نیاز به شرکت های بزرگ بیشتر پشتیبانی: Sumariwalla

دو و میدانی فدراسیون هند (AFI) رئیس جمهور Adille Sumariwalla به دنبال یک همکاری نزدیک با شرکت ها به هند رقابتی

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399

دو و میدانی فدراسیون هند (AFI) رئیس جمهور Adille Sumariwalla به دنبال یک همکاری نزدیک با شرکت ها به هند رقابتی تر در بازی های المپیک است.

او صحبت کردن در یک وبینار توسط سازمان ورزش برای همه به علامت بین المللی المپیک روز در موضوع 'ساخت یک ورزشکار المپیک'.

Sumariwalla سابق اسپرینتر که نماینده این کشور در بازی های المپیک مسکو در سال 1980 گفت: "من فکر نمی کنم هر فدراسیون می تواند زنده ماندن بدون بودجه شرکت های بزرگ.

"ما برخی از کمک های مالی. با این حال دولت بودجه بسیاری از برنامه ها اما نه ملی فدراسیون. این پشتیبانی از ورزشکاران و مربیان است. بنابراین شرکت ها نیاز به تراشه برای همکاری با فدراسیون و دولت باید آن را به عنوان بخشی از ملت-ساختمان."

ساختمان یک اکوسیستم

AFI رئیس جمهور نیز احساس شرکت ها نیاز به پشتیبانی از این سیستم نه تنها در تلاش برای درایو بازاریابی مسافت پیموده شده از طریق خود برنامه.

"ما می توانیم یک هیئت ویژه با شرکت های بزرگ دولتی و فدراسیون و کنترل تمام زیرساخت ها و ساخت اکوسیستم است که ما به شدت نیاز به," او اضافه شده است.

در حال توسعه المپیک در سطح ورزشکاران Sumariwalla توضیح داد که رویکرد دو جانبه راس دو و میدانی بدن به شرح زیر است, با یکی به صورت مردمی و دیگری برای ورزشکاران نخبه است.

"مردمی است که بخش سخت تر است و آن را یک استراتژی بلند مدت است. ما نیاز به قرار دادن ساختار و برنامه و فرآیندها و منابع است. اما از همه مهمتر ما باید صبر" او گفت:.

"ما انجام بزرگترین مردمی برنامه ملی بین منطقه دو و میدانی قهرمانی آغاز شده است که با 90 ولسوالی های شرکت کننده از 15 سال پیش تا 500 منطقه در سال گذشته در حوادث خاص در زیر 14 و 16 سطح است.

شناسایی استعداد

در سال گذشته ما شروع به شناسایی استعداد و ارزیابی آنها را بیش از 14 پارامترهای از ملاقات کنید و سعی کنید برای دریافت بهترین.

"پس از 15 سال ما در حال حاضر یک زن و شوهر از تاریخ قهرمان جهان و دانشگاه های جهان قهرمان."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب