هنگامی که بهترین زمان برای دیدن ستاره دنباله دار NEOWISE عبور ؟ (شانس بعدی است که در 6,800 سال)

ستاره های دنباله دار مثل این نیست همیشه قابل مشاهده برای چشم غیر مسلح دانشگاه داکوتای شمالی پروفسور مایک Gaffe

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399

ستاره های دنباله دار مثل این نیست همیشه قابل مشاهده برای چشم غیر مسلح دانشگاه داکوتای شمالی پروفسور مایک Gaffey گفت. این بستگی به این دارد که چگونه نزدیک آن به زمین و نحوه فعال در آن است.

"اکثر ستاره های دنباله دار هستند بیش از حد کم نور دیده می شود بدون تلسکوپ" گفت: Gaffey یک کارشناس در اجرام آسمانی مانند ستاره های دنباله دار.

ستاره دنباله دار که در ناسا می گوید که 3 مایل گسترده ای از یخ ساخته شده است. این برای اولین بار کشف شده در مارس توسط ناسا نزدیک به زمین شی Wide-field Infrared Survey Explorer (NEOWISE) ماموریت. آن را در دوده چپ بیش از شکل گیری منظومه شمسی در 4.6 میلیارد سال پیش ناسا می گوید.

به عنوان ستاره های دنباله دار در مدار نزدیک به خورشید آنها را حرارت بالا و فشار گازها و گرد و غبار در درخشان سر همان چیزی است که به شکل دم کشش در سراسر آسمان است.

Processed data from the WISPR instrument on NASA’s Parker Solar Probe shows greater detail in the twin tails of comet NEOWISE, as seen on July 5. The lower, broader tail is the comet’s dust tail, while the thinner, upper tail is the comet’s ion tail.
(Photo credit: NASA/Johns Hopkins APL/Naval Research Lab/Parker Solar Probe/Guillermo Stenborg)

پردازش داده ها از WISPR ابزار در ناسا پارکر خورشیدی کاوشگر نشان می دهد جزئیات بیشتر در دوقلو دم از ستاره دنباله دار NEOWISE به عنوان دیده می شود در جولای 5. پایین تر و گسترده تر دم این دنباله دار را از دم گرد و غبار در حالی که نازک فوقانی دم این دنباله دار یون دم. (عکس های اعتباری: ناسا/دانشگاه جانز هاپکینز APL/Naval Research Lab/پارکر خورشیدی کاوشگر/Guillermo Stenborg)

چگونه به مشاهده ستاره دنباله دار NEOWISE

ناسا می گوید اگر شما به دنبال در آسمان بدون کمک یک تلسکوپ یا دوربین دوچشمی, ستاره دنباله دار "به احتمال زیاد شبیه فازی با یک بیت از یک دم." با استفاده از مجموعه ای از دوربین دوچشمی کمک خواهد کرد که مردم دیدن ستاره دنباله دار روشن تر Gaffey گفت.

برای کسانی که امید به گرفتن یک نگاه اجمالی ستاره دنباله دار در اینجا چیزی است که ناسا توصیه می کند:

  • پیدا کردن یک نقطه دور از شهر با چراغ نمایش unobstructed از آسمان پوشیده از ابر;

  • فقط پس از غروب آفتاب نگاه زیر دب اکبر در شمال غربی آسمان صاف;

  • اگر شما آنها را دوربین دوچشمی یا یک تلسکوپ کوچک به دریافت بهترین نمایش از این نمایش خیره کننده.

Skychart showing the location of Comet C/2020 F3 just after sunset, July 15 through 23.
(Credits: NASA/JPL-Caltech)

Skychart نشان دادن محل از دنباله دار C/2020 F3 فقط پس از غروب آفتاب جولای 15 از طریق 23. (اعتبار: ناسا/JPL-Caltech)

زمانی که برای دیدن آن

WDAY هواشناس جسی Ritka گفت: این آخر هفته ممکن است بهترین زمان برای مشاهده دنبالهدار.

جمعه را ممکن است طوفان شدید باران و ابرها اما آسمان ممکن است واضح تر و شنبه و یکشنبه. او گفت: بهترین زمان برای دیدن ستاره دنباله دار پس از غروب آفتاب خواهد بود از 10 p. m. به نیمه شب.

علاوه بر این, اگر مردم می خواهید برای گرفتن یک عکس از آن آنها نیاز به مجموعه ای از پنج تا 15-قرار گرفتن در معرض دوم برای بهترین نتایج.

این نیز قابل مشاهده فقط قبل از طلوع آفتاب با توجه به Gaffey اشاره کرد که در طول شب آن را به بهترین نگاه به بخش شمال غربی آسمان و در سپیده دم به شرق.

"ستاره دنباله دار خواهد بود نزدیک به ما در جولای 22, اما واقعا این آخر هفته خواهد بود که ما در حال نزدیک شدن ماه جدید در جولای 20, بنابراین وجود خواهد داشت نه یک ماه روشن در آسمان به ستاره دنباله دار به نظر می رسد بیشتر ضعف" Ritka گفت.

ستاره دنباله دار هنوز هم قابل مشاهده از طریق پایان ماه ژوئیه اما پس از چهار شنبه, جولای 22, آن شروع خواهد شد و به سمت لبه بیرونی منظومه شمسی بنابراین نمی توان آن را به عنوان پر جنب و جوش و یا آسان به نقطه.

"اما خوشبختانه آن را یک شب مشاهده پدیده بنابراین ما چندین شانس بیشتری به آن نقطه بدون در نظر گرفتن آب و هوا," او گفت:. "و آیا سعی کنید به آن را گرفتن پس نمی توان آن را در منظومه شمسی ما برای یکی دیگر از 6,800 سال!"

اطلاعات بیشتر در مورد ستاره دنباله دار با این ناسا تصویری:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن