Patanjali کاربردی برای تقویت ایمنی, گواهینامه برای Covid-19 دارو: Uttarakhand آیورودا Dept

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز رسانی: 24 ژوئن 2020 9:31:42 pm این شرکت به تازگی راه اندازی ی

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز رسانی: 24 ژوئن 2020 9:31:42 pm
From Ramdev to Jaggi Vasudev, BSF’s yoga quest changes direction این شرکت به تازگی راه اندازی یک طب آیورودا به نام Coronil این ادعا که آن را درمان coronavirus.

این Uttarakhand دولت تنظیم شده است به موضوع توجه به yoga guru Ramdev را Patanjali برای راه اندازی یک دارو ادعا می شود یک درمان برای Covid-19 با وجود استفاده از یک مجوز برای یک تقویت کننده ایمنی در برابر سرفه و تب است.

Uttarakhand آیورودا وزارت گواهینامه افسر Y S Rawat گفت: متوجه است که صادر شده به این شرکت خواستار توضیح در مورد راه اندازی 'کرونا کیت'. هنوز هم وجود دارد هیچ درمان اثبات شده برای Covid-19.

بخوانید | ASCI پرچم 50 کمپین های تبلیغاتی توسط آیورودا هومیوپاتی دارو سازان ارائه Covid-19 درمان در مارس

"Patanjali آیورودا با مسئولیت محدود تا به حال این مجوز تنها برای ساخت یک تقویت کننده ایمنی در برابر سرفه و تب است. وجود دارد هیچ چیز در خود نرم افزار مربوط به درمان coronavirus" Rawat در بیانیه ای گفت.

"ما دریافت نرم افزار از Patanjali در 10 ژوئن. این نرم افزار مورد تایید قرار گرفت و پس از معاینه توسط یک پنل در ژوئن 12, اما این شرکت تا به حال مجوز برای ساخت تنها دو-سه مواد مخدر به عنوان تقویت کننده ایمنی در برابر سرفه و تب و مواد مخدر برای coronavirus," او گفت:.

توضیح داد | از داروهای مختلف استفاده می شود برای درمان Covid-19 علائم در هند در حال حاضر

Patanjali Ayurved با مسئولیت محدود در سه شنبه راه اندازی شد آنچه آنها ادعا شد اولین طب آیورودا برای درمان Covid-19. در راه اندازی در Haridwar Ramdev ادعا کرد که 'Coronil قرص', 'Swasari Vati" و "آنو Taila' نشان داده بود "100 درصد مطلوب نتایج" در طول آزمایش های بالینی بر روی Covid-19 بيمار.

اما AYUSH وزارت به دنبال جزئیات بیشتر در مورد پزشکی و کارگردانی کرده است Patanjali و Ramdev برای جلوگیری از تبلیغات ادعا است.

اطلاع ارسال خواهد شد به شرکت تحت قانون 170 از داروها و لوازم آرایشی و بهداشتی عمل 1940 که باعث می شود آن را اجباری برای شرکت ها برای تبلیغ هر محصول در چاپ و رسانه های الکترونیکی تنها با اجازه از دولت مجوز سازمان Rawat گفت. آن هم نه حقوقی به ادعا می کنند که این محصول یک درمان برای coronavirus بدون اجازه قبلی از بخش رسمی گفت.

توسعه می آید یک روز پس از Ayush وزارت درخواست Uttarakhand مقامات دولتی مجوز برای ارائه کپی مجوز و تایید محصول جزئیات از داروهای آیورودا.

این وزارتخانه در بیانیه ای می گوید که Patanjali Ayurved Ltd خواسته شده است برای ارائه در اولین جزئیات از نام و ترکیب داروهای بودن ادعا را درمان Covid-19; سایت(s)/بیمارستان(s) که در آن پژوهش انجام شد; پروتکل حجم نمونه نهادی کمیته اخلاق ترخیص CTRI ثبت نام و نتایج داده های مطالعه(ies) و برای جلوگیری از تبلیغات/انتشار چنین ادعا می کند تا این موضوع است که بموقع مورد بررسی قرار گرفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن