کالج هاکی مردان: چه کسی شما را در یک زمان تمام Bulldogs فانتزی پیش نویس ؟

خوب یک روز در هفته گذشته — بین کم عمق تلاش برای rile یک دیگر تا آن را شبیه یک آشفته فانتزی پیش نویس به عنوان K

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399

خوب یک روز در هفته گذشته — بین کم عمق تلاش برای rile یک دیگر تا آن را شبیه یک آشفته فانتزی پیش نویس به عنوان KDAL بروس Ciskie من 9 ورزش' ژاک اشنایدر و اخبار تریبون مت Wellens انتخاب شده خود را در همه زمان Bulldogs مردان هاکی تیم است.

در یک طرح ساخته شده توسط Ciskie خود سه نفر هر انتخاب 12 جلو, شش defensemen و دو goaltenders در یک روز مار پیش نویس است. سپس خود را فهرست اسامی ارسال شد به سابق دیرین Bulldogs ورزشی اطلاعات مدیر باب Nygaard رتبه بندی می شود هر چند جانباز از 37 سال در دانشگاه مریلند نمی دانم که در تیم بود که.

"قرار دادن این سه باشگاه در یک round-robin مسابقه و شما مطمئن شوید که برای دیدن مقدار زیادی از 3-on-3 OTs" گفت: Nygaard که متوجه یک تعداد قابل توجه goaltenders نمی شد در میان شش پیش نویس.

UMD goalie Bob Mason (1) in 1983. (File / News Tribune)

UMD دروازه بان باب میسون (1) در سال 1983. (فایل / News Tribune)

باب ماسون ریک کستی گلن 'چیکو' Resch و چاد اریکسون تصویب شد بیش از, که تمام شد-اسکیت بازان آمریکایی Ron Busniuk و موری Keogan.

"باب ماسون باید حداقل یک نسخه پشتیبان تهیه در یکی از این سه باشگاه" Nygaard گفت. "من گفته شده (چون من هنوز در کالج پس از آن) است که عملکرد خود را در 1982-83 بود یکی برای سنین — به عنوان آشکار خود را WCHA جایزه MVP — برای یک دروازه بان که باشگاه به پایان رسید در نیمه پایین از شش تیم لیگ است."

به طور کلی سه تیم در کنار هم قرار توسط Wellens اشنایدر و Ciskie شامل شش Hobey بیکر یادبود برندگان جایزه, 21 همه آمریکایی و 15 NCAA قهرمانان ملی. در اینجا سه تیم در جهت Nygaard رتبه بندی آنها.

برای بیشتر در عمق بحث و گفتگو در مورد هر یک از این تیم Wellens و اشنایدر خواهد بود ظاهر می شود با Ciskie در بروس Ciskie نشان می دهد از 10-11 صبح پنج شنبه و جمعه در KDAL 610 هستم و 103.9 FM.

Hobey بیکر فینالیست/برندگان: 4/3

همه آمریکایی ها: 9

NCAA قهرمان: 6

مت استراتژی: من می خواستم برای ساخت تیم من از خالص کردن همین دلیل است که من در زمان دو بار قهرمان ملی goaltender شکارچی شپرد با اولین کلی انتخاب و سپس دستگیر defensemen تام Kurvers و هنجار Maciver دفعه بعد در اطراف. احتمالا واهی که لایحه Watson, Derek پلانت برت هال یا کیت "Huffer" Christiansen خواهد بود در اطراف آن زمان نام من آمد تا دوباره در چهارم و پنجم دور اما من آمد خوب با من کنار چهار میدارد — تقویت خط آبی و حتی بیشتر با کورت Giles و نیل Pionk در حالی که توقیف دو Hobey برندگان در تاریخ Lessard و کریس Marinucci جلو. پس از آن من به خصوص افتخار به تعدادی از شخصیت قوی بچه ها — و خوب بازیکنان هاکی بیش از حد — در Karson Kuhlman اندرو کارول و Shjon Podein. من در زمان Brant Nicklin با آخرین انتخاب از پیش نویس دانستن شپرد هرگز ترک چین و او می تواند با استفاده از صدایی خوب هیئت مدیره بر روی نیمکت. هیچ کس بهتر از Nicklin مرد پشت UMD فعلی goaltending سلسله.

باب را: اگر شما پت Boutette محور خود خط سوم شما باید لود شود. به علاوه که D-سپاه چراغ. و البته وجود دارد که Shep همکار.

Hobey بیکر فینالیست/برندگان: 2/2

همه آمریکایی ها: 8

NCAA قهرمان: 7

ژاک استراتژی: پس از استفاده از شماره 2 انتخاب کنید در goaltender سه بعدی من پنج میدارد بودند مورد استفاده در مواد منفجره خط بالا با همه آمریکایی به جلو دو نفر از آنها Hobey بیکر برندگان. من آزادانه سعی کردم به استفاده از اسکات Sandelin دو سوم از یک خط استراتژی پیش نویس twosomes مانند Connollys — مایک و جک — و الکس Iafallo-دومینیک Toninato. رو به جلو گروه چهار بیشتر از همه آمریکایی ها و از همه مهمتر بسیاری از رهبران است. چهار نفر از من پایین شش تن برخی از مرتب کردن بر اساس نامه در دانشگاه مریلند.

دفاعی من برداشت من پر زرق و برق " میدارد از جاستین Faulk و Mikey اندرسون در اوایل اما بعد از جفت آنها را با "ثابت" میدارد نیک ولف و اندی Welinski. دوباره هدف این بود که به ترکیب بالا پایان با استعداد بالا به پایان شخصیت و قلب است. برت Hauer و برت لارسون در سومین جفت شدن می کند که به عنوان قرار دادن یک آمریکایی با کاپیتان سابق.

پایان دادن به عقب است به خوبی به عنوان آن می شود با الکس Stalock به خصوص با یک تیم است که می تواند نمره بنابراین من با استفاده از پشتیبان گیری دروازه بان انتخاب کنید در یکی از دوران کودکی علاقه مندی ها و برداشت Taras در Lendzyk. با دو goalies که عشق را به بازی جن ما برای اطمینان حاصل کنید که یک دروازه بان هدف در برخی از نقطه.

باب را: جلو آنها متعادل ترین از سه تیم و شما نمی توانید به اشتباه با الکس بین لوله ها.

Hobey بیکر فینالیست/برندگان: 3/1

همه آمریکایی ها: 4

NCAA قهرمان: 2

بروس استراتژی: با تمام احترام به UMD را به جلو در طول سال ها من دیدم دفاع و goaltending به عنوان عمیق تر گروه, بنابراین من قرار دادن یک اولویت در گرفتن جلو زود است. با نگاهی به گذشته, من احتمالا بیش از حد از یک اولویت است که ژاک و مت swooped در و رو defensemen کورت Giles و Mikey اندرسون که هدف من قبل از من می تواند. سپس من دست پاچه و شروع به گرفتن defensemen. این است که چرا من بدبو در فانتزی های ورزشی. به هر حال من دوست دارم تیم من بدون توجه به آنچه در باب می گوید. من واقعا دوست دارم من بازی قدرت بالقوه با تشکر از اسکات Perunovich تحریک برای برت هال و درک پلانت. مک گرگور شارپ می توانید برنده چند faceoffs در مجازات کشتن. دن Lempe, Plante و کیت "Huffer" Christiansen بودند در مراکز بزرگ. بچه ها مثل هاروی Flaman (نگاه او) اسکات Carlston گرگ مور و جاستین Fontaine می توانید با پر کردن net. جیمی جانسون بود نیک ولف قبل از نیک ولف بود و حتی به دنیا آمد و در کمال Geisler یک بازیکن بزرگ و رهبر در طول اسکات Sandelin را اوایل سال در دانشگاه مریلند. در نهایت آن را آسان برای فراموش کردن شکارچی Miska و Kasimir Kaskisuo هر دو رفو خوب goalies قبل از شکارچی شپرد قدم در گرفت و تمام سوابق خود را.

باب را: آیا آن را نمی تواند چیزی برای دیدن Huffer بدنه پلانت, Perunovich و Lempe (در نقطه) کار قدرت بازی ؟



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب