بزرگ چین, دیوار موتور, نشانه های تفاهم نامه با ماهاراشترا به سرمایه گذاری $1 میلیارد

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 16 ژوئن 2020 6:33:18 pm در نمایشگاه خودرو برگزار شد در ف

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 16 ژوئن 2020 6:33:18 pm
در نمایشگاه خودرو برگزار شد در فوریه سال GWM اعلام کرده بود که آن را نیز برنامه ریزی برای سرمایه گذاری در باتری های تحقیق و توسعه و تولید در هند برای تقویت و سرعت بخشیدن به "هند برق استراتژی".

چینی تولید کننده خودرو گریت وال موتور (GWM) اعلام کرد که آن را به حال امضا تفاهم نامه با ماهاراشترا دولت برای راه اندازی یک مرکز تولید در کشور است که آن را به دست آورده بود از جنرال موتورز (GM).

خبرگزاری PTI گزارش داد که این کارخانه اگر باز خواهد بهانه سرمایه گذاری از $1 میلیارد دلار (حدود 7,600 تومان کرور روپیه) در یک روش مرحله به مرحله و ارائه فرصت اشتغال به بیش از 3000 نفر است.

"این امر می تواند بسیار خودکار گیاه در تلگن (در نزدیکی پونا) با پیشرفته رباتیک, فن آوری یکپارچه در بسیاری از فرآیندهای تولید" پارکر شیعه, مدیر عامل از شرکت تابعه از GWM نقل است گفت: در بیانیه ای.

"به طور کلی ما متعهد به 1 میلیارد دلار سرمایه گذاری در هند در یک مرحله به مرحله شیوه ای است که به کارگردانی نسبت به تولید در کلاس جهانی هوشمند و بیمه محصولات R&D مرکز ساختمان زنجیره تامین و فراهم کردن شغل برای بیش از 3000 نفر در یک روش مرحله به مرحله," او اضافه شده است.

در ماه ژانویه این سال GWM حال امضا توافق نامه برای به دست آوردن گیاه از تولید کننده آمریکایی جنرال موتورز.

این کارخانه دارای امکانات مانند تدارکات و توزیع, مرکز آموزش, مرکز, مدیریت پروژه, ساختمان اداری, ساختمان اداری و امکانات عمومی مرکز.

GMW تولید خواهد شد آن EV و SUV مدل در کارخانه.

در نمایشگاه خودرو برگزار شد در فوریه سال GWM اعلام کرده بود که آن را نیز برنامه ریزی برای سرمایه گذاری در باتری های تحقیق و توسعه و تولید در هند برای تقویت و سرعت بخشیدن به "هند برق استراتژی".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن