تا: مرد مورد ضرب و شتم تا برای 'حمله به کودک می میرد; چهره ها پیشنهاد قتل شاه

نوشته شده توسط Amil <url> | Noida | منتشر شده در تاریخ: 23 ژوئن 2020 2:12:40 am پلیس حفظ وجود

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399
نوشته شده توسط Amil <url> | Noida | منتشر شده در تاریخ: 23 ژوئن 2020 2:12:40 am
Up man beaten to death, Saharanpur mob beat man to death, Uttar Pradesh police پلیس حفظ وجود دارد هیچ موردی از "cnn" و که قربانی شد, متهم به تلاش برای قتل در همان ایستگاه پلیس.(بازنمودی)

35 سال درگذشت طول درمان در دئوبند بیمارستان پس از ضرب و شتم توسط مردم خشمگین در سهرنپور منطقه اوتار پرادش به اتهام حمله به یک جزئی.

با توجه به ن ظ در دئوبند ایستگاه پلیس قربانی, Israr بود گوشه توسط اراذل و اوباش در دوشنبه شب بود و مورد ضرب و شتم با چوب و میله. او با عجله به بیمارستان نزدیک در دئوبند اما درگذشت در طول درمان.

پلیس حفظ وجود دارد هیچ موردی از "cnn" و که قربانی شد, متهم به تلاش برای قتل در همان ایستگاه پلیس.

SP (شهرستان) سهرنپور, Vineet <url> گفت: "پلیس مطلع شدند در روز پنج شنبه شب که یک مرد Israr شده بود مورد حمله یک جمعیت. در تحقیقات مشخص شد که این مرد تا به حال همان روز سرقت از یک موتور سیکلت بود و حمله جزئی با یک شیء تیز. در تلافی حمله به فرزند یک گروه از روستاییان حمله متهم کرده است. در طول این حمله متهم صدمات پایدار (و تسلیم پس از آن)."

<url> گفت: اصرار خانواده به نام 11 نفر و دستگیری ساخته خواهد شد به زودی.

یک ادعا, تصویری از حادثه ای که به اشتراک گذاشته شده به طور گسترده ای در رسانه های اجتماعی نشان می دهد یک مرد دروغ گفتن در یک جنین موقعیت به عنوان مردان با چوب او را احاطه کرده اند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن