اینجا بالای 25 غرور سرودهای از همه زمان

ترکیب که عامل با این نپا کالیفرنیا ساکن دیرینه درگیری با غرور حوادث DJ فاسد رابی به نظر می رسید مانند نامزد ای

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399

ترکیب که عامل با این نپا کالیفرنیا ساکن دیرینه درگیری با غرور حوادث DJ فاسد رابی به نظر می رسید مانند نامزد ایده آل برای کمک به ما در جشن غرور 50 در خوش الحان مد.

بنابراین من از او پرسیدم اگر او مایل به آمده تا با یک لیست از 25 غرور سرودهای از همه زمان.

و او با شوق و ذوق توافق ارائه یک لیست بزرگ (با نظرات).

"به عنوان یک DJ در بسیاری از تجاوز+ پراید, حوادث, در, S. F., Napa, Sonoma, Yolo و سولانو شهرستان, من را دیده اند که چگونه شاد رقص طبقه در غرور رویداد می شود," او می گوید. "تجربه جمعی بودن خود را با جامعه خوانندگی این آهنگ ها در بالای ریه های شما به ارمغان می آورد همه با هم در جشن.

"این آهنگ در مورد غلبه بر سختی و گفته بودن بدون, برای رفتن به پیدا کردن خود و جامعه خود را. وجود یک وحدت پیام آزادی و قدرت و دادن بدون توجه به آنچه در جامعه و خانواده خود و یا کلیسا خود را به شما گفته است; به این باور را در خودتان و پیدا کردن دیگران مانند شما. اگر S. F. غرور بودند اتفاق می افتد در این ماه وجود دارد که بدون شک شما خواهد شنیدن تمام این آهنگ ها وافغان در شناور در رژه."

در اینجا DJ فاسد رابی بالا 25 anthems (ذکر شده در هیچ منظور خاص). و اگر شما را تمام راه را به پایان این لیست شما پیدا کردن یک جایزه خلاصه از 5 غرور ballads به عنوان به خوبی.

"You Make Me Feel (Mighty Real)” by Sylvester (YouTube)

"You Make Me Feel (توانا واقعی)" توسط سیلوستر (یوتیوب)

"سان فرانسیسکو خود سیلوستر آواز می خواند اولیه سرود برای دهه 70 جنبش همجنسگرایی در مورد احساس خود واقعی و خود واقعی. سیلوستر بود جنسیتی عجیب و غریب پایونیر. مخلوط توسط افسانه SF تولید پاتریک کولی."

"آرتا در یک قبلی C&C Music Factory آهنگ. نوشته و تولید شده توسط رابرت Clivilles و دیوید کول هر دو همجنسگرا به آن رفت و تبدیل به یک غرور سرود در '90s به عنوان آن را همچنان به این روز است."

"یک غرور سرود برای سنین. بیرون آمدن اصطلاح تجاوز+ جامعه استفاده برای توصیف عمل آشکار یکی تمایلات جنسی یا جنسیتی. آن شادی, شعر در مورد شکستن پوسته خود را و فریاد "من هستم در آینده من می خواهم جهان بدانید باید اجازه دهید آن را نشان می دهد' باعث می شود آن را یک singalong LGBTQ سالن پر."

"این کلاسیک از سال 1979 تبدیل به یک غرور سرود به خصوص برای این جامعه با آن شعر" ما خانواده من همه خواهر با من.' آن پیام وحدت طنین انداز با همه کسانی که تلاش کرده اند با ظلم و ستم."

"Dancing Queen" by ABBA (YouTube)

"رقص ملکه" توسط ABBA (یوتیوب)

"تجاوز+ جامعه بود که در خط مقدم مدرن آبا lovefest/تجدید حیات. گنجاندن بسیاری از ABBA آهنگ ها در کشیدن شاهکار 'Priscilla Queen of the Desert' کمک کرد آبا در مورد گی, جامعه, 'رقص ملکه بودن انتخاب قطعی و بدیهی برای گنجاندن در این لیست به دلیل بسیاری از رقص ملکه باید twirled شب را به این آهنگ ادامه خواهد داد و برای نسل های آینده.

"مدونا غرور سرود در مورد ابراز خود واقعی و خود واقعی آماده است یا نه. همراه با آن homoerotic تصویری این آهنگ در رفته به یک تجاوز+ سرود با شعر در مورد حل و فصل برای بهترین دوم و گرفتن آنچه شما سزاوار در زندگی است. شما می توانید این ملکه بر تخت. مدونا شده است یک ملکه بر تخت به تجاوز+ جامعه برای 35 سال است."

"لیدی گاگا غرور سرود در مورد تحقق به شما در راه خود را, و که خدا باعث می شود بدون اشتباه. قبل از انتشار آن دل شکسته شد و در حال حاضر یک گی, آیکون, اما این ترانه سمان میراث خود را به عنوان یک واقعی متحد."

"در این synth-pop غرور سرود از سال 1984 خواننده جیمی سامرویل آواز می خواند در مورد یک مرد همجنسگرا در حال اجرا به دور از خانه با او صاحب یک مورد سیاه و سفید, چرا که او پذیرفته نیست و برای خود بودن. آن را انقلابی در آن زمان از آنجا که این گروه خارج شد و گی — یک حرکت جسورانه در محافظه کار ریگان/تاچر عصر."

"Chains Of Love” by Erasure (YouTube)

"زنجیر عشق" Erasure (یوتیوب)

"Erasure از جلو, گی, مرد Andy Bell آواز می خواند در مورد شکستن زنجیره ای است که ما متصل تشویق شنونده به احساس رایگان به آنها چه کسانی هستند — به راه رفتن دست در دست در دست,', 'ساخت برنامه های همراه,' 'ما خواهران و برادران ما.'"

"قیچی خواهران آواز خواندن در مورد گرفتن مادر خود را به یک, گی, نوار را به او نشان می دهد که همه ما در حال انجام بهترین ما می توانیم' جشن با 'برخی از ارزان شامپاین و اجازه مادر خود را ببینید جامعه خود را و شما."

"سابق خواننده, M, مردم, هدر کوچک و آهنگ است در مورد آنچه شما انجام داده ایم که باعث می شود شما احساس افتخار و تشویق شنونده به پیدا کردن آزادی با انجام کاری فوق العاده ای است. با آن افزایش انجیل تزریق کر این آهنگ به خصوص رقص ریمیکس تبدیل به یک غرور سرود."

"تصویری از جورج مایکل نوای شکستن رایگان و حال مرد او را فراموش کرده بود نشان می دهد supermodels لب همگام سازی جورج شعر, 'همه ما باید انجام دهید در حال حاضر این است که این دروغ است و آنها را به حقیقت به نوعی.' آن درک تجاوز+ جامعه به عنوان جورج بیرون آمدن song — در واقع بدون بیرون آمدن. که اتفاق نمی افتد تا زمانی که خود افسانه ای از دستگیری در یک پارک در بورلی هیلز که منجر به او را رسما بیرون آمدن و انتشار گی, سرود 'خارج است.'"

"یک دیسکو پوشش از کشیدن موسیقی 'La Cage aux Folles.' من این آهنگ بیش از دوجنسي, همجنس سرود "من زنده خواهد ماند' به دلیل lyrically آن است که بیشتر مورد پذیرش خود و اینکه شما که هستید که باعث می شود آن را یک افتخار سرود برای اطمینان حاصل کنید."

"Break Free” by Ariana Grande and Zedd (YouTube)

"رهایی" توسط Ariana Grande و Zedd (یوتیوب)

"یک سرود باشگاه در تابستان 2014, اشعار آن توصیف Ariana Grande شکستن رایگان و احساس قوی تر از او شده است قبل از طنین انداز با تجاوز+ جامعه است. دست گراند تبدیل شده است کاملا گی, icon."

"یک باشگاه سرود از '90s می یابد خانه سردستهزنان خواننده اپرا فوق العاده Naté آواز در مورد آزاد بودن به انجام آنچه می خواهید انجام دهید و زندگی خود را. این آهنگ رفته به یک غرور سرود پر کردن کف رقص هر جا که آن را ایفا کرده است."

"این ملکه کلاسیک تقریبا در زندگی حرفه ای از این گروه افسانه ای. زمانی که خواننده فردی مرکوری و گروه به نظر می رسد در پر کشیدن به عنوان یک ادای احترام به یک تلویزیون نشان می دهد آمریکایی ها بودند نه داشتن آن. در طول سال همراه با ملکه تجدید حیات این آهنگ تبدیل به یک غرور سرود در مورد شکستن رایگان از ظلم و ستم."

"Logo بسیاری از آهنگ ها که هستند, گی, سرودهای اما این آهنگ درست غرور سرود. از موسیقی متن فیلم به سال 1995 در فیلم " Wigstock,' در مورد سالانه نیویورک کشیدن جشنواره آن یک انجیل-آغشته, نشاط بخشی, آهنگ رقص در مورد آزاد بودن به خود و دوست داشتن کسی که شما می خواهید."

"با شعر مانند" برادر و خواهر / با هم خواهیم آن را از طریق' و 'من می دانم که شما بوده ام به صدمه زدن اما من شده اند در انتظار برای شما وجود دارد,' Rozalla غرور سرود در مورد تحقق ما همه یک خانواده است و باید به بلند کردن هر یک از دیگر و ایستاده با هم."

"Garth 1992 انجیل آغشته به آهنگ مورد برابری نیست بسیار خوبی دریافت کرده است خود را محافظه کار پایه یا رادیویی کشور اما با شعر مانند" زمانی که ما هستیم کسی به عشق ما را انتخاب کنید / زمانی که در این دنیا به اندازه کافی بزرگ برای همه دیدگاه های مختلف... پس ما باید رایگان,' آن را در آغوش تجاوز+ جامعه است. آقای بروکس اعتبار خود را از برادر و خواهر خود را برای حمایت از ازدواج همجنسگرایان."

"It’s Raining Men” by Weather Girls (YouTube)

"It's Raining Men" با آب و دختران (یوتیوب)

خوانندگی زن به مدت طولانی پروکسی, آواز خواندن افکار و احساسات مردان همجنسگرا. هیچ راهی وجود دارد یک مرد می تواند آواز این آهنگ پس از آن اما هر گی مرد می داند که آن را آواز فقط برای آنها است. آب و دختران بودند که قبلا در حمایت از خوانندگان برای سیلوستر پس از آن شناخته شده به عنوان دو تن از سرگرم کننده است. آنها دارای سابقه طولانی با گی جامعه است. عضو مارتا شستشو رفته به آواز خواندن, گی, سرودهای با جعبه سیاه C&C Music Factory و انفرادی خود موسیقی است.

Chaka Khan آهنگ از زن توانمند سازی, بعد, تحت پوشش ویتنی هوستون برای 'محافظ' موسیقی متن فیلم رفته است به درخواست تجدید نظر به دگرباشان جنسی زنان و مردان با توجه به آن نشاط بخشی و مثبت شعر در مورد قادر بودن هر چیزی که شما ذهن خود را به."

"زمانی اعتقاد بر این بود که قالب مدرن رقص های الکترونیکی موسیقی, نوع, این, شرجی, ترانه ملکه دیسکو است به یک جزء اصلی در هر گونه غرور رقص و یا جشنواره و یک آهنگ در مورد آزادی جنسی و هم. آن تولید شد توسط افسانه Giorgio Moroder, که, در حالی که نه, گی, خود رفته است برای ایجاد بسیاری از گی سرود."

"موسیقی و lyrically یک ادای احترام به Gloria Gaynor 'من زنده خواهد ماند" این آهنگ آواز از دیدگاه Cher به یک عاشق تقلب, اما یکی می تواند به راحتی تفسیر شعر در باره سرکوب جامعه است که او دیگر حاضر به تحمل. این آهنگ در مورد پیدا کردن یک قدرت در حال حرکت."

"I Wanna Dance With Somebody (Who Loves Me)” by Whitney Houston (YouTube)

"I Wanna Dance With Somebody (که من را دوست دارد)" توسط ویتنی هوستون (یوتیوب)

"یک آهنگ در مورد حسرت به دوست و به رقص با که کسی خاص. نه لزوما یک غرور سرود پس از انتشار این آهنگ همیشه محبوب با تجاوز+ جامعه اما پس از آن برجسته گنجاندن در گی نوجوان فیلم "عشق سیمون" این آهنگ تبدیل به یک نسل چند سرود برای پیر و جوان است."

"دیسکو و R&B آهنگ ها مدت طولانی است که در مورد غلبه بر ظلم و ستم و سختی. این گوهر از سال 1979 فوق العاده پیام مثبت در مورد تحقق چیزهایی که در حال دنبال کردن و دانستن است که اگر ما در حفظ و رفتن وجود دارد "ain't No توقف کری' ما در حال حاضر یک پیام است که طنین انداز تا حد زیادی با تجاوز+ جامعه است."

جایزه: 5 غرور Ballads

"'زیبا' با این پیام از توانمندی و فردیت بود در مسیر تبدیل شدن به یک سرود برای تجاوز+ جامعه اما پس از این فیلم بیرون آمد و آن شامل تصاویر مثبت از همجنسگرا و تراجنسیتی مردم تمایز آن تضمین شده بود."

"Rainbow” by Kacey Musgraves (YouTube)

"رنگین کمان" توسط Kacey Musgraves (یوتیوب)

Kacey Musgraves توصیف کرده است 'رنگین کمان' به عنوان 'یک پیام از امید برای هر کسی که در این میان،...' رنگین کمان پیکرنگاری شده است نمادی از تجاوز+ جامعه است.

"این کلاسیک از" جادوگر شهر از " است تبدیل به یک غرور سرود. اغلب دیده می شود به عنوان یک خیالبافانه فانتزی برای هر کسی که احساس گیر کرده در یک جای بد, این, الهام بخش, آهنگ وعده چیزی بهتر نهفته است فراتر از رنگین کمان. این پیام واقعا طنین انداز برای تجاوز+ مردم برای چند دهه."

"این آهنگ در مورد نشان دادن خود واقعی خود شده است آغوش به عنوان یک غرور سرود پس از انتشار آن در سال 1986. این آهنگ همچنین اسم برای Cyndi Lauper درست رنگ Tour & بنیاد که افزایش بودجه برای تجاوز+ سازمان هایی مانند کمپین حقوق بشر و متیو شپرد پایه و اساس است."

"یک غرور سرود که نسل اثرات بی اندازه دارد. Macklemore در بالا از محبوبیت خود را به آواز خواندن یک آهنگ در مورد چگونه گی عموهای باید مجاز به ازدواج. این آهنگ اتحادش را تغییر بسیاری از قلب و ذهن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن