محلی مشاهده: کسانی که از دیدگاه متفاوت نیاز به گوش دادن به هر یک از دیگر

در حالی که صدا مانند یک زمین بسیار مخربی ایده فکر می کنم آخرین باری که شما احساس واقعا و عمیقا شنیده می شود. ت

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399

در حالی که صدا مانند یک زمین بسیار مخربی ایده فکر می کنم آخرین باری که شما احساس واقعا و عمیقا شنیده می شود. تصور کنید زمانی که فرد با آنها شما را در مکالمه به نظر می رسید به مراقبت تنها در مورد شما و آنچه شما بودند گفت: در آن لحظه. آنها در حال انتظار برای یک شانس برای پاسخ به قرار دادن خود را در "سنت دو" یا به اختلاف و یا استدلال می کنند بیش از آنچه که شما می گفتند. آنها به شما هدیه ای از توجه اعتبار و پشتیبانی.

مظهر یک فرد با داشتن این هدیه از حضور و لطف است دوست من لیندا Powless. لیندا همسر مرحوم دکتر رابرت Powless یک مرد محبوب این جامعه و یک قصه گو فوق العاده.

شوهر من و من تا به حال افتخار بودن دوستان از Powless خانواده برای بسیاری از سال و اغلب این فرصت را به جمع آوری برای مکالمه و یک وعده غذایی در خانه خود را. باب خواهد به ما بگویید که در بسیاری از داستان های فوق العاده از گذشته بازگویی نیست خود را بزرگ بسیاری در زندگی موفقیت مانند اخذ دکترای خود را در آموزش و پرورش و یا اینکه رئیس جمهور از کوه Senario کالج, اما به جای همکارش که به اتمام همه کار برای دکترای خود را با برنامه و به سادگی مسدود وقتی که آمد آن زمان به دفاع از آن. او توضیح داده که مرد درد مقعد ساعت قادر به صحبت می کنند و نگه داشتن او را از دریافت مدرک خود را. شما می توانید از گوش همدردی و شفقت باب احساس است که انسان خود را در بازگویی داستان یک داستان است که استیو و من عاشق و شنیده چندین بار و یکی که لیندا شنیده می شود به مراتب بیشتر است.

آنچه که به من زده هر زمان لیندا فضل و صبر و احترام در به طور کامل گوش دادن به داستان او شنیده بود به طوری که اغلب هرگز قطع او را با "آه باب نیست که داستان دوباره" یا excusing خودش را به شام ظروف در حالی که ما گوش. واضح بود که مشترک همکاری افتخار متقابل حضور و احترام.

امروز جامعه ما و پنجه نرم با تقسیم بیش از چگونه به بازگشایی ما و کشور ما می تواند استفاده از همه بیشتر از هدیه ای است که به طور کامل شنیده می شود. به عنوان یک روحانی, من آموخته اند که شفا می آید از داشتن کسی که عمیقا گوش دادن به خصوص در یک بحران.

بله من اغلب دعا با مردمی است که می تواند ارائه شفا راحتی که ممکن است به سهولت هر دو روحی و جسمی درد. نماز ممکن است پس از گوش دادن فعال گوش دادن به داستان است که ممکن است هرگز گفته شده است به غم و حسرت "چه ifs" و "اگر onlies." گوش دادن است بخشی جدایی ناپذیر از هر برخورد.

شفا اغلب زمانی رخ می دهد که مردم از نظرات متفاوت و اعتقادات برخی به شدت برگزار می شود به اشتراک گذاری داستان های خود را. این امر به ویژه زمانی که یک طرف احساس می کند که قدرت کمتر و یا می گویند در این موضوع است. امکان درک دیدگاه دیگر اتفاق می افتد زمانی که ما واقعا گوش دادن و شروع به درک چگونه فرد دیگری ممکن است نگه دارید دیدگاه متفاوت. ما گوش دادن و سپس روش های مشاوره از استفان کاوی نویسنده کتاب "7 عادت های بسیار موثر مردم" که می گوید: "گوش دادن به قصد درک به پاسخ نیست."

امید متولد شده است از امکان تبدیل شدن به یک مطلب ملل متحد هنگامی که ما در گوش دادن به دیگران با قلب باز و ذهن است. همه ما را بهره مند از ارج احترام و واقعا گوش دادن به دیگران است.

Terese Tomanek از دلوت است در تماس روحانی در Essentia سلامت و در تپه های جوانان و خانواده خدمات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب