مینه سوتا را dairy farms مبارزه برای شکستن حتی اما ارائه افزایش عمده به اقتصاد دولتی

که فقط یکی از نتیجه گیری های کشیده شده با فرمت مربی مگان رابرتس اقتصاددان Joleen Hadrich و ارشد اقتصادی تاثیر

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399

که فقط یکی از نتیجه گیری های کشیده شده با فرمت مربی مگان رابرتس اقتصاددان Joleen Hadrich و ارشد اقتصادی تاثیر تحلیلگر Brigid پهلو در "نقش دامداران در مینه سوتا اقتصاد."

پهلو گفت او و همکارانش علاقه مند بودند در درک آنچه اتفاق می افتد در حال تغییر سریع صنایع لبنی در مینه سوتا و "چه پیامدهای اقتصادی برای جوامع ما".

این تجزیه و تحلیل نشان داد به طور متوسط 2019 بود "بسیار مورد نیاز چرخش برای برخی از مینه سوتا دامداران" در حالی که اپراتورهای دیگر "تجربه ششم-سال متوالی ضرر و زیان است."

ایالات متحده وزارت کشاورزی سرشماری کشاورزی اطلاعات نشان داد که از ماه مه این سال مینه سوتا بود 2,456 فتح کرد گرفته شد کل dairy farms. که حدود 2000 کمتر از 10 سال پیش است. اما با وجود کاهش "تعداد گاوهای شیری کاهش یافته است فقط کمی" در این گزارش است.

"این گزارش نشان می دهد چقدر مهم لبنی همچنان برای ایالت مینه سوتا به خصوص در مناطقی مانند جنوب شرقی مینه سوتا" پهلو گفت. "و همچنین اهمیت ادامه حمایت از ما دامداران به عنوان چهره آنها این تغییرات است."

مزیت اقتصادی

Stearns, موریسون و وینونا شهرستان بالاترین در کشور برای تولید فرآورده های لبنی. پهلو گفت: کسب و کارهای محلی در نزدیکی مزارع لبنی از جمله مواد غذایی حیوانی تولید کنندگان غلات در مزارع و دیگر محصولات کشاورزی در عملیات بالای صنایع متاثر از دولت dairy farms.

"یکی از چیزهایی که واقعا درایوهای اقتصادی از مزارع این است که آنها با استفاده از بسیاری از منابع محلی," پهلو گفت. "و مینه سوتا به طور خاص با سابقه ای طولانی در dairying خوب عرضه زنجیره ای ساخته شده است تا در اطراف آن است."

این گزارش که به بررسی چگونگی dairy farms کمک به اقتصاد محلی به این نتیجه رسید که به طور متوسط مینه سوتا مزرعه های لبنی تولید 1.6 میلیون دلار به اقتصاد کشور و نزدیک به $48,000 محلی و مالیات دولت است.

"در حالی که تولید کنندگان لبنیات خود را ببینید و کمی سود و یا حتی ضرر و زیان هزینه های خود را به منظور بالا بردن گاو شیری و تولید شیر, تولید قابل توجهی فعالیت در مینه سوتا اقتصاد" در این گزارش است.

محصولات لبنی را تشکیل می دهند تقریبا 10 ٪ از دولت کل کشاورزی و فروش محصول و مینه سوتا صادرات نزدیک به 5 درصد از کل لبنی صادرات در ایالات متحده با ارزش $251 میلیون, با توجه به وزارت کشاورزی سرشماری Ag اطلاعات است.

جدید شکستن حتی خوانده شده را علامت

بر اساس این گزارش, مینه سوتا, dairy farms — که زیان قبل از 2019 — نیاز به تولید حدود 4000 $در هر گاو به شکستن حتی با عملیات خود را. متوسط لبنی عملیات در مینه سوتا ساخته شده $224 هر گاو در سود یا $396 زمانی که پرداخت نشده نیروی کار و مدیریت هزینه برداشته شد از این معادله است.

"این بستگی دارد به مقدار زیادی در مزرعه و مدیریت است که می رود به چگونه به خوبی آنها می توانند خود را مدیریت گله و مدیریت بازار و همچنین" پهلو گفت.

به طور متوسط در این گزارش به این نتیجه رسیدند که یک مینه سوتا مزرعه های لبنی صرف $882,160 به تولید شیر در سال گذشته با $384,330 که رفتن به هزینه های نیروی کار. متوسط لبنی عملیات تا به حال 11 استخدام دست, این گزارش گفت:.

در حالی که بسیاری از فراورده های لبنی اپراتور برنامه ریزی شده برای ادامه به سمت پایین شیفت "آنها همچنین مطمئن نیستید چگونه به نیروی تازه یافتن از قابل توجه مزرعه ثروت از دست رفته در سال های اخیر" در این گزارش است.

با وجود این سناریو ترسناک, این گزارش گفت: این یک "تغییر استقبال از سال 2018 زمانی که دمای مینه سوتا مزرعه های لبنی تولید شده منفی $191.55 هر گاو از دست دادن" و متوسط لبنی عملیات در دولت گزارش مثبت سود برای سال گذشته است.

"پس از چند سال از افسرده شیر قیمت 2019 داده ها نشان می دهد که قبل از همه گیر بسیاری از مینه سوتا مزارع بودند و در نهایت عامل در یک مزرعه در سطح تراز بین سود و ضرر" گفت: این گزارش. "نیمه دوم سال 2019 شد و از نظر مالی مثبت برای صنایع لبنی با بهبود مزرعه دروازه قیمت شیر دریافت, در علاوه بر این به دولت فدرال و دولت حمایت پرداخت" اظهار داشت: تجزیه و تحلیل.

شیر هنوز هم جریان با وجود COVID-19

مزارع لبنی در مینه سوتا تولید شده در مجموع 9.8 میلیارد پوند شیر در سال گذشته بود که به ارزش حدود 2 میلیارد دلار در این گزارش گفت:. که شیر در ادامه به جریان در طول بیماری همه گیر.

"صنعت لبنی در دولت بسیار زیبا بود پایدار از طریق COVID-19 و ما همچنان به تولید شیر تقریبا در همان سطح" پهلو گفت. "بنابراین ما لزوما در انتظار یک تغییر بزرگ در شرایط اقتصادی تاثیر است."

صنایع لبنی در وضعیت اب و هوای خرید اینترنتی از COVID-19 بهتر از کشورهای دیگر. در حالی که COVID-19 مجبور کشاورزان در کشورهای همسایه به تخلیه شیر, مینه سوتا لبنی اپراتورهای اجتناب شود نیاز به انجام است که با توجه به مینه سوتا تولید شیر ارتباط است.

"ما می تواند نوشتن بسیار متفاوت گزارش اگر ما در سواحل شرق" گفت: مگان رابرتز فرمت مربی. "صنعت وجود دارد به شدت به گردشگری و مهمان نوازی و آن را هنوز به بهبود می یابند."

به عنوان لبنی زنجیره تامین مختل شد توسط stay-at-home سفارشات پهلو وجود دارد گفت: "کمتر تقاضا برای عمده فروشی شیر, کارتن شیر فله کیسه و جعبه پنیر." اما وجود دارد بیشتر تقاضا برای اقلام لبنی بسته بندی شده برای خرده فروشی تنظیمات مانند کوزه و کیسه های از پنیر خرد شده.

"این عدم تطابق عرضه و تقاضا باعث موقت کمبود برای فروشگاه های خرده فروشی و کاهش قیمت برای دامداران گفت:" این گزارش آمده است که قیمت در این سال که دامداران برای شیر بود "به عنوان بالا به عنوان $18.02 در هر وزنی قبل از همه گیر اما کاهش یافته است به عنوان کم به عنوان $10.68 در هر وزنی در اواخر ماه آوریل" است که 40 ٪ کاهش.

مینه سوتا صنایع لبنی بودن لبه پنجره رساند تا با مدارس است که در ادامه تابستان برنامه تغذیه گفت: Hadrich, "باز نگه داشتن یک خط لوله بین مزارع و مصرف کنندگان است."

برای سال 2020 پهلو نمی بینم به این بیماری همه گیر به عنوان یک عامل در تغییر دولت تاثیر اقتصادی از آن dairy farms.

"ما واقعا باید گرد و صنعت و بنابراین من فکر می کنم از نظر اقتصادی تاثیر نظر است که پایدار خواهد ماند" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن