukh که روز یکشنبه هرگونه شکاف بین دو طرف بود و همچنین در حال حاضر همراه با دیگر ارشد NCP وزیر Jitendra Awhad. بعد شیو سنا وزیر Eknath Shinde نیز پیوست.

گمانه زنی ها از یک کشمکش بین دو طرف بر سر این موضوع تا به حال شدت و در روز یکشنبه پس از انتقال سفارشات از 10 معاون کمیسیون از پلیس به اجرا درخواهد آمد توسط پلیس بمبئی commissionerate در تاریخ 2 ژوئیه به طور ناگهانی لغو. رهبر مخالفان Devendra Fadnavis روز دوشنبه گفت که این جنجال تا به حال تنها برجسته مطلق عدم هماهنگی بین سه داد شرکای.

با توجه به منابع دو طرف همچنین در مورد پروتکل به دنبال برای چنین نقل و انتقالات از این پس برای جلوگیری از بن بست در آینده است. نیز در دستور کار بعدی قرار گرفتند دور از پلیس نقل و انتقالات در این شهرستان است. در حالی که Deshmukh و Awhad چپ میانه جلسه Pawar و Thackeray در ادامه به بحث در مورد مسائل دیگر. معاون وزیر Ajit Pawar و شیو سنا رهبر Subhash دسای نیز پیوست بعد.

در جولای 2, پلیس بمبئی commissionerate به حال منتقل 10 DCP رتبه افسران منتقل شدند در صلاحیت آن است. پاکسازی هوا چرا نقل و انتقالات انجام شد در وسط یک بیماری همه گیر که دولت تا به حال را در خود نگه دارد به طور کلی نقل و انتقالات یک مقام ارشد گفت که دو DCP رفتن به نمایندگی و درخواست برای نقل و انتقالات با توجه به دلایل شخصی توسط برخی دیگر از DCP در این شهرستان باعث شده بود حرکت می کند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن