بورگوم باز می شود تا داکوتای شمالی به بزرگتر گردهمایی با مقررات

دستورالعمل خواهد بود منتشر شده و نهایی اواخر جمعه شب یا شنبه, اما او گفت: آنها اساسا اجازه می دهد یک محل حوادث

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399

دستورالعمل خواهد بود منتشر شده و نهایی اواخر جمعه شب یا شنبه, اما او گفت: آنها اساسا اجازه می دهد یک محل حوادث در 50 درصد از ظرفیت خود را بلافاصله شروع به 250 نفر است.

آن را به عنوان رول تابستان که در اطراف عروسی, مراسم, ضیافت, رویدادهای ورزشی, کنسرت ها و دیگر بزرگتر اجتماعات برگزار می شود.

قبلا موسیقی و مکانهای تفریحی و همچنین مراکز تفریحی و ورزشی در عرصه های بسته شده بود تحت سفارشات قبلی.

بورگوم گفت: فاصله مناسب باید به یک اولویت در سالن با سیستم های پرداخت بدون تماس.

فرماندار مشورت با انواع برگزاری اپراتورهای ایالت از جمله رهبران Fargodome و Alerus مرکز در گرند فرک و همچنین مقامات بهداشتی دولت به بحث در مورد گزینه های.

با وجود امکان گردهمایی بورگوم گفت: او را تشویق تقریبی 20 درصد از اهالی داکوتای شمالی که در معرض خطر تبدیل شدن به طور جدی بیمار با این ویروس شاید به نظر دور ماندن در این تابستان.

به عنوان مثال او گفت که آنها ممکن است بخواهید به تماشای یک عروسی و یا دریافت آنلاین به جای حضور در این رویداد.

در میان کسانی که در معرض خطر گفت: در ادامه به کسانی که بیش از سن 65 سالگی و مردم با شرایط بهداشتی اساسی مانند سرطان یا دیابت است.

بورگوم گفت: دولت هرگز در "مرحله بحرانی" در این بیماری همه گیر خواهد بود که بالاتر از سطح خطر بالا که در آن دولت شده است از ماه مارس.

در آینده گفت: دولت ممکن است حرکت به کم خطر فاز جایی که او فکر می کند می تواند حتی بزرگتر از تجمعات مردم و سپس در نهایت به "طبیعی است."

فرماندار گفت: او می تواند حرکت دولت به خطر متوسط به دلیل افزایش در تست بیشتر تماس ردیابی ادامه داد: انزوا برای کسانی که با ویروس و یا در معرض خطر و با بیمارستان ها هستند که بهتر مجهز به رسیدگی به طور جدی بیمار است. بستری شدن در بیمارستان کاهش یافته است پنج شنبه توسط سه نفر به 35 نفر است.

وجود دارد 2,310 دفاع کرد گرفته شد تست های انجام شده در سطح ایالت شنبه با 1,404 که قبلا تست نشده افراد است. این به ارمغان می آورد تعداد کل آزمون تکمیل به 60,492 در 51,715 افراد است.

از 51,715 افراد مورد آزمایش در داکوتای شمالی تا کنون 11,453 شده اند در Cass County, که همچنان به دولت نقطه داغ به عنوان شهرستان برای اولین بار از زمان به بیش از 1000 موارد گزارش شده.

در حالی که این شهرستان به حساب 58 درصد از ایالت موارد و 82 درصد از موارد جدید گزارش روز شنبه آن را تنها برای حساب 22% از آزمایشات است.

بورگوم گفت: دولت با هدف تست 4000 نفر در هر روز تا پایان ماه مه در حالی که افزایش Cass County آزمون اعداد و انجام بیش از سالگی یا "سریال" آزمون ها در دراز مدت مراقبت از امکانات تولیدی و یا که در آن شیوع ممکن است رخ دهد.

او گفت: وجود دارد در ادامه به برخی از شهرستانهای استان در کشور است که هنوز هم لازم نیست که هر گونه موارد گزارش شده.

داکوتای شمالی وزارت بهداشت در روز جمعه گفت که تست مثبت برای COVID-19 در Cass County رسیده 1,032 با 43 مورد جدید در روز پنج شنبه..

دو بیشتر اهالی داکوتای شمالی درگذشت ویروس پنجشنبه آوردن این دولت در مجموع به 42. هر دو از افراد ادعا شده توسط این ویروس بودند و مردان با شرایط از پیش موجود یکی در 40s خود را در چنگال بزرگ شهرستان و دیگر در 90s در Cass County است. در سراسر کشور 83,947 که مردم از COVID-19 با توجه به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از افزایش 1,701 از قبل از روز است.

چنگال بزرگ شهرستان است و سوم شخص در 40s خود را به مرگ این ویروس در داکوتای شمالی. از 42, مرگ و میر, 27 شده اند در سن 80 یا بالاتر با نه سالخورده 70-79 یک سنی 60-69 و دو سالخورده 50-59.

در حالی که 948 از 1,761 موارد مثبت در داکوتای شمالی بوده است در افراد سالخورده 39 یا جوانتر شده اند وجود دارد صفر و میر در این گروه سنی و 622 گزارش به بهبود است.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب