هند و چین مرز تنش: سفیر چین اذعان PLA مرگ و میر

چین سفیر هند Sun Weidong. اخبار مرتبط Sun Weidong چین سفیر هند را اذعان کرد که وجود دارد چینی "تلفات" بیش

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399
چین سفیر هند Sun Weidong.

اخبار مرتبط

Sun Weidong چین سفیر هند را اذعان کرد که وجود دارد چینی "تلفات" بیش از حد در ژوئن 15, درگیری در Galwan دره که در آن 20 هندی پرسنل ارتش کشته شدند. در اولین تاییدیه توسط پکن چینی تلفات خورشید در طول یک مصاحبه پنج شنبه گفت: توافق هسته ای, اخبار آژانس در مورد "شدید فیزیکی درگیری و تلفات بین دو طرف".

تا به حال مقامات چینی بوده است صحبت از "تلفات" بدون تعیین که در آن طرف لاک. در حالی که هند منتشر شد اسامی پرسنل آن سقوط کرد که در مبارزه با چین سکوت.

تبلیغات

متن سفیر خورشید مصاحبه شده است ارسال شده از سوی سفارت چین.

هو Xijin, editor-in-chief دولت-اجرا جهانی بار بیش از حد نوشته شده است در مورد مرگ و میر در چین رتبه در Galwan دره درگیری.
پرداخت "بالا ادای احترام به PLA افسران و سربازان", Hu نوشت: "من باور دارم که مرده اند درمان شده با بالاترین احترام در ارتش و اطلاعات خواهد شد در نهایت گزارش به جامعه در زمان مناسب به طوری که قهرمانان می تواند افتخار و یاد آنها را سزاوار است."

تا کنون چینی اظهارات مبهم در مورد تلفات را در کنار خود. در ژوئن 19, چینی, سخنگوی وزارت خارجه ژائو Lijian صحبت از "شدید فیزیکی درگیری و ایجاد تلفات". او در این تکرار در ژوئن 24, بدون در نظر گرفتن تلفات در طرف چینی. اما یک روز بعد سفیر آفتاب روشن ساخته بودند "تلفات بین دو طرف".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن